Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Кирило

Менеджер з продажу

Рассматривает должности:
Менеджер з продажу, Менеджер с/г запчастин, Офіс-менеджер, Фахівець роботи з клієнтами, Менеджер з закупівель, Адміністратор, Оператор контакт-центру, Фахівець з планування, Менеджер з розвитку, Рекрутер
Возраст:
46 лет
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Ирпень, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Вихляєв Кирило Ігорович
Про себе
Досвідчений фахівець у сфері продажів з-понад 14-річним стажем
управління, організації та оптимізації бізнес-процесів.

Моя кар’єра включає роботу на керівних посадах, де я успішно
планував та впроваджував маркетингові, логістичні і цінові стратегії,
розвивав канали збуту і закупівель, а також мінімізував витрати
компаній. Володію навичками ведення переговорів на будь-якому
рівні, вирішення конфліктних ситуацій та контролю документообігу.
Постійно вчуся і вдосконалюю свої знання, орієнтуючись на досягнення
найкращих результатів. Готовий до нових професійних викликів, які
дозволять реалізувати свій потенціал у сфері продажів та управління.

Контактна інформація Досвід роботи

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Менеджер з продажу запчастин та обліку 10.2024 – дотепер
товару
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ФОП Абакумова Т.Ф.

м. Київ, Україна Продаж запчастин, робота з клієнтами.
Кур’єрська доставка товарів.
Облік товару в системі 1С.
Знання мов Робота з документами (Word, Excel), планування продажів.
Ведення звітності та аналіз результатів роботи.

Керівник відділу продажів 08.2024 – 10.2024
Українська – вільне володіння ТОВ «УВС» (Український Ваговий Стандарт)
Російська – вільне володіння
Організація роботи відділу продажів.
Англійська – базовий рівень Планування та контроль виконання планів продажів.
Робота з клієнтами, ведення переговорів, укладання договорів.
Програмне забезпечення Аналіз ринку, моніторинг конкурентів, розробка стратегій
розвитку.
Використання CRM для управління клієнтською базою.
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Помічник керівника в напрямку здачі в 03.2024 – 06.2024
Робота в 1С, Бітрікс, CRM. оренду нерухомості
Швидке освоєння нових програм. ПрАТ «ЗАВОД СУПУТНИК»
Укладання договорів оренди, супровід угод.
Особисті якості Організація роботи з клієнтами та рієлторами.
Документообіг та інвентаризація.
Виконання особистих доручень керівника.
Чесність, відповідальність, пунктуальність.
Стресостійкість, уважність до деталей. Керівник, менеджер з продажу 03.2008 – 03.2022
Високі комунікаційні та лідерські навички. ТОВ «Агромастер»
Оперативність у прийнятті рішень, Планування та реалізація маркетингової, цінової, логістичної та
стратегічне мислення. торгової стратегій компанії.
Орієнтація на результат, гнучкість та Розвиток каналів постачання і збуту з акцентом на оптимізаціяю
адаптивність. витрат.
Вміння працювати в команді та Моніторинг конкурентного середовища та глибокий аналіз
налагоджувати ефективні зв’язки. ринку.
Ведення переговорів на рівні керівництва, вирішення
конфліктних ситуацій.
Освіта Контроль фінансових потоків, товарного обігу, документообігу.
Автоматизація бізнес-процесів (1С, Bitrix), оптимізація роботи
постачальників.
Мелітопольський педагогічний 2001р.
університет м. Мелітополь, Україна Професійні навички
Диплом про вищу освіту
Природно-географічний факультет Стратегічне управління і розвиток бізнесу.
Спеціальність: Вчитель Фінансове планування і контроль бюджету.
Управління продажами, розвиток клієнтської бази

Додаткова інформація Ведення переговорів, укладання угод.
Маркетинг, аналіз ринку, прогнозування.
Логістика, постачання, контроль запасів.
Наявність водійських прав, стаж водіння – 27 років. Оптимізація бізнес-процесів, автоматизація (1С, Bitrix).
Наявність власного автомобіля AUDI Q7 (2015 р.). Організація роботи персоналу і керування командою.
Проживання в Швейцарії (2022-2024 рр.). Контроль документообігу і звітності.
Робота з клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: