Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Профіль

Впевнений користувач ПК, CRM, 1С
Оперативність у роботі. Вміння приймати рішення та нести за них
відповідальність. Високий рівень самоорганізації. Здатність працювати з
більшими обсягами
інформації. Вміння домовлятися, доводити розпочаті проекти до кінця за
будь-яких обставин,
наполегливість. Навички спілкування з клієнтами та ведення переговорів.
Сильні
управлінські, менеджерські та лідерські якості, ініціативна, виконавча,
акуратна.
Посвідчення водія категорії "В".

Освіта
Юлія Захарченко
Керівник, менеджер
Спеціаліст - Фінанси 6/2001-5/2006
Контакт Київський Економічний Інститут
Київ, Україна
Менеджменту (ЕКОМЕН) Фінанси
Опис:

Дата народження: Дипломна робота на тему: «Кредитні операції комерційних банків України»
10/06/1984
E-Mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Досвід роботи
Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Провідний фахівець по роботі з
Адреса: державними установами, відділ 9/2024-12/2024
продажів HOD
Київ Україна
ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС"

Мови
Начальник сервісного
1/2012-9/2024
департаменту
Українська Рідна
ТОВ "Прайм Тайм Україна" Київ, Україна
Англійська Середній
Опис:
Російська Вільно
ТОВ «Прайм Тайм Україна» (Загальнобудівельні роботи, виготовлення
меблів, дизайн
інтер'єру, комплексне обслуговування офісів, інженерні роботи).
https://primetime-ukraine.com.ua/
Обов'язки:
- розвиток післяпродажного та сервісного сегменту компанії.
- планування витрат, прибутковості підрозділу; розрахунок собівартості
послуг, ідеологія,
цілі, завдання, мотивація та загальне фінансове планування.
- розподіл посадових обов'язків співробітників департаменту; контроль
діяльності та
навчання співробітників.
- робота з клієнтами – керівництво процесом розширення спектру послуг,
пошук та
залучення клієнтів.
- контроль за щоденними робочими операціями, включаючи правила,
процедури та
структуру організації інформаційного потоку всередині відділу;
- оформлення документації, розробка договорів та ін.
Виконання звичайних управлінських
обов'язків, що включають планування, оцінку, організацію, логістику та
контроль.

Начальник сервісного (після
1/2007-1/2012
продажного) департаменту.
ТОВ «Денза Констракшен» Київ, Україна

Менеджер по роботі з клієнтами 1/2005-1/2007
ТОВ "Денза" Київ, Україна

Менеджер з продажів 1/2003-1/2005
ТОВ «Еко Принт-Сервіс» Київ, Україна

Мови

Українська Рідна

Англійська Середній

Російська Вільно

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: