Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Надія

Помічник бухгалтера

Рассматривает должности:
Помічник бухгалтера, Бухгалтер з первинної документації, Офіс-менеджер, Адміністратор
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Стечишин Надія Миколаївна
Місце проживання: м. Львів, вул. Трильовського буд. 14, кв.53
Телефон мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

МЕТА
Здобуття посади помічника бухгалтера , офіс-менеджера, оператора або адміністратора, щоб використати набуті знання і навички в обліковій діяльності , забезпечення ефективної роботи офісу та взаємодії з клієнтами.

ОСВІТА
2003 – 2006 рр. Львівський державний коледж харчової і переробної промисловості національного університету харчових технологій за спеціальністю «Бухгалтерський облік»
2006 – 2010рр. Львівський Національний Університет імені Івана Франка, факультет обліку і підприємництва. Спеціальність – Облік і аудит .

ДОСВІД РОБОТИ
ПП»ФКТ-Пріор» і ПП «Кан-Груп»
22.09.2016 – 07.2021рр. – бухгалтер, офіс – менеджер
Основні функції та обов’язки:
• Ведення первинної документації (накладні, рахунки-фактури, акти виконаних робіт)
• Обробка банківських операцій та робота з платіжними дорученнями
• Введення даних в облікову програму 1С
• Допомога в підготовці звітності для керівництва
• Перевірка відповідності документів податковим нормам
• Організація та координація роботи офісу необхідними матеріалами, обладнанням
• Робота з кореспонденцією: прийом, відправка та обробка вхідної та вихідної документації
• Взаємодія з постачальниками і покупцями, укладення договорів
• Робота з оргтехнікою, замовлення канцелярії та необхідних ресурсів
• Контроль за дотриманням чистоти та порядку в офісі

ЛПНЗ ТКЦ «Княжий»
2007 – 2010 рр. – бухгалтер – касир
Основні функціональні обов’язки:
• ведення касових операцій
• видача довіреностей
• оформлення платіжних доручень
• оформлення авансових звітів
• облік руху надходження і витрачання грошових коштів
• ведення обліку матеріалів і основних засобів, проведення інвентаризації
• ведення статистичної звітності
• програма Дебет плюс
• ведення бухгалтерського обліку

ТзОВ «Оверко»
2006 р. – оператор 1С
Основні функції та обов’язки:
• спілкування з клієнтами
• оформлення і набір первинних документів (товарно-транспортних накладних)
• 1С бухгалтерія.

НАВИЧКИ
• Програмне забезпечення: 1С 8.3, Excel, MS Office.
• Облік та документація: Ведення первинної документації, фінансовий облік.
• Комунікаційні навички: Уміння працювати в команді, взаємодія з клієнтами та постачальниками.
• Аналіз: Фінансовий аналіз, підготовка звітності.
• Організаційні навички: планування роботи офісу.
• Діловодство: ведення документообігу, облік документації.
• Мови: Українська – рідна, польська, англійська мова – середній рівень (читаю і перекладаю зі словником).
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Прагнення до професійного розвитку та навчання.
• Вміння працювати з великими обсягами даних і термінів утримання.
• Відповідальність, пунктуальність, здатність швидко навчатися.

Дякую за розгляд мого резюме!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: