Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Заступник головного бухгалтера, провідний бухгалтер

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Людмила Волошина
Заступник головного бухгалтера, провідний бухгалтер

Дата народження: 1 січня 1981
Місто: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід работи
07.2018 - 02.2025 (6 років 5 місяців), Forum Group Ukraine (комерційна нерухомість, мережа бізнес-центрів в Києві)
Бухгалтер
Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичних осіб (ТОВ на загальній системі оподаткування, ТОВ єдиний податок 3 гр. з ПДВ):
- Ведення обліку взаєморозрахунки з покупцями, постачальниками (збір, проведення та контроль первинних бухгалтерських документів відповідно до чинного законодавства, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості);
- Облік ТМЦ, ПММ, ОЗ, МНМА, проведення щорічної інвентаризації;
- Облік ПДВ (ПК та ПЗ, виписка та реєстрація ПК/РК в ЄРПН, формування та здача Декларації з ПДВ);
- Робота в ЗУП ( нарахування заробітної плати, авансів, компенсацій за листками непрацездатності, нарахування відпускних, компенсації при звільненні працівників);
- Облік позик від нерезидентів (дисконтування, амортизація дисконту);
- Облік фінансових інвестицій (метод участі в капіталі);
- Нарахування та виплата дивідендів засновникам;
- Формування податкової звітності по майновим податкам (нерухомість, орендна плата за землю, авто); Об’єднаної звітності по ПДФО, ВЗ та ЄСВ, Екологічному податку та ін.
- Формування фінансової звітності та Декларації з податку на прибуток (додаток РІ та АМ);
Бухгалтер ФОП
Ведення обліку ФОП: ЄП 2-а група та 3-я група з найманими працівниками та РРО (надання послуг). Реєстрація ФОП, реєстрація торгівельної точки (подача 20-ОПП), реєстрація РРО, ведення книги доходів, нарахування та виплата ЗП, складання та подання звітності, сплата податків, контроль річних лімітів. Контроль за нарахуванням та сплатою податків в електронному кабінеті ДПС.
Бухгалтер по оренді
- Ведення обліку взаєморозрахунків з орендарями по сітці БЦ загальною кількістю орендарів близько 400 серед яких резиденти, нерезиденти та представництва:
- Нарахування орендної плати з прив’язкою до курса іноземної валюти, відшкодування комунальних послуг, агентської винагороди операторам зв’язку, послуг з розміщення транспортних засобів на території БЦ;
- Автоматизація обліку окремим блоком в 1С з можливістю автоматичного нарахування, відслідковування та оперативний контроль питань, що стосуються оренди, а саме вакантність, звіт по гарантійним платежам, звіт по дебіторській заборгованості, реєстрація в 1С договорів оренди з внесенням змін по орендній платі протягом всього терміну дії договору;
- Формування та аналіз внутрішньої звітності для фінансового відділу та керівництва, участь у формуванні бюджету доходів;
- Впровадження електронного документообміну на підприємстві, створення відповідних регістрів і первинних документів.
- Щоденна робота в CRM-системі BPMonline (перевірка та візування Договорів в т.ч переведення боргу, Угод про зарахування зустрічних однорідних вимог, створення різних типів документів, які необхідні для управління бізнес-процесами компанії);
- Робота в режимі багатозадачності, тісна співпраця з юридичним відділом, керуючою БЦ та технічно-експлуатаційним відділом;
- Проходження тренінгів по сервіс-баченню.

10.2009 - 07.2018 (8 років 9 місяців), ТОВ "Авер-ТЕХ" (виробничо-торгова компанія, найбільший дистриб’ютор матеріалів для виготовлення світлової, зовнішньої та інтер'єрної реклами)
Бухгалтер
2013–07.2018
- ведення обліку взаєморозрахунків з орендарями (нарахування орендної плати, відшкодування комунальних послуг, контроль за гарантійними платежами, ведення договорів);
- ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками (прибуткові накладні, доручення, акти наданих послуг, звірка зконтрагентами);
- реєстрація вхідних ПК/РК, робота з M.E.Doc;
- облік ОЗ, МНМА, НМА (введення в експлуатацію, модернізація, списання, продаж, підготовка та здача звітності в статистику 2-ОЗ ІНВ (річна), 11-ОЗ);
- облік розрахунків з підзвітними особами, складання наказів про відрядження.
2009–2013: ведення обліку взаєморозрахунків з покупцями
- виставлення рахунків, виписка видаткових накладних, оформлення та проведення повернення товару;
- проведення вхідних платіжних доручень по підприємству (від 50-300 за день)
- виписка ПН/РК, формування ПЗ (розуміння "першої події" в ПО) перед здачею декларації з ПДВ;
- укладання договорів, додаткових угод з Клієнтами та ведення їх реєстру.
Досвід роботи з великим довідником номенклатури та великим документообігом (загальна кількість вихідних документів за місяць близько 3000 по кожному первинному документу та ПН)

09.2003–10.2009 (6 років 1 місяць), ТОВ "Екосвіт" (виготовлення та розміщення зовнішньої реклами)
Бухгалтер
- проведення взаєморозрахунків з постачальниками (накладні, акти наданих послуг, звірка з какти звірки, контроль заборгованності);
-облік та списання ТМЦ та ППМ;
-нарахування та виплата заробітної плати (штат близько 50 працівників), підготовка і здача звітності в державні фонди;
-робота з Клієнт-Банком, проведення банківських виписок в 1С;
-касова дисципліна: ведення касової книги, оформлення прибуткових/видаткових касових ордерів, контроль за готівкою;
- ведення кадрового діловодства (прийняття /звільнення, ведення особових справ, оформлення наказів).
Освіта
Вища
з 09.1998 по 01.2004
НТУУ "КПІ ім. І.Сікорського", Інститут прикладного системного аналізу.
Додаткова освіта:
Школа ринкової економіки, повний курс за спеціальністю «Бухгалтер», 2004 рік
Навчальний центр «Данко». Курс «Microsoft Excel. Професійний рівень», 2019 рік
Професійні навички та вміння
Впевнений користувач:
1С 8.3 (УПП), 1С:Підприємство (УТП), M.E.Doc, сервіси електронного документообміну FlyDoc, Вчасно, Paperless, MS Office, CRM-системи (Terrasoft, BPM), електронний кабінет ДПС, електронний кабінет Пенсійного фонду.
Додаткова інформація
Особисті ділові якості:
Порядність, стресостійкість, аналітичні здібності, вміння працювати з великим об'ємом задачи та інформації, уважність до деталей, дисциплінованість, самоосвіта та швидке засвоєння нового.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: