Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Адміністратор

Рассматривает должности:
Адміністратор, Продавець-консультант, Адміністратор стоматології, Помічник керівника, Адміністратор магазину
Вид занятости:
полная
Возраст:
23 года
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Продавець-консультант

с 08.2024 по 02.2025 (6 месяцев)
LittleAmerica, Луцьк (Роздрібна торгівля)

‧ Обробка запитів в соц. мережах (ведення діалогу з клієнтами, створення замовлень, пакування);
‧ Консультування клієнтів по наявному товару;
‧ Проведення інвентаризацій;
‧ Робота з касою та фінансами;
‧ Участь у зйомці контент плану (генерація ідей, зйомка контенту для соц. мереж).

Менеджер з продажу

с 09.2022 по 12.2023 (1 год 3 месяца)
EVO derm, Луцьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

‧ Оформлення замовлень (створення індивідуальних замовлень, пакування, підготовка замовлень до відправки);
‧ Робота з СRМ системою.

Продавець-консультант

с 10.2020 по 01.2022 (1 год 3 месяца)
Сільпо, Луцьк (Роздрібна торгівля)

‧ Робота з документацією та звітністю ( складання звітів та контроль за товарообігом);
‧ Управління товаром (робота з викладкою товару, знання асортименту);
‧ Проведення інвентаризацій;
‧ Наставництво для новачків.

Образование

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Медичний факультет / фармація,промислова фармація, Луцьк
Высшее, с 2019 по 2024 (5 лет)

Знания и навыки

  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • Відповідальність
  • Ініціативність

Дополнительная информация

Навички :
‧ Управління командою (під час роботи навчала нових спеціалістів та проводила контроль за виконанням на усіх етапах, тож вмію визначати яка інформація є важлива, на що потрібно звернути увагу на робочих процесах , та у відповідні моменти коригувати роботу співробітників);
‧ Автоматизація процесів підтримки клієнтів (у роботі навчилася відстежувати запити і питання від клієнтів; контролювати вирішення проблем);
‧ Комунікація (в роботі навчилась працювати з клієнтами,розуміти їх потреби та знаходити шляхи задоволення цих потреб; спокійно вирішувати конфліктні ситуації з клієнтами);
‧ Ініціативність (у роботі брала на себе відповідальність, була активною та пропонувала нові ідеї);

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: