- Файл
Валерія
Юрист
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12615970/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 24.11.1996
Тел.: [
E-mail: [
Ключові навички: багаторічний досвід юридичної, економічної, технічної, управлінської роботи на підприємствах, що займаються у сфері житлово-комунального господарства.
Мета: шляхом створення - заробляти, реалізуючи власний потенціал, потенціал підприємства і його колективу з урахуванням досвіду отриманих практичних знань та навичок.
Освіта: вища.
2018. Запорізький національний університет .
Спеціальність: Правознавство.
Освіта вища: бакалавр
2020 рік. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.
Спеціальність: Правознавство.
Освіта вища: магістр
Мови:
російська, українська, англійська - зі словником;
Володіння комп'ютером:
Досвідчений користувач. Добре володію пакетом MS Office (Excel, Word), робота з електронною поштою. Впевнено працювати з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer).
Хобі:
Подорожі, музика, мистецтво.
Трудова діяльність
20.06.2017
Комунальне підприємство "Облводоканал" Запорізької обласної ради.
Працювала на таких посадах:
з 20.06.2017 по 01.05.2018 – юрисконсульт,
з 02.05.2018 по 01.11.2019 – начальник юридичного відділу,
з 02.11.2019 по 06.02.2020 – провідний юрисконсульт,
з 07.02.2020 по 25.09.2024 – заступник директора з юридичних та загальних питань;
з 26.09.2024 по теперішній час обіймаю посаду заступника директора технічного (з юридичних питань та експлуатації).
Обов'язки:
1. Організація та участь у забезпеченні правильного застосування законодавства на підприємстві.
2. Розробка або участь у розробленні проектів нормативно-правових та інших актів на підприємстві.
3. Надання роз’яснень щодо чинного законодавства і порядку його застосування, надання правової допомоги структурним підрозділам з претензійної роботи, з підготовки та передачі необхідних матеріалів до судових органів.
4. Представництво інтересів від імені підприємства (здійснювати самопредставництво) в усіх органах державної влади, в тому числі в правоохоронних органах, Запорізькому обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України, судах усіх інстанцій та спеціалізацій, підприємствах, установах, організаціях незалежно від їх форми власності та підпорядкування з питань здійснення КП «Облводоканал» ЗОР фінансово–господарської та цивільної діяльності.
5. Виконання роботи з аналізу і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ, а також практики укладання і виконання господарських договорів, розроблює пропозиції щодо усунення порушень договірної дисципліни в поставках продукції, виявлених недоліків і поліпшення виробничої і господарсько-фінансової діяльності підприємства;
6. За дорученням безпосереднього керівництва здійснення правової експертизу проектів наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, що готуються на підприємстві.
7. Участь, підготовка та супровід в укладанні колективного договору розробленні та реалізації заходів із зміцнення трудової дисципліни, регулюванні соціально-трудових відносин на підприємстві.
8. Участь разом з іншими заінтересованими підрозділами у розробленні та здійсненні заходів щодо зміцнення договірної, фінансової дисципліни, забезпеченні збереження власності підприємства.
9. Розробка умов та укладання договорів будь-якого характеру.
10. Участь у розгляді матеріалів про стан дебіторської заборгованості з метою виявлення боргів, що потребують примусового стягнення, забезпечення підготовки висновків по пропозиціях щодо списання безнадійної заборгованості.
11. Підготовка позовних заяв, відзивів, відповідей на претензії та інші правові документи.
12. Організація та контроль своєчасного надання інформації за запитами органів влади, місцевого самоврядування, тощо питань, що стосуються діяльності підприємства.
13. Усування від роботи осіб у стані алкогольного та наркотичного сп'яніння відповідно до чинного законодавства, при поганому самопочутті
14. Організація роботи з укладання договорів на: оренду нежитлових приміщень у сторонніх організацій; здачу в оренду приміщень i об’єктів, що знаходяться на балансі підприємства, згідно з чиним законодавством; проведення експертних оцінок (для розрахунку вартості орендної плати); страхування на кожне орендоване приміщення.
15. Забезпечення i контроль за безпекою діяльності підприємства, виняток або мінімізацію збитків за рахунок попередження крадіжок фінансових i матеріальних цінностей, знищення майна, а також небезпечного впливу протиправних дій на персонал.
16. Організація i контроль за службовими перевірками, проведення службових розслідувань, підготовку висновків, аналітичних довідок, рекомендацій за ïx результатами.
17. Участь у розслідуванні нещасних випадку, аварій і розробці заходів щодо їх попередження.
18. Оформлення статутних документів.
19. Проведення публічних закупівель, з 01.10.2024 року є уповноваженою особою з питань публічних закупівель.
20. Ведення справ у провадженнях виконавчих служб.
21. Вирішення трудових спорів на рівні підприємства (комісії з трудових спорів), а також на рівні судового провадження.
22. Здійснення керівництва юридичним відділом, відділом кадрів, відділом матеріально-технічного забезпечення та групи організації праці та оплати праці.
Ділові та особисті якості
- Вміння працювати самостійно та в команді;
- Я не відчуваю труднощів при спілкуванні з людьми будь-якого статусу;
- Можливість максимально ефективно планувати робочий день;
- Досвід роботи в умовах нестабільного робочого часу;
- Стресостійкісь;
- Вміння аналізувати та структурувати інформацію;
- Здатність приймати нестандартні рішення;
- Вміння планувати отримане завдання та реалізовувати його результат;
- Вміння швидко приймати рішення з повною відповідальністю за їх результат;
- Уміння знаходити варіанти і шляхи вирішення порушених питань, проблем, що виникли;
- Гнучкість розуму;
- Конструктивність мислення;
- Високе почуття відповідальності;
- Пунктуальність, толерантність, рішучість, винахідливість і оптимізм.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Начальник юридичного відділу, директор з юридичних питань, Помічник адвоката
Запорожье
Балховітіна Валерія Геннадіївна Дата народження: 24.11.1996 Тел.: E-mail: Україна, м. Запоріжжя Ключові навички: багаторічний досвід юридичної, економічної, технічної, управлінської роботи...
Похожие кандидаты
-
Юрисконсульт, інженер з охорони праці
Запорожье -
Lawyer
Запорожье, Днепр , еще 4 города -
Юрист, юрисконсульт
30000 грн, Запорожье -
Юрист
Запорожье, Днепр , еще 3 города -
Юрист
Запорожье -
Юрист
Запорожье