Василь
Маркетолог, 70 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12528149/
Опыт работы
Маркетолог
с 02.2024 по наст. время
(1 год 11 месяцев)
Національна група Food & FMCG Retail, Київ (Роздрібна торгівля)
Національна Група Food & FMCG, Convenience Value Retail, >75 торгових точок
Планування та координація промо-активностей
Запустив і координував понад 20 масштабних промо-циклів для ключових SKU, що забезпечило зростання продажів цих позицій на 18% за рік. Розробив та впровадив промо-кампанії, що збільшили обсяг продажів у ключових категоріях на 25% за рік, при цьому утримавши маржинальність на рівні 18%. Ініціював інтеграцію промо-активностей із CRM-системою, що дозволило підвищити конверсію акційних пропозицій на 30%. Запровадив регулярні міжвідділові зустрічі, що скоротили час погодження промо кампаній на 35% і підвищили ефективність командної роботи.
Комерційні та маркетингові стратегії розвитку
Стратегія “Захоплення ринку” або “Максимізація трафіку”. Запуск нового формату та виходу в новий регіон. Фокусування на трафікові категорії, віддаючи пріоритет позиціям, які генерують трафік. Стратегія “Помірне зростання”. Підтримка певного рівня промо активностей. Постійне балансування між трафіковими і маржинальними категоріями, між трафіком і зростанням середнього чеку. Стратегія “Максимізація доходу”. Основний фокус робився на маржинальні категорії. Інвестиції в ціну були мінімальні. Стратегія зростання середнього чеку.
Фахівець з маркетингу
с 01.2022 по 02.2024
(2 года 2 месяца)
Всеукраїнський ритейлер, Durable Goods & Home,, Київ (Роздрібна торгівля)
Всеукраїнський ритейлер, Durable Goods & Home, торгова мережа, >185 магазинів
Операційний маркетинг у торгових точках
Запровадив стандарти оформлення ТТ та POSM, що підвищило середній час перебування клієнтів у торгових залах на 15% і збільшило середній чек на 12%. Організував більш ніж 70 локальних промо-акцій і майстер-класів, що сприяло збільшенню лояльності клієнтів і повторних продажів на 20%.
Реалізовані промо-кампанії
Акції: ОПАЧА! Розпродаж з усіма плюсами. Знижки до -50%. Кампанія: КАРТКА ОНЛАЙН: Додаткова знижка до -5% за оплату картою онлайн. Кампанія: ХОЧ! Пропозиції тижня. Знижки до -60%. Кампанія: ХОЧ! Топ гаджети за круту ціну. Кампанія: ФОКСОНЕМО! Замовляй – Безкоштовна доставка!
Менеджер з маркетингу
с 07.2019 по 01.2022
(2 года 7 месяцев)
Роздрібна FMCG-мережа, Food & Daily Goods, Київ (Роздрібна торгівля)
Роздрібна FMCG-мережа, Food & Daily Goods, формату “near home” >90 торгових точок
Управління промо та трейд-маркетинговими активностями
Спроєктував і реалізував складні акційні механіки для топ-продуктів, що забезпечило зростання промо-продажів на 20% без втрати маржинальності. Керував запуском понад 50 промо-кампаній у роздрібній мережі з охопленням понад 75 торгових точок, що збільшило загальний обсяг продажів на 22%. Оптимізував процедури підготовки та запуску промо, скоротивши час від планування до реалізації на 40%. Впровадив нові формати POSM і механіки промо, які підвищили видимість товарів у ТТ на 35% та збільшили їх продажі на 18%. Підвищив ефективність комунікації між трейд-маркетингом і категорійними менеджерами, що дозволило збільшити точність прогнозів продажів на 15%. Організував і провів серію навчальних тренінгів для мерчендайзерів, що підвищило якість реалізації промо-матеріалів і зменшило втрати товарів на 10%.
Стратегії розвитку сервісу доставки
Стратегія “ПРОКАЧКА“ наявної та планової доставки широкого асортименту товару з мережі магазинів. Стратегія “НАДШВИДКА ДОСТАВКА“ товару під брендом Ван –перший.
Маркетолог
с 03.2017 по 07.2019
(2 года 5 месяцев)
Національна FMCG Convenience Value Retail, Київ (Роздрібна торгівля)
Національна FMCG Convenience Value Retail формату “near home”, >175 торгових точок
Промо-програми та маркетингові механіки та комерційні активації
Кампанія: ПУШ ЦІНА на касі (кожну неділю). Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ КОЖНОГО РАНКУ! Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку – 50% (кожні 2 неділі). Кампанія: ПРИКОЛЬНІ ЗНИЖКИ (кожні 2 неділі). Критичні точки Супер пропозиція у ТОП лідерах у категорії. Фокусні заходи для СТМ та виробництва смаколиків. Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ. Стимуляція продажів, знайомство покупців з новинками, поліпшення думки про товари. Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку. Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ЛІТО. OPEN FEST! Для впливу на думку покупців про товар, формування позитивного іміджу. Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ДРАЙВОВА ОСІНЬ! Для розвитку фокусних категорій, території свят та фестивалів.
Менеджер з маркетингу
с 05.2015 по 03.2017
(1 год 11 месяцев)
Національний комерційний банк, Corporate Banking, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Національний комерційний банк, Corporate Banking
Розробив і реалізував комплексну маркетингову стратегію запуску нових банківських продуктів, що забезпечила збільшення їх продажів на 25% у перший рік. Ініціював і керував проектом редизайну клієнтських комунікацій, що підвищило відкритість електронних розсилок на 40% і покращило взаємодію з цільовою аудиторією. Організував серію інтегрованих маркетингових кампаній (онлайн та офлайн), що збільшили кількість нових клієнтів на 30% за 18 місяців. Побудував ефективні комунікаційні ланцюги між маркетинговим відділом, продажами і IT, що дозволило скоротити час запуску кампаній на 20%. Виконав аналіз клієнтських даних для таргетування комунікацій, що збільшило конверсію рекламних акцій на 18%.
Успішні трейд-маркетингові кампанії
КРЕДИТ ГОТІВКОЮ НА БУДЬ ЯКІ ПОТРЕБИ! – запуск кредитних продуктів, що стимулювало продажі. КУПУЙ ВИГІДНО – ОТРИМАЙ БІЛЬШЕ ЩОДНЯ! – кешбек до 6% на кредитні картки. ТИСНУТЬ КРЕДИТИ? ВИГІДНО ПЕРЕКРЕДИТУЙСЯ! – програма рефінансування. ПЕРЕКАЗУЙ КРЕДИТНІ КОШТИ – лише 2% – спеціальна комунікаційна кампанія. ЗРУЧНИЙ ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ EBRD – просування зарплатних проєктів та онлайн-керування фінансами.
Спеціаліст з продуктового маркетингу (роздріб/МСБ)
с 11.2012 по 05.2015
(2 года 7 месяцев)
Універсальний комерційний банк, Retail & SME Banking, Київ (Фінанси, банки, страхування)
PFBank — універсальний комерційний банк (роздріб та МСБ)
Реалізував успішні трейд-маркетингові кампанії, спрямовані на збільшення продажів продуктів банку та залучення нових клієнтів. Впровадив програми лояльності та кешбек-акції, що підвищили залученість клієнтів.
Успішні трейд-маркетингові кампанії:
КОМУНАЛКУ ОПЛАТИ – КЕШБЕК БЕРИ! – просування єдиної каси для всіх платежів. СПЕКОТНА ДЕПОЗИТНА ПРОПОЗИЦІЯ! – вклад «Прибутковий» з бонусами за пролонгацію. СВЯТКОВІ ВІДСОТКИ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ! – +2,9% до депозиту на день народження клієнта. ЗВІЛЬНІТЬСЯ ВІД БАНКОМАТОЗАЛЕЖНОСТІ! – кешбек 50 грн за сплату через VISA. ОНЛАЙН-ДЕШЕВШЕ! – промоція онлайн-платежів картками VISA. НОВА ПОШТА – партнерські проєкти – фіксовані тарифи на післяплату при перерахуванні.
Образование
Київський Інститут Реклами
МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ (менеджмент з маркетингу та адміністрування). МАРКЕТИНГ (управління маркетингу та реклами)., Київ
Высшее, с 2007 по 2013 (6 лет)
Магістр з менеджменту
Підготовку фахівців для маркетингової та рекламної індустрії таких спеціальностей: "МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент маркетингу та рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ” (маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в рекламній області); "ДИЗАЙН" (графічний дизайн і реклама, комп'ютерна графіка, Wев-дизайн, дизайн середовища, промисловий дизайн). акредитації).
Отримав повну вищу освіту за спеціальністю підготовки "Менеджмент організацій та адміністрування" де здобув кваліфікацію магістр з менеджменту в галузі маркетингової діяльності.
Дополнительное образование и сертификаты
Менеджмент – маркетинг та адміністрування
2009
Знания и навыки
- MS Word
- MS PowerPoint
- Користувач Internet
- MS Outlook
- CorelDRAW
- Internet Explorer
- Opera
- Outlook Express
- The Bat!
- Дизайн
- Знання офісних програм
- Веб-браузери
- QuarkXPress
- Express
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Досвідчений маркетолог з більш ніж 7-річним практичним досвідом планування, реалізації та комунікації промо-кампаній у роздрібному бізнесі та FMCG.
Експерт у формуванні стратегій промо-акцій, впровадженні інноваційних акційних механік і автоматизації маркетингових процесів.
Вмію налагоджувати ефективну взаємодію між категорійними менеджерами, відділом запасів, IT та торговими точками для забезпечення зростання продажів і посилення позицій бренду.
Впевнений користувач Excel (зведені таблиці), 1С/BAS, з умінням працювати з великими даними та трансформувати їх у бізнес-рішення та результативності промо-кампаній.
Успішно реалізував понад 150 промо-кампаній у роздрібному бізнесі та FMCG з вимірюваним впливом на продажі.
Досвід управління проектами від етапу концепції до впровадження у більш ніж 175 торгових точках по Україні.
Знання принципів мерчандайзингу, організації візуального оформлення та створення POSM-матеріалів.
Вміння працювати у швидкому темпі, паралельно координуючи кілька промо-проектів.
Похожие кандидаты
-
Бренд-менеджер
Киев, Ровно , еще 3 города -
Інтернет-маркетолог
Киев, Удаленно -
Маркетолог
Удаленно -
Крауд-маркетолог
Удаленно -
Маркетолог
Киев, Александрия , еще 2 города -
Бренд-менеджер
20000 грн, Удаленно