Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ольга

Провідний, головний фахівець з врегулювання збитків

Рассматривает должности:
Провідний, головний фахівець з врегулювання збитків, Фахівець з претензій, Фахівець зі страхування, Фахівець з підтримки клієнтів, Спеціаліст з фінансової роботи, Медсестра, Експерт роботи з клієнтами
Вид занятости:
полная
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець з врегулювання збитків

с 02.2024 по 02.2025 (1 год)
Вусо, ПрАТ, страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Врегулювання справ за договорами Осцв, вхідні регреси (суброгації), ДЦВН, вхідне перестрахування, Осцв життя й здоров'я. Відповідальність перед третіми особами.

Провідний Фахівець роботи з клієнтами

с 10.2018 по 12.2023 (5 лет 2 месяца)
ПЗУ Україна, страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

врегулювання збитків за договорами КАСКО, ОСЦПВ (майно, життя та здоров’я), Зелена карта, ДМС, НВ, НВХ, ДМС при ДТП, ВЗК, DCVN. Вхідні регресні вимоги/перестрахування. Майно. Фінансові ризики.
Основні функціональні обов’язки:
Прийом заяв, консультація клієнта, перевірка термінів та умов договорів страхування; визначення страхової/не страхової події;
оформлення запитів до компетентних органів;
розрахунок суми страхової виплати з врахуванням умов, лімітів договору страхування. Підготовка актів та розпоряджень на виплату, а також відмов у виплаті страхового відшкодування, листів розрахунку виплати. Відповіді на адвокатські запити, нотаріальні листи. Підготовка відповідей на звернення клієнтів та потерпілих осіб. Розрахунок суми прогнозованої виплати для судових спорів.
Внесення даних в операційну систему для здійснення виплати відшкодування; постановка задач в колл-центр для інформування клієнтів по різним питанням; інформування клієнта про статус виплатної справи.
Взаємодія з організаціями (правоохоронними, юридичними компаніями, незалежними експертними, асистанс і іншими) в частині збору документів по справах. Підготовка щотижневої звітності.
Робота з великими корпоративними клієнтами, супровід договорів. Робота з VIP-клієнтами, повний супровід.
Ведення «складних випадків»; ведення конфліктних клієнтів.
Комунікація з брокерами та представниками банків. Врегулювання скарг і претензій, що надходять від брокерів, з розгорнутими відповідями та відправки до умов договорів страхування.
Знання бухгалтерської, фінансової звітності, участь в бюджетуванні.
Знання основ податкового кодексу.
Знання основ перестрахування: вхідного / вихідного, облігаторного, факультативного.

Робота з архівними справами.

Начальник відділу продажу

с 06.2010 по 09.2018 (8 лет 3 месяца)
ТОВ «Темп ЛТД», Київ (Харчова промисловість)

Основні функціональні обов’язки:
- організація ефективних продажів продукції на території України; тісна робота з відділом постачання.
- ведення переговорів, контроль укладення договорів;
- контроль підготовки комерційних пропозицій індивідуально під кожного клієнта;
- контроль роботи менеджерів відділу продажів: звітність, складання плану продажів щомісяця, допомога у веденні клієнтів;
- виконання планів продажів, підготовка звітності, моніторинг ринку, аналіз конкурентоспроможності, планування постачань і замовлень;
- налагодження та підтримування довгострокових відносин з клієнтами;
- формування стратегічних пропозицій і прогнозів продажів;
- досягнення запланованих оборотів з продажу;
- організація і управління ефективною роботою відділу продажів, проведення робочих нарад. підбір та навчання персоналу, формування команди, постановка задач і контроль їх виконання.

Начальник відділу

с 08.2003 по 04.2005 (1 год 8 месяцев)
ЗАТ «СК «УСА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Підготовка актів та розпоряджень на виплату, а також відмов у виплаті страхового відшкодування, листів розрахунку виплати. Робота з великими корпоративними клієнтами, супровід договорів. Робота з VIP-клієнтами, повний супровід.
Ведення «складних випадків»; ведення конфліктних клієнтів.
Комунікація з брокерами та представниками банків. Врегулювання скарг і претензій, що надходять від брокерів, з розгорнутими відповідями та відправки до умов договорів страхування.

Фахівець роботи з клієнтами

с 09.2001 по 11.2003 (2 года 2 месяца)
СГ"ТАС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

врегулювання страхових випадків за всіма видами укладених договорів.

Медсестра стомат. кабинета

с 09.1998 по 09.2000 (2 года)
Стоматологія Посмішка, ТОВ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Адміністрація клініки. Помічник стоматолога.

Образование

КНЕУ

ФЕФ, Київ
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)

Страхова справа

Медичне училище

Сестринська справа, Умань
Среднее специальное, с 1995 по 1998 (3 года)

Знания и навыки

  • MS Office
  • Користувач 1С
  • MS Outlook
  • Користувач ОС Windows
  • MS Excel
  • Profitsoft
  • КІС
  • 1С8
  • Архіваріус
  • Qwins
  • Bitrix.
  • Висока працездатність
  • Асистування лікарю
  • Здатність до навчання
  • Стерилізація інструментів
  • Підготовка робочого місця лікаря
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Ведення документації
  • Проведення КТ
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість

Знание языков

  • Английский — средний
  • Польский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: