Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Валерій

Регіональний менеджер, операційний директор

Рассматривает должности:
Регіональний менеджер, операційний директор, Регіональний керівник
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Тернополь
Готов работать:
Киев, Львов, Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Нечипорук Валерій Анатолійович
Керівник регіону (філії), операційний директор, директор з продажів.
Дата народження: 11.05.1985р.
Місто: Тернопіль
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Регіональний директор
Кадіум Груп (фешн індустрія)
07.08.2023 – по даний час.
(Західна Україна)

• Аналіз та вивчення міст для потенційних відкриттів магазинів.
• Пошук та оцінка нових локацій.
• Переговори з орендодавцями та ріелторами.
• Складання ТЕО
• Заміри приміщення та погодження планограми (по необхідності коригування.
• Замовлення необхідного обладнання для нових магазинів.
• Підбір персоналу.
• Запуск та організація відкриття магазинів.
• Виконання планів з продажів фінансових показників регіону.
• Аналіз показників ефективності.
• Складання стратегій досягнення планових показників.
• Щотижнева, щомісячна звітність по ефективності магазинів регіону.
• Відвідування та аналіз конкурентів.
• Тет-а-тет зустрічі з керівниками магазинів.
• Контроль над забезпечення товарним запасом магазинів.
• Забезпечення укомплектованості штату магазинів, визначення пріоритетності магазинів в роботі по укомплектуванню.
• Забезпечення наявності кадрового резерву на посади територіальний менеджер та адміністратор магазину.
• Контроль своєчасного навчання персоналу.
• Перевірка знань співробітників компанії про стандарти обслуговування під час відвідування магазинів та виконання всіх операційних стандартів
• Демонстрація правильного прикладу поведінки при відвідуванні магазинів.
• Забезпечення виконання співробітниками Компанії регламентів виставлення товару в торговому залі
• Підтримка позитивної моральної атмосфери в колективі.
• Мотивація персоналу магазину.
• Контроль та навчання виконання стандартів компанії.
• Контроль навчання стандартів обслуговування в магазинах компанії.
• Опрацювання скарг покупців і звернень на гарячу лінію.
• Ініціювання змін по спрощенню процесів в компанії.

Начальник регіонального управління
24.04.2017 – 04.08.2023р.
«Eldorado.ua» (м. Тернопіль, Чернівці, Ужгород, Мукачево, Івано-Франківськ, Коломия, Хмельницький, Кам’янець - Подільський

• Виконання планів з продажу та планування фінансових показників регіонального управління.
• Складання бюджету для всіх магазинів регіонального управління: річний, піврічний, квартальний, місячний.
• Аналіз показників ефективності.
• Внесення пропозицій щодо маркетингових активносте для магазинів регіонального управління.
• Складання стратегій досягнення планових показників.
• Щотижнева, щомісячна звітність по ефективності магазинів регіонального управління.
• Відвідування та аналіз конкурентів.
• Тет-а-тет зустрічі з керівниками магазинів.
• Організація роботи лідера в торговому залі.
• Контроль над забезпечення товарним запасом магазинів.
• Оцінка локація для нових магазинів.
• Підготовка та організація процесу технічного та офіційного відкриття магазину.
• Підбір персоналу на нові локації.
• Забезпечення знання поточних акцій співробітниками магазинів.
• Забезпечення укомплектованості штату магазинів, визначення пріоритетності магазинів в роботі по укомплектуванню.
• Забезпечення наявності кадрового резерву на посади керуючий магазином та заступник керуючого магазином.
• Контроль своєчасного навчання персоналу.
• Забезпечення участі співробітників в очних та дистанційних тренінгах компанії.
• Перевірка знань співробітників компанії про стандарти обслуговування під час відвідування магазинів та виконання всіх операційних стандартів
• Прийняття рішень про дисциплінарні і матеріальних заходи впливу за невиконання стандартів правил та регламентів Компанії.
• Демонстрація правильного прикладу поведінки при відвідуванні магазинів.
• Забезпечення виконання співробітниками Компанії регламентів виставлення товару в торговому залі
• Підтримка позитивної моральної атмосфери в колективі.
• Мотивація персоналу магазину.
• Контроль та навчання виконання стандартів компанії.
• Контроль навчання стандартів обслуговування в магазинах компанії.
• Опрацювання скарг покупців і звернень на гарячу лінію.
• Забезпечення проведення планових інвентаризацій.
• Ініціювання змін по спрощенню процесів в компанії.
• Тестування та впровадження нових процесів.

Досвід роботи
Керуючий магазином
21.02.2012 – 22.04.2017р.
«Eldorado.ua» м. Рівне вул. Гагаріна 16. та м. Рівне вул. Київська 10.

• Робота з різними бізнес-процесами.
• Аналіз основних KPI свого магазину, ефективність по продавцях, формування бізнес-плану магазину, формування плану дій по збільшенню продажів.
• Контроль і дотримання стандартів обслуговування і правил мерчандайзингу товарів, аналіз асортименту і робота з конкурентом.
• Навчання продавців і технічних спеціалістів магазину.
• Робота з рейтингом магазинів для досягнення ТОП-3 в Філіалі 1.
• Постійна участь і перемога в змаганнях компанії.
• Контроль реалізації маркетингових активностей.
• Розробка плану дій по збільшенню ефективності персоналу.
• Робота з документооборотом.
• Пошук, відбір, найми персоналу (організація співбесіди, оформлення).
Супервайзер (Заступник керуючого магазину)
16.03.2011 – 20.02.2012р.
«Eldorado.ua» м. Рівне вул. Гагаріна 16.
• Функціональні обов’язки:
• підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу (основи підбору персоналу, навчання технікам продажів, методи навчання персоналу, правила постановки задач, основи мотивації, проведення атестацій і адаптації працівників, методи контролю);
• Виконання плану продажів.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Організація та забезпечення виставлення товару згідно правил такелажу, контроль оформлення щотижневого бюлетеня, організація фото звіту.

Продавець консультант
01.05.2009 – 15.03.2011р.
«Eldorado.ua» м. Рівне вул. Гагаріна 16.
• Функціональні обов’язки:
• Прийняття товару у відділ
• Виставлення товару в торговий зал
• Забезпечення актуальними цінниками
• Підтримка чистоти та порядку у відділі
• Консультація покупців
• Виконання індивідуальних планів продаж.

мерчендайзер
15.09.2008 – 30.04.2009р.
«Eldorado.ua» м. Рівне вул. Гагаріна 16.
• Функціональні обов’язки:
• Виставлення товару в торговий зал згідно правил мерчандайзингу.
• Забезпечення товарів актуальними цінниками
• Підтримка чистоти у відділі

Особистісні якості
• Відповідальність
• Чесність
• Уважність
• Комунікабельність
• Пунктуальність
Професійні навики
• MS Office – впевнений користувач;
• Teams, Link, Outlook.
• Знання 1С
• Практичний курс «Менеджмент».
• Знання психології продажів і техніки продажів. Маю досвід формування і управління командою, управління людськими ресурсами, організаційною і аналітичною роботою.
• Тренінг по управлінню персоналом.
• Тренінг по эфективній взаємодії з підопічними.
• Тренінг «Психологія продаж»
• Тренінг «Нематеріальна мотивація персоналу»
• Тренінг « Управління часом і эффективне планування»
• Тренінг « Код лідера»
Додаткова інформація
• Одружений
• Діти: Денис – 11 років, Вікторія – 9 років.
• Вільний час проводжу з сім’єю, подобається відпочинок на природі, люблю грати настільний тенніс.
Освіта

Спеціальність
01.09.2000 – 31.07.2005р
Кременецький обласний педагогічний інститут імені Т.Г.Шевченка.
Вчитель трудового навчання та інформатики

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: