Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 PRO

Вікторія

Рекрутер, менеджер з персоналу, 38 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Вишневое (Киевская обл.), Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 07.2018 по наст. время (5 лет 10 месяцев)
Логістична компанія, Київ (Транспорт, логістика)

Пошук та підбір кандидатів на вакантні посади;
часткове кадрове адміністрування;
організація корпоративних заходів.

Менеджер з персоналу

с 12.2017 по 02.2018 (2 месяца)
Ювелірний завод, Київ (Ювелірна сфера)

Проектна робота (за договором надання послуг)
Проведення кадрового аудиту на підприємстві: оцінка правильності ведення кадрової документації; виявлення та усунення невідповідностей кадрової документації нормам законодавства; розробка відсутніх локальних нормативних актів (ПВТР, посадових інструкцій, положень про відділи), наявність яких є обов'язковою;
підбір персоналу.

Менеджер з персоналу

с 04.2017 по 07.2017 (3 месяца)
Аудиторська фірма, Киев (Аудиторська діяльність)

Робота за строковим трудовим договором.
Ведення кадрового документообігу в повному обсязі ( п’ять юридичних осіб);
організація навчання персоналу (оформлення і супроводження щорічного підвищення кваліфікації співробітників, облік даних з навчання персоналу);
підбір персоналу;
супроводження процесу адаптації нових співробітників, контроль проходження випробного терміну.

Інспектор з кадрів

с 10.2016 по 12.2016 (2 месяца)
ТОВ «Автомобільний центр Голосіївський», Киев (Автобізнес та автосервіс)

пошук та підбір персоналу;
ведення кадрового обліку та руху персоналу;
контроль за процесом адаптації та навчання персоналу;
надання консультацій з питань трудового законодавства;
складання внутрішньої звітності у відповідності до корпоративних стандартів.

Менеджер з персоналу

с 03.2016 по 08.2016 (5 месяцев)
ТОВ «Партнер Дістрібьюшн», Киев (Логiстика, дистрибуція)

моніторинг ринку праці;
пошук та підбір кандидатів на вакантні посади;
оперативне закриття вакансій;
формування кадрового резерву (внутрішнього та зовнішнього);
розробка посадових інструкцій, положень;
ведення табелю обліку робочого часу;
складання графіку відпусток, довідок з місця роботи тощо.

Провідний юрист

с 09.2006 по 03.2015 (8 лет 6 месяцев)
Національний науковий центр «Інститут бджільництва імені П.І. Прокоповича», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

консультаційна правова підтримка структурних підрозділів;
юридичне оформлення договорів (розробка та юридична експертиза);
розробка та впровадження внутрішніх локальних нормативних актів;
претензійно-позовна діяльність;
підготовка запитів, листів, скарг;
робота із законодавчою базою (моніторинг змін);
оформлення установчих документів, змін
до них;
представництво підприємства в органах державної влади та місцевого самоврядування;
ведення кадрової документації:
документальне оформлення трудових відносин з працівниками;
вирішення питань прийняття на роботу, звільнення, переводу, відповідно до вимог законодавства про працю;
розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, колективного договору;
підготовка трудових договорів.

Образование

1998 р. – 2003 р. Міжрегіональна Академія управління персоналом

Спеціальність – правознавство, спеціалізація – комерційне (господарське) та трудове право., Київ
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 10 месяцев)

Денна форма навчання, диплом з відзнакою.

Дополнительное образование и сертификаты

ПрАТ "ВНЗ МАУП", курси підвищення кваліфікації:"Керівник підрозділу кадрів і соціально-трудових відносин"

10.2015 р. - 12.2015 р.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook 1С:Підприємство Управління персоналом Управлінські навички Масовий рекрутинг

Дополнительная информация

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
MS Office (Word, Excel), 1С:Підприємство 7.7, 8.2. Зарплата та управління персоналом, програмне забезпечення Uniteh Human Resource Management, знання діловодства, трудового законодавства (КЗпП, нормативно-правових актів у сфері кадрового документообігу), навики пошуку, адаптацiї, мотивацiї персоналу.

ЗНАННЯ МОВ
українська, російська – вільно, англійська – базова.

Особисті якості: цілеспрямована, комунікабельна, гіпервідповідальна, пунктуальна, присутні організаторські здібності, здоровий перфекцiонiзм.
Хобi: фiлобутонiстика, психологія.
З.п. від 35000 грн.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: