Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Марина

HR-менеджер, 30 000 грн

Рассматривает должности: HR-менеджер, Фахівець з розвитку персоналу, комунікацій, Менеджер з персоналу, Інспектор відділу кадрів, Координатор, Тимлід, Менеджер з навчання персоналу, Менеджер інтернет-магазину, Контент-менеджер, HR-генераліст
Вид занятости: полная
Возраст: 28 лет
Город проживания: Одесса
Готов работать: Одесса, Удаленно
Рассматривает должности:
HR-менеджер, Фахівець з розвитку персоналу, комунікацій, Менеджер з персоналу, Інспектор відділу кадрів, Координатор, Тимлід, Менеджер з навчання персоналу, Менеджер інтернет-магазину, Контент-менеджер, HR-генераліст
Вид занятости:
полная
Возраст:
28 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з розвитку персоналу та комунікацій

с 03.2025 по 04.2025 (2 месяца)
Дельта Вілмар Україна, ТОВ, Одеса (Харчова промисловість)

•організація адаптації та навчання працівників;
•планування програм розвитку та кар’єрного зростання;
•забезпечення внутрішніх комунікацій між керівництвом і персоналом;
•підвищення мотивації та залученості колективу;
•проведення опитувань, аналіз ефективності навчання та комунікацій.

Фармацевт

с 07.2024 по 02.2025 (8 месяцев)
Подорожник, мережа аптек (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

HR-менеджер

с 03.2021 по 03.2022 (1 год)
Алми-Трейд, Одеса (Пошук персоналу, HR)

— Ведение кадровое делопроизводство в полном объеме для штата , умение работать с ТК, оперативность поиска необходимой документации в правовых программах.
— Ежедневное оформление новых сотрудников .
— Оформление выписок из кадровых документов , справок с места работы.
- Отличное знание Word, Excel, «1С:Предприятие 8.2, 8.3»
— Ежемесячное ведение табелей учета рабочего времени в электронном виде, используя программу «1С», что позволило сократить время работы с документами .
— Знание и разработка нормативных кадровых документаций (положения, должностные инструкции, штатное расписание, правила внутреннего трудового распорядка и проч.).
- Организация поиска и подбора персонала, проведение собеседований, закрытие вакансий.
-Открытие новых объектов , полное формирование нового штата сотрудников с 0 ( с результатов 100% ) .

Образование

Одеський національний медичний університет

Фармацевтичний факультет, Одеса
Высшее, с 2015 по 2021 (6 лет)

Знания и навыки

  • Пунктуальність
  • Енергійність
  • Відповідальність
  • Цілеспрямованість
  • Доброзичливість
  • Щирість
  • Водійські права кат. B
  • Комунікабельність

Дополнительная информация

Енергійна HR-менеджерка з досвідом успішного ведення повного циклу підбору персоналу, адаптації та розвитку співробітників. Вмію вибудовувати довірливі стосунки з командою, створювати мотивуюче середовище та ефективно вирішувати кадрові завдання.
Маю досвід організації та проведення навчальних сесій, тімбілдінгів і внутрішніх тренінгів, спрямованих на підвищення кваліфікації та залученості персоналу.
Проводила індивідуальні та групові зустрічі, займалася оцінкою ефективності працівників, брала участь у розвитку корпоративної культури.
Відрізняюся високим рівнем емпатії, гнучкістю в підходах і орієнтацією на результат.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: