Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12610516/

Керівник проекту, project manager, операційний менеджер, 60 000 грн

Вид занятости:
полная
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний менеджер проекту

с 01.2021 по 01.2025 (4 года)
Medical Data Management, маркетингова компанія, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Участь у переговорах з клієнтами щодо організації та супроводу проектів з урахуванням їх побажань та наявних можливостей і ресурсів підприємства
- Керівництво за роботою двох менеджерів, розподіл задач та контроль за виконанням завдань.
- Планування та організація робочих процесів у рамках проекту
- Підготовка та проведення заходів, передбачених планом впровадження проекту
- Внутрішнє і зовнішнє адміністрування процесу проекту
- Формування запитів до клієнтів. Планування та узгодження з представником замовника основні
напрямки, строки та етапи реалізації проекту
- Регулярний аналіз проведення проектів, вирішення організаційних і технічних питань, які виникають у клієнта у процесі реалізації проекту
- Ведення документообігу по проектам та контроль за виставленням рахунків та своєчасною їх оплатою клієнтом
- Контроль наявності файлів, які експортуються з програм і належної роботи Дашбордів.
- Внесення в CRM систему інформацїї про бюджет проектів, платежі, статус, тощо
- Обробка запитів, підготовка договорів, додатків, доп. угод з постачальники за розробленими шаблонами, їх узгодження з постачальниками (з залученням юриста компанії в разі потреби)
- Проведення авторизації постачальників (запит і перевірка реєстраційних, дозвільних документів)
- Ініціювання та контроль внесення нових постачальників у внутрішню систему компанії
- Ведення ділового листування та телефонних переговорів з постачальниками і клієнтами (зовнішні,
внутрішні) з питань документообігу (юридичні, бухгалтерські документи, аналітична звітність)
- Контроль підписання документів (усередині компанії і з боку постачальників) і їх обмін між сторонами
- Ведення статусів документації у внутрішній системі
- Запит і перевірка звітних документів постачальників на відповідність умовам договорів, підготовка звітності для клієнта
- Запит і контроль своєчасного отримання від постачальників первинної документації (рахунки, акти,податкові накладні, звіти)
- Надання даних бухгалтерії для підготовки прогнозів по ПДВ і податку на прибуток в кінці звітного періоду
- Виставлення рахунків та підготовка актів для клієнтів у частині послуг, що надаються постачальниками
- Відбір рахунків згідно з реєстром, формування реєстру оплат для бухгалтерії, проставлення ЗНОП,
передача актів та рахунків на оплату.
- Передача до бухгалтерії на зберігання підшитих актів та деталізації з реєстром за період.
- Підготовка та надання установленої звітності клієнту (аналітичні звіти), в терміни зазначені в Договорі

Помічник фахівця з управління аптечними мережами

с 11.2019 по 12.2020 (1 год 1 месяц)
Medical Data Management, маркетингова компанія, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Ведення статусів документації у внутрішній системі
- Перевірка звітних документів постачальників на відповідність умовам договорів, підготовка звітності для клієнта
- Комунікація з постачальниками по внесенню правок в первинні документи, при виявленніпомилок
- Підготовка та передача первинних документів до бухгалтерії
- Ведення внутрішніх реєстрів документів, що зберігаються у відділі
- Взаємодія з кур'єрською службою з метою контролю та своєчасного отримання документів від клієнтів
- Контроль своєчасного отримання від постачальників первинної документації (рахунки, акти,податкові накладні, звіти)
- Внесення інформації про оплати у внутрішню облікову систему

Спеціаліст із страхування

с 10.2017 по 03.2019 (1 год 5 месяцев)
Просто-страхування, АТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Укладання/пролонгація договорів страхування
- Підготовка типових форм договорів і додаткових угод до них
- Виставлення рахунків на оплату страхових послуг
- Інформаційно-консультаційний супровід клієнтів
- Введення звітної документації
- Крос-продажі
- Робота із клієнтською базою

Спеціаліст управління діловодства

с 07.2016 по 09.2017 (1 год 2 месяца)
Страхова Група ТАС, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Прийом, реєстрація та перерозподіл вхідної і внутрішньої документації
- Консультація відвідувачів з питань наявних страхових послуг
- Реєстрація та облік організаційно-розпорядчих документів Товариства, їх розсилка.
- Складання проектів наказів та розпоряджень
- Організація кур’єрської пошти та вантажів для Регіональних підрозділів підприємства.
- Приймання та переадресування вхідних телефонних дзвінків
- Супроводження переговорних процесів (зустріч гостeй,замовлeння кімнат для проведення переговорів)

Образование

НПУ ім. Драгоманова

Менеджмент, Київ
Высшее, с 2018 по 2019 (1 год)

НПУ ім.Драгоманова

Інформаційна,бібліотечна та архівна справа, Київ
Неоконченное высшее, с 2016 по 2018 (2 года)

Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного Авіаційного Університету

Діловодство, Київ
Среднее специальное, с 2013 по 2016 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

«Управління проектами»

27.01.2021-06.02.2021

«Практичний курс з Бізнес-аналізу в ІТ»

26.11.2024-13.03.2025

Знания и навыки

  • Уважність
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • MS Excel
  • Управління проєктами (медицина)
  • Користувач Бітрікс24

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: