- Файл
Наталія
Бренд-менеджер, керівник з маркетингу
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12610765/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Моб.[
Mail: [
FB [
Пошук позиції – керівник відділу маркетингу та реклами, груп бренд менеджер, керівник маркетингу категорії
Основні компетенції:
- управління категориями та брендами категорій на різних етапах життєвого циклу (в т.ч. рентабельністю, ціноутворенням, потенціалом розвитку), розробка та управління преміальними брендами та масмаркет брендами
- управління проектами (успішні кейси запусків категорій, нових продуктів, РК),
- розробка та запуск нових брендів (успішні кейси від старту до реалізації),
- розробка ефективних стратегій портфеля брендів, асортименту брендів у категорії, маркетинг міксу брендів,
- створення ефективних стратегічних іміджів (рекламних роликів, преролів, діджитал іміджів),
- ефективні комунікації на ТБ та просування в діджитал, що підвищують продаж на ринку FMCG (кейси ефективних РК у різних каналах діджитал, колаборацій з блогерами, гео-локації, SMM, креаторами),
- дослідження ринку, споживачів (пошук територій, платформ позиціонувань, інновацій, мотивацій споживачів, тестові кількісні та якісні дослідження),
- розробка та читання тренінгів за категорією та брендами для торгових команд.
Портфоліо успішних запусків та проектів:
- розробка стратегії групи брендів та категорії, вхід до нових категорій ринку та реалізація стратегії - понад 15 проектів брендів Тульчинка, Premialle, Ферма
- розробка та запуск альтернативних категорій у молочному сегменті ринку – безлактозний асортимент, веганський напрям, альтернативні та інноваційні продукти,
- оновлення стратегії Premialle (репозиціонування, розвиток асортименту),
- ре-лонч йогуртів Біла Лінія (зміна позиціонування, ре-дизайн 2020, +15% зростання продажів),
- запуск категорії ЦМП у бренді Ферма – стратегія бренду в категорії, імідж, просування на ТБ/діджитал (у тому числі асортимент, дизайн упаковки - дизайн лінійки ЦМП після успішного запуску перейшов на всі категорії бренду масло та сир, 2014-2017рр),
- розробка та запуск крафт саб бренду Фермерські традиції (2015-2016рр),
- ре-лонч та ре-позиціонування ТМ Тульчинка (нова стратегія, ре-дизайн + наступ на категорію маргаринів, 2012-2014рр), запуск нових категорій у бренді (плавл.сир, закуски),
- промо кампанія «2 млн грн» (промо акція з кодами за асортиментом) комунікація Тульчинка 360С,
- стратегія розвитку преміального бренду, стратегія іміджу Premialle, запуск преміального рекламного ролика, в т.ч. запуск преміального сегмента в молочній категорії (термостатна продукція, смузі та ін.),
- запуск роботи пр-ва нового підприємства БМК, РК та ПР кампанія запуску (2009р), запуск категорії ЦМП у компанії та брендів Біла Лінія, Premialle.Ферма
Портфоліо з дизайну (в т.ч. з дизайну упаковки):
– усі упаковки ТM Premialle, ТМ Біла Лінія (2 ре-дизайни), ТМ Premialle Maxi Fruit, ТМ Любий край, упаковка ТМ Тульчинка (ре-дизайн 2014 року і до сьогодні),
- іміджі для рекламних кампаній Premialle, Ферма, Біла Лінія – ролики, віжуали
Портфоліо зі створення стратегічних іміджів та рекламних роликів:
- рекламний ролик ТМ Premialle (2012р, найкраща стратегія на фестивалі реклами 2013),
- рекламний ролик ТМ Тульчинка іміджі (2013-2014р), промо ролик ТМ Тульчинка та Литвинова (2014гг), рекламні ролики Тульчинка для Азербайджану, Грузії,
- відеосюжети, сюжети у програмах СТБ з перемикання Тульчинки на інші категорії, конкурси у програмі «Все буде добре» (2014),
- рекламні ролики ТМ Ферма – молоко, сир (2014-2017),
- рекламні ролики категорії йогуртів та сир ТМ Ферма (2017-2018),
- рекламні ролики з фете ТМ Premialle для діджитал просування (2019-2021), для розвитку You tube каналу Premialle (все, що є на каналі).
Досвід роботи:
УК ТерраФуд (виробничо-торгівельний холдинг),
Посада:
05.2023р – по сьогодні – керівник маркетингу категорії цільномолочної продукції/старший бренд менеджер (заводи Б.МК, ТМСЗ, Рожище)
Досягнення за період 2024 р.:
-оновлення стратегії категорії, запуск нового маржинального асортименту, розробка інноваційних продуктів, зростання частки категорій солодких сирків, оновлення стратегії іміджу брендів Ферма, Premialle
05.2022-05.2023г – виконання обов'язків керівника відділу маркетингу Террафуд
Досягнення за період 2022-2023 рр.:
-відновлення роботи департаменту маркетингу, запуск Новинок, покращення ефективності асортименту, зростання продажів, запуск РК 2023р ТМ Ферма, ТМ Тульчинка в рамках проекту «Незламність» з СТБ, РК ТМ Ферма в Інтернеті
06.2018-2022г- Груп бренд менеджер категорії ЦМП (ТМ Premialle, ТМ Біла Лінія, ТМ Любий край), ТОВ Террафуд (підприємства БМК, ТМСЗ, Крижипіль, Рожище, Решетилівка), у підпорядкуванні бренд-менеджер, молодший бренд менеджер.
Досягнення за період 2018-2020 рр.:
- Висновок оновленого асортименту
- ефективна діджитал стратегія РК категорії м'яких сирів (фета, бринза) ТМ Premialle (ув.продаж у 2,5 рази),
- РК ТМ Біла Лінія, ре-позиціонування ТМ Біла Лінія, запуск лінійок йогуртів,
- ре-позиціонування ТМ Premialle та розробка нового асортименту бренду,
- розробка діджитал стратегій ефективних просування, SMM стратегій,
- стратегія щодо збільшення МД портфеля ЦМП брендів
03.2014-06.2018: Старший бренд менеджер категорії цільномолочної продукції. (підприємство БМК, ТМСЗ, Нов.Одеса) + управління категорії ЦМП та групою брендів (Ферма, Золотий Резерв)
Досягнення за період 2014-2018 рр.:
- запуск бренду Ферма в категорії ЦМП (позиціонування, дизайн асортименту, стратегія запуску), запуск нового асортименту портфеля (молоці, КМП, йогурти, м'які та зернисті сири),
- ефективна РК бренду на ТБ (3 флайти на рік), діджитал кампанія в Інтернеті,
- створення 2-х рекламних роликів бренду в категорії ЦМП, сирі, йогуртах (4 ролики), збільшення частки брендів в категоріях ЦМП (20% UHT молоко, 18% UHT вершки)
12.2012-02.2014: Груп бренд менеджер категорії масло/спред/сир (ТМ Тульчинка, ТМ Щедра долина, ТМ Рідна Хатинка). ТОВ «Інтер Фуд» (підприємства – ТМСЗ, Вапнярка, Крижопіль), підпорядкований молодший бренд менеджер, дизайнер, продакт-менеджер.
Функціональні обов'язки – ті ж
Досягнення за період 2012-2014 рр.:
- ре-позиціонування та нова стратегія ТМ Тульчинка, виробляє 2 рекл.роликів
- оновлення стратегії, створення рекламного ролика ТМ Тульчинка та проведення brand equty РК по Україні 2013р (ТВ, промо 360, спонсорство на СТБ, 1+1), етап 1,
- Промо кампанія з бренду (360) із призовим фондом 2 млн. грн, етап 2,
- повний ре-дизайн упаковки ТМ Тульчинка, розширення асортименту (спреди, сирний продукт, продукція ЦМП ТМ Тульчинка Любий край)
2008-2012: Груп бренд менеджер (молочна категорія ТМ Premialle, ТМ Біла Лінія, ТМ Любий край, ТМ Сто корів) (підприємства – БМК, ТМСЗ)
Функціональні обов'язки:
- управління брендами групи та категорії, ціноутворення, управління рентабельністю,
- Проведення дослідницьких проектів з брендів (в т.ч. BHT, U&N, якісних),
- Керівництво проектами запусків нових продуктів (від брифу до впровадження), інноваційних
- Разработка маркетинговой стратегии каждого из брендов – продуктовой, ценовой, комунікаційної, стратегії продажів для портфеля брендів ЦМП
-Проведення аналізу ринку ЦМП, аналізу споживчого ринку та складання презентацій по ринку категорії
Досягнення за період 2011-2012 рр.:
- Створення рекламного ролика преміального молока ТМ Premialle, нагорода на маркетинг форумі за ролик
Ре-дизайн упаковок ТМ Біла Лінія / Premialle (з подальшим зростанням продажів у категорії на 50%) 2011р, лідерство ТМ Premialle у категорії м'який сир «фета»
- РК ТМ Біла Лінія 2012 р. зі зростанням продажів до кінця року на 20%
- розробка саб бренду, дизайну упаковки та запуск нової асортиментної лінійки ТМ Premialle Maxi Fruit (йогурт із фруктовою смузі 30%)
Досягнення за період 2009-2011 рр.:
- розробка преміального бренду ТМ «Premialle» (концепція, вибір упаковки, доробка дизайну, ідеологія преміаум-продукту, цінове позиціонування) - розробка ефективної стратегії в умовах кризи та відсутності бюджету на просування ТМ Premialle та Біла Лінія та як наслідок зростання річних продажів на 40 % упродовж 2009-2011 року
- Ефективний запуск БМК з хв. бюджетом та успішний старт у період кризи 2008 року (правильний розподіл мінімального бюджету на просування у 400 000 грн)
- розробка та впровадження парасолькового бренду ТМ «МілкЛайф» як бренду нового високоякісного виробника, ПР кампанія
- розробка концепції ТМ «BabyLife», продуктової концепції та встановлення лояльного ставлення до бренду дитячого спрямування в ряді установ МОЗ України (НДІ ПАГ, НДІ токсикології)
01.2007 – 12.2008, Киев
ТОВ «Білоцерківський молочний комбінат» (виробництво молочних продуктів)
Посада: Бренд-менеджер ТМ Premialle та ТМ BabyLife // відділ маркетингу ТОВ «Білоцерківський молочний комбінат»
Функціональні обов'язки:
-Розробка портфеля брендів преміального сегменту ЦМП і дитячого сегменту ЦМП для Білоцерківського молочного комбінату, що будується в 2007р.
-Розробка продуктової, цінової та комунікаційної стратегії брендів
-Складання маркетингового плану з брендів, прогнозу споживання продуктів брендів
-Взаємодія з установами МОЗ та інстанціями відповідальними за сертифікацію продукції.
Достижения:
-Успішна розробка брендів преміального та дитячого напряму (проведення досліджень, концепції, позиціонування, дизайну упаковки, тестування, запуск)
- підписання низки дозвільних документів з державними інстанціями (МОЗ України,
НДІ ПАГ, ЮНІСЕФ та ін.) на виробництво дитячої молочної продукції та присудження їй
рекомендацій МОЗ
01.2003 – 01.2007, Киев
ТОВ «РА Імпрес» (рекламно-видавнича група)
Посада: Керівник групи проектів «Світ сім'ї» (у підпорядкуванні – проект журнал «Світ сім'ї», видавництво серії книг «Свідоме батьківство», Центр дитячої та сімейної психології, Інтернет-портал, 3 відділи, 30 осіб)
Функциональные обязанности:
-Керівництво та Управління службами – редакції, реклами, маркетингу та ПР, Промо(мерч),
-Організація маркетингових досліджень ринку (співпраця з UMG, ТНС, BrandAid),
розробка маркетингової стратегії проектів
-Розробка маркетинг мікс та стратегії, організація проведення маркетингових та рекламних
заходів, медіапланування, ПР-заходів (подійний ПР, конференції, виставки)
Досягнення:
- розробка успішної стратегії журналу, створення ТБ роликів журналу, зміна контенту, проведення наступних промо-заходів та як наслідок зростання тиражу втричі за півроку
- створення «Центру дитячої та сімейної психології Світ Сім'ї» та «Центру раннього розвитку» - нового ефективного бізнес-напрямку
- запуск ефективних та довгострокових програм просування продуктів видавничої групи (журнал, книги, Центр психології) у цільових напрямках (установи МОЗ України та установи Міністерства освіти – садки та школи)
12.2000 - 01.2003, Киев
ТОВ «РА Імпрес-медіа»
Посада: Керівник відділу реклами (у підпорядкуванні відділ із 12 чол.)
Функціональні обов'язки:
-Керівництво ефективними продажами рекламних послуг з агентства (за видавничими проектами, з комплексного обслуговування клієнтів агентства, проектами DM)
-Розробка та проведення рекламних компаній (ATL, BTL) для клієнтів агентства (фармкомпанії - Берлін-Хемі, Органон, Гедеон Ріхтер, Terapia), для власних видавничих проектів (у тому числі запуск ПР-проекту журналу Світ сім'ї – Центру сімейної та дитячої психології )
Досягнення:
- Зростання на 50% припливу фінансів від продажів рекламних послуг по агентству
- виграно тендери на роботу з компаніями Procter&Gambel, HIPP, ЛЕК, IVAX, Pfiser (напрями - медіа, BTL, DM)
01.1999 -12.2000 Киев
ТОВ «Карат Україна» РА
Посада: менеджер по роботі з клієнтами. / Account manager (медіапланування, медіабайнг, закупівля маркетингових послуг, Direct mail), керівник відділу реклами журнали «Світ сім'ї»
Досягнення:
-Успішне здійснення програм Direct mail для фармкомпаній та агрокомпаній (30% зростання продажів за результатами дії програм)
-укладені договори на ексклюзивних умовах з агентствами, якісними постачальниками послуг та клієнтами
1993-1997 Киев
Середня спеціалізована школа № 155, викладач біології/викладач програми Sciencе
Освіта:
004 – 2006 р. – Міжнародний Інститут Бізнесу, м.Київ (МІБ, Program in Business Administraition, друга вища освіта)
спеціальність «маркетолог» (Major in Marketing)
1986-1991г – НПУ ім. Драгоманова, м.Київ, спеціальність «біологія»
Семінари, модульне навчання, тренінги:
2003 р. – «Зимова та літня школа маркетингу», Києво-Могилянська Бізнес Школа (модульне навчання)
-семінари - модулі з бренд-менеджменту МІБ
2001-2002 р. - тренінги з техніки переговорів та продажу Деревицького
1996-1998р. – 2-і Державні курси англ. мови
Додаткова інформація:
Мови - російська, українська вільно
Англійська мова – Pre-Intermediate level (необхідне відновлення розмовного рівня)
Впевнений користувач ПК - Excel, Power Point, Word, Internet
2007 р - права водія категорії «В»
Особисті якості:
Сильна сторона – системне мислення, високий рівень відповідальності, організаторських здібностей та перевірене вміння керувати командою (досвід керівництва командами проектів 30 осіб, керівництво проектами).
Комунікабельна, привітна, володію технікою ведення ділових переговорів, вдумлива, виконавча.
Звикла доводити розпочату справу до логічного завершення, ціную своє вміння працювати в команді, приймати рішення, від яких залежить успіх проекту.
Відбулася як керівник служб, проектів, проектних груп.
Маю різнобічні захоплення – музика, психологія, туризм, люблю подорожувати.
Цінності в житті – сім'я та любов близьких, успішна реалізація у професії та творчій діяльності
Похожие кандидаты
-
Product Marketing Manager
Киев -
Chief Marketing Officer, маркетолог, бренд-менеджер
Киев -
Директор з маркетингу
150000 грн, Киев, Удаленно -
Marketing, advertising manager, Team lead (Group account)
55000 грн, Киев -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Head of SMM-менеджер, помічник маркетолога, iInfluence manager
Киев