Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександр

Комерційний директор

Рассматривает должности:
Комерційний директор, Бізнес-консультант
Возраст:
56 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Зубрій Олександр Миколайович

Телефон/Вайбер: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Сайт: azubr.com.ua

Буду корисним своєму роботодавцю великим і в чомусь унікальним досвідом (стаж роботи на керівних посадах – 32 роки):
– збільшував доходи і прибутковість своїх підприємств-наймачів у 3-6 разів за рахунок оптимізації роботи та правильного подальшого розвитку;
– 32 роки працюю зі складними кризовими і конфліктними ситуаціями і вмію виводити з них підприємства;
– виконував самостійно на різних посадах всі описані нижче функції (див. п. 2), тому можу швидше знаходити проблеми в підприємстві і усувати їх за рахунок готових рішень;
– сам навчаю персонал, вмію ефективно організувати і координувати його роботу;
– написав 12 книг з бізнесу і маю до 30 готових семінарів;

– керував підприємствами з трудовими колективами чисельністю до 500 осіб, керував збутовими підрозділами з агентськими трудовими колективами чисельністю до 1300 осіб і філіальними мережами до 26 філій.

1. Можу бути корисним вашому підприємству на посадах: директора з розвитку, антикризового менеджера, комерційного директора, виконавчого директора, керівника служби керування філіями, начальника відділу продажів, бізнес-тренера.

2. Основні спеціалізації і практично виконувані функції у всіх підприємствах, де я працював на посадах директора, виконавчого директора, комерційного директора, керуючого партнера (під час співбесіди можу надати підтверджувальні документи від власників та продемонструвати зразки робіт):
– бізнес-планування загальне, стратегічне планування розвитку підприємства на етап, антикризовий менеджмент, комплаєнс;
– бюджетування, впровадження автоматизованих систем управління, написання ТЗ для програмістів;
– аналіз бази договорів для чіткого довгострокового узгодження договірної та технічної документації, розробка договорів, узгодження стратегічних ліній захисту підприємства з адвокатами при судових позовах;
– підготовка до продажу та продаж підприємств, обстеження підприємств до купівлі;
– розробка і проведення заходів для захисту підприємства від недобросовісної конкуренції та контролюючих органів, розробка і виконання заходів для зниження рівня конфліктності зі споживачами;
– дослідження та аналіз ринку, розробка товарів і послуг з ефективним позиціонуванням, розробка стратегій маркетингу підприємства і виконання заходів;
– управління грошовими потоками та оптимізація оподаткування, впровадження управлінського обліку, ЗЕД;
– організація відділів продажів (чисельністю до 60 осіб) зі створенням нормативної і документарної бази, ведення складних переговорів з партнерами і VIP-клієнтами, організація презентацій, розробка стратегій просування і збуту, стимулювання збуту, організація роботи складів, проведення навчальних семінарів для потенційних покупців і клієнтів;
– розробка програм і навчання персоналу в напрямках: маркетингу, організації продажів товарів та послуг, розробки сайтів, управління персоналом, жорстких переговорів та інших;
– підбір персоналу, адаптація персоналу, впровадження систем мотивації та підвищення кваліфікації;
– розробка концепцій рекламних кампаній, розробка концепцій рекламних продуктів (поліграфія, ТБ, зовнішня реклама, сайти, реклама у соцмережах та інших), написання текстів і розробка макетів рекламних продуктів та сайтів, медіа-планування, розміщення реклами;
– написання статей репортажного, рекламного та PR-характеру, написання корпоративних книг;
– розробка та виконання заходів для поліпшення іміджу підприємств та їхніх власників.
3. Основні місця роботи, напрямки діяльності підприємств і посади.
Січень 2018 – січень 2025. ТОВ «Медікалазер» (виробництво і продаж медичної і косметологічної техніки для салонів краси, косметологічних та медичних клінік). Директор з розвитку. https://medicalaser.com.ua
Грудень 2014 – грудень 2017. ТОВ «Ростап» (торгівля, консалтингові послуги, візові послуги). Директор з розвитку.
2014 рік. ТОВ «Label Group» (інтернет-магазини, логістика). Директор з розвитку, HR-консультант.
2010 – 2013. Група компаній інтернет-реклами «UCT» (інтернет-реклама, семінари, консалтинг). Молодший керуючий партнер, директор з розвитку і маркетингу.
2008 – 2010. «Неккерман-Україна», філія німецького концерну (посилкова торгівля). Виконавчий директор.
2007 – 2008. ВАТ «Елекон» (завод з виробництва електротехнічного обладнання). Заступник генерального директора, директор з розвитку.
2001 – 2007. ПП/ВАТ «Компанія «Естет» (видавничий і виставковий бізнес). Заступник генерального директора, комерційний директор.
1999 – 2001. ЗАТ «Видавництво «Бліц-Інформ» (видавництво бізнес-преси, передплатна мережа з 26 філій з доставки та обслуговування передплатників). Заступник директора зі збуту.
1994 – 1998. ТОВ «КSS» (поштово-передплатний бізнес, імпорт періодики, кур’єрська доставка). Комерційний директор, виконавчий директор.
1992 – 1994. ЗАТ «Омета-Інстер» (страхування, валютне страхування). Спеціаліст з реклами і маркетингу, начальник відділу реклами у відокремленому підрозділі.

4. Додаткова діяльність. Окрім зазначених основних місць роботи з 1992 по 2025 рік займався консультаційною діяльністю – провів понад 4000 приватних та бізнес-консультацій у різних галузях і понад 800 семінарів та лекцій (у тому числі – семінари для клієнтів моїх роботодавців).

5. Досягнення. Запуск підприємств практично з «нуля»; розробка 8 проектів і їхня успішна реалізація; створення ефективних систем управління підприємствами.

6. Семінари і книги: створив більше 30 семінарів і написав 12 книг бізнес-тематики:
– "Як написати концепцію бізнес-плану для підприємств малого та мікробізнесу";
– "Антикризовий менеджмент підприємства";
– "Управління персоналом і підвищення продуктивності праці";
– "Як швидко підготувати менеджера з продажу товарів і послуг";
– "Жорсткі переговори";
– "Розробка та юзабіліті-аналіз комерційного сайту для малого та середнього бізнесу";
– "Написання текстів для комерційних сайтів";
– "Правила нарад. Жорсткі переговори. 2 статті, корисні для стартапів";
– "Як правильно "продавати" себе на ринку праці";
– "Як правильно замовити і поліпшити сайт. Дві ефективні методики";
– "Залучення та утримання клієнтів у салоні краси";
– "Вплив".

7. Основні ділові якості: жорстка виконавча дисципліна, старанність, самостійність, уміння приймати позицію інших людей, спрямованість на співпрацю.
Основні особисті якості: врівноваженість, чесність, терплячість.
Абсолютно не вживаю спиртне і не палю.

8. Освіта:
– Київський коледж зв’язку (м. Київ), спеціальність «Управління підприємством»;
– Університет ім. М.П. Драгоманова, спеціальність «Управління персоналом», магістр.
– досконало володію українською та російською мовами, пишу бізнес-книги для роботодавців.

9. Бажана заробітна плата: шукаю посаду з обсягом робіт, виконання яких оплачується мінімально 60-80 тис. гривень (залежно від обсягу і складності завдань), з можливістю збільшення з/п при збільшенні обсягу завдань або при досягненні заданих результатів. Готовий розглядати схеми з відсотком від результату.

10. Місце проживання і дані для контакту.
м. Київ. Телефон/Вайбер: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»). Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Сайт: azubr.com.ua

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: