Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

Менеджер із закупівель, оператор 1С

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Плесецька Марина
(Адміністратор, Оператор 1С)
Дата народження: 07.02.1984 р. (40 років)
Місце проживання: м. Київ, Лівий Берег, м. Дарниця
Контактні дані: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: Міжнародний університет розвитку людини «Україна»; спеціальність: соціальний робітник- соціолог; диплом бакалавра.
Досвід роботи: ТОВ Альянс Рітейл Груп (2021-2025) – продавець; адміністратор магазину; керуючий магазином; оператор 1С та замовник.
Функціональні обов’язки як продавця-касира:
• Робота з покупцями та товаром;
• Замовлення скоропорту постачальникам;
• Обмін та повернення протермінування;
• Контроль термінів придатності.
Як адміністратора торгового залу:
• Контроль роботи продавців;
• Складання графіків роботи;
• Закриття каси та інкасація коштів;
• Підготовка магазину до переобліку та участь в них.
Як керуюча магазином:
• Контроль роботи персоналу на підпорядкованих ТТ;
• Контроль наповнення ТТ товаром;
• Контроль закриття кас та інкасованих коштів в програмі 1С.
Як оператора 1С та замовника:
• Оформлення замовлень товарів з урахуванням залишків та потреб.
• Робота з постачальниками, включаючи контроль повернення простроченої продукції та узгодження постачання.
• Робота з документацією: звірка актів поставок з постачальниками, оформлення повернень, заміна ліцензій, облік накладних.
• Робота із програмами: впевнене володіння 1С, MS Office (Word, Excel), Google Таблиці.
• Організація товарних процесів: оприбуткування, перерахунок, контроль залишків.
• Мерчендайзинг: оформлення вітрин згідно планограм;
• Аналітика та облік: проведення звірок, звітності та контролю руху товарів.
• Вчасне та коректне оприбуткування видаткових накладних та повернень.
Магазин «Біля дому» (2020-2021) – продавець продовольчих товарів;
Функціональні обов’язки:
1. Продаж продуктів харчування;
2. Прийом товару;
3. Націнка товару згідно процентної ставки магазину;
4. Викладка товару;
5. Контроль протермінованої продукцїї;
6. Робота з постачальниками: замовлення товару та повернення або обмін простроченої продукції;
7. Інвентаризація товару сумарно вручну.
Мережа магазинів «Я красотка» (2018-2020) – продавець-консультант; бухгалтер.
Функціональні обов’язки:
• Продавець-консультант виробів з біжутерії;
• Прийом та викладка товару;
• Адміністратор 7 ТТ по Києву, контроль викладку товару на торгових точках;
• Замовлення товару згідно попиту та оновлення асортименту;
• Інвентаризація товару та облік товару по переобліку в програмі 1С;
• Бухгалтер внутрішньої документації ФОП «Бубляс»
• Робота з актами звірок постачальників;
• Нарахування заробітної плати персоналу та вирахування згідно результатів переобліку;
• Оприбуткування товару в програмі 1С;
• Участь в творчому процесі (створення разом з директором фірми біжутерії hand-made).
Особисті якості:
• Лідерські навички – вміння керувати персоналом, мотивувати команду та організовувати робочі процеси.
• Відповідальність – контроль роботи магазину, виконання планів продажів, управління товарними запасами.
• Комунікабельність – здатність ефективно спілкуватися з персоналом, постачальниками та клієнтами.
• Організованість – здатність розподіляти завдання, підтримувати порядок у документації та на торгових площах.
• Стресостійкість – вміння швидко приймати рішення у складних ситуаціях (конфлікти, нестача товарів, термінові завдання).
• Клієнтоорієнтованість – увага до потреб покупців, контроль рівня сервісу.
• Гнучкість та адаптивність – здатність реагувати на зміни в роботі магазину, нові вимоги компанії.
• Аналітичне мислення – налагодження ефективності та якості роботи; періодичний аналіз продажу всіх груп товарів, контроль та поповнення залишків товару;
• Вміння працювати в команді – створення позитивної атмосфери та ефективної взаємодії між співробітниками.
• Пунктуальність і дисциплінованість – контроль та виконання правил магазину та компанії; швидке реагування на виникнення незапланованих задач.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: