Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ганна

Фінансовий менеджер

Возраст:
41 год
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Петрига Ганна Сергіївна
Контактна інформація
Дата народження: 30.11.1983г
Діти: Донька 20 років
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Рівень англійської – В1, на данний момент підвищую
Загальний досвід роботи в бухгалтерії більше 20 років з них 10 головним бухгалтером.
Сфери діяльності : торгівля (опт / роздріб), послуги, виробництво (промислове / харчове), громадське харчування, будівництво, оренда, аптеки), знання ЗЕД (експорт / імпорт товару).
Досвід роботи як єдиним бухгалтером, і керівництво колективом бухгалтерії до 10 підлеглих. МСФЗ навчання проходила, але практичного застосування не було.
Досвід фінансовим менеджером/фінансовим директором 8 років.
Спеціаліст по роботі з програмою "1С-Бухгалтерія" версія 7.7, "1С -Бухгалтерія версія 8.2, 8.3", BAS Бухгалтерія, УТП, ЗУП, Альфа-склад, R-Keeper, StoreHouse, платіжною системою Fondy.
Досвід роботи
Керівник фінансового відділу
02.2023 – 01.2025
Retail - 68 роздрібних магазинів
У прямому підпорядкуванні бухгалтерія-штат 9 осіб
Економічний відділ - 3 особи
Обов'язки:
• Поточний управлінський облік
• Закриття місяця
• Звітність P&L, CF, баланс
• Звірка з партнерами
• Контроль собівартості
• Гранти, бюджетування
• Відносини з банками
• Операційні питання
Фінансовий менеджер, аудитор, головний бухгалтер
07.2020 - 01.2023
Консалтингова компанія
1. Піврічний проект з аграрного бізнесу, що містив:
• аудит 10 колгоспів і 10 елеваторів з локацією Запоріжжя, Дніпро, Житомир
• аналіз оперативної, бухгалтерської та фінансової звітності
• підготовка аудиторського висновку для клієнта за загальним станом підприємств,
У зв'язку з тим, що після аналізу даного напряму інвестування виявилося нерентабельним, проєкт був закритий.
2. Аудит та коригування управлінського обліку напрямку девелопменту від будівництва житлових комплексів до здачі площ в оренду, виробництва, медичних послуг.
3. Проєкт з аналізу, впровадження автоматизації управлінського обліку корпорації сфера діяльності - роздрібні продажі фруктів. На даний момент проєкт впроваджено та обслуговується на аутсорсингу.
4. Проєкт відновлення обліку у приватній школі.
Обов’язки :
З управлінського обліку:
• Аналіз та аудит управлінської звітності
• Консолідація та звітність (P&L, Cash Flow, Balance Sheet)
• Формування бюджету та контроль його виконання
• Проєктна робота з впровадження управлінського обліку
• Підготовка необхідної інформації для прийняття рішень власникам компанії
• Впровадження управлінського обліку з нуля або внесення коректив після аудиту
• Автоматизація обліку в 1С 8.2, 8.3, УТП, постановка ТЗ для відділу IT
• Розробка положення про облікову політику, інструкцій для ЦФО
• Робота в програмах: 1С, Бітрікс24, Oracle
З бухгалтерського обліку:
• Перевірка підприємств перед податковою перевіркою
• Повний бухгалтерський супровід різних систем оподаткування від ФОП до ТОВ на аутсорсингу
• Взаємодія з контролюючими органами, юристами, підготовка вичерпних відповідей на їх запити
Фінансовий директор із функціями головного бухгалтера
10.2019 - 06.2020
ТОВ «VCE» м.Дніпро - компанія з продажу автозапчастин у роздріб три роздрібні магазини та інтернет продажу.
У прямому підпорядкуванні 8 осіб (3 бухгалтери та 5 касирів у магазинах).
У непрямому штат з 60 чоловік: співробітники 3 х торгових точок, інтернет продажу, Call-центр, офіс (відділ продажів, IT, маркетинг, логістика (своя служба доставки)).
Обов'язки фінансового директора:
• Регулювання грошових потоків в умовах сильного бюджетного дефіциту через реалізацію програми впровадження автоматизації 1С та розробки нового сайту компанії
• Управлінська звітність: бюджет, P & L, графік платежів, KPI, розробка мотивації
• Контроль та утримання собівартість на потрібному рівні
• Компанія торгує в роздріб, тобто найбільша стаття витрат - це закупівля товару, тому дана стаття була пріоритетною щодо зменшення витрат. Досягла цього завдяки перемовинам з постачальниками щодо зменшення ціни закупівлі, збільшили дні відстрочки платежу, імпорт.
Обов'язки головного бухгалтера:
• Декларація ПДВ
• Декларація з прибутку
• Декларація з єдиного податку
• Додаток 4, Додаток 5 (ЄСВ)
• 1-ДФ
• Баланс, форма 2
• Керування ЗЕД операцій, договір, інфойс, відносини з банками по ЗЕД операціям та брокером
Головний бухгалтер
10.2017 - 10.2019 (фірму продали, що призвело до скорочення штату)
ТОВ «Фармпостач», Дніпро (Фармацевтична компанія), ТОВ на загальній системі ФОП 2 та ФОП 3 групи.
У підпорядкуванні 5 осіб бухгалтерії, 1 кадровик та табельник.
Обов'язки:
• Контроль роботи понад 20 аптек (касова дисципліна, РРО більше 35 шт).
• Здача всієї звітності підприємства із щомісячним оборотом понад 10 млн.:
• ПДВ
• ЄСВ (штат понад 110 осіб);
• Баланс
• Декларація з прибутку
• Статистика і т.д.
• Підготовка договорів, документів для судів тощо.
• Зменшення тарифів за банківське обслуговування
• Зарплатний проєкт встановлення без % перерахування на карти співробітників
• Скасування плати за оренду терміналів.
Фінансовий директор
01.2017 - 10.2017
ТОВ «ТЕСТІ-ФУД», Дніпро
Заклади громадського харчування, роздріб (4 ресторани швидкого харчування KFC, 3 в Дніпрі, 1 в Києві).
У підпорядкуванні 3 особи бухгалтерії, юрист, маркетолог, відділ кадрів, директори ресторанів. Загальний штат понад 120 осіб.
Щоденний контроль:
1. Продаж попереднього дня по кожному ресторану і зведення в цілому: середній чек, кількість транзакцій, виконання плану за місяць (був план з продажу по днях, згідно з бюджетом на місяць), зміна продажів до дня, до місяця до року і т.д.
2. Контроль коштів відповідно до платіжного календаря, відповідно до плану на місяць.
3. Рішення поточних управлінських питань.
Обов’язки:
• Balance Sheet
• P&L
• KPI
• Cash Flow
• Щомісячний захист бюджету перед власником
• Звітність щодо франшизи
• Регулювання грошових потоків
• Складання бюджету, план/факт/прогноз
• Розрахунок заробітної плати та мотивації
• Аналіз діяльності підприємств
• Розробка інвестиційного бюджету на будівництво нового ресторану
• Контроль собівартість та розробка заходів щодо її зменшення
Головний бухгалтер та Фінансовий директор
01.2015 - 01.2017
ТОВ «Сізам» Дніпро - промислове виробництво відкатних воріт, протипожежних дверей, палі, металопластикових вікон.
3 ТОВ на загальній системі опадаткування, сфера діяльності – промислове виробництво, торгівля .
2 ФОП 2-ої групи, сфера діяльності – торгівля.
2 ФОП на загальній системі та 1 ФОП на 3 групі оподаткування.
У підпорядкуванні 3 особи.
Обов'язки:
• Повний бухгалтерський супровід
• Регулювання грошових потоків
• Складання бюджету
• Відносини з банками (овердрафти, гарантійні платежі)
• Контроль витрат згідно з кошторисами бюджету
• Перевірка калькуляцій
• Щомісячне закриття періоду та розрахунок мотивації
• Звіт Р&l за маржинальним методом
• Супровід ЗЕД операцій (експорт)
• Аналіз діяльності підприємств
• CVP-аналіз
• Оптимізація оподаткування
Головний бухгалтер
11.2012 - 01.2015
Корпорація «Малбі», Дніпро – торгівля.
Обов’язки:
• Повний бухгалтерський супровід ТОВ (за загальною системою оподаткування,сфера оренда)
• Супровід ТОВ на єдиному податку, 6 група (оптова торгівля)
Заступник головного бухгалтера
09.2009 - 09.2012
«ОАЗІС», Дніпро - будівельна компанія, будівництво з нуля та реставрації, реконструкції та реновації магазинів рітейл –АТБ, СІЛЬПО, КОМФІ і т. д.
Обов'язки:
• Робота з постачальниками та з субпідрядниками : договори, акти виконаних робіт, контроль оплат, контроль поставок, акти-звірок
• Первинка: рахунки, накладні, податкові накладні, повернення, коригування, ПДВ, Клієнт-банк, ТМЦ, ОЗ оприбуткування товару та списання, інвентаризація, каса, кредиторка-дебіторка, оборотно-сальдова відомість, звірки
• Звіти керівника діяльності фірми : прибутковість чи збиток об'єкта, рух коштів підприємства, рух ТМЦ
Освіта
НМетАУ, економіка підприємства, Дніпро
Вища, з 09.2000 до 06.2006 (5 років 9 місяців)
Здобула диплом за спеціальністю «Економічна кібернетика», до дипломної роботи писала програму в ACCESS та отримала кваліфікацію фахівець економіки та підприємства.
Додаткова освіта
• «Управлінський облік» та «Фінансовий облік» за програмою міжнародної сертифікації CIPA (грудень-березень 2010 р., навчання проводила ТОВ Лабораторія консалтингу «Елькон».)
• CIMA Р1 ( 06.18-11.18р. від Фінансової Академії Актив). Курс спрямований на формування знань та навичок у сфері фінансового менеджменту, управлінського управління
• CIMA P2 (пройшла курс з 01.19-05.19. Фінансової Академії Актив). Курс спрямований на розуміння системи управлінського обліку компанії та знання механізмів планування
• Пройшла курс QuickBooks – програма американського бухгалтерського обліку

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: