- Файл
Сергій
Регіональний менеджер
- Возраст:
- 46 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12658495/
Загруженный файл
Файл содержит еще 4 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Особисті дані П.І.П.: Гаврутенко Сергій Вікторович
Адреса проживання: м. Київ, вул. Машинобудівна, буд. 21
Телефон: моб. [
Дата народження: 22 липня 1979 р.
Громадянство: українець
Сімейний стан: одружений
Діти: син (2002 р.); донька (2008 р.)
Мета: отримання посади "Менеджер з Ключових Контрагентів".
Освіта:
2000р - 2005р
Міжнародний університет Бізнесу та Права (м. Херсон)
Спеціальність: Менеджмент організацій.
2000р - 2005р
Міжнародний університет Бізнесу та Права (м. Херсон)
Магістр: Менеджер - економіст.
Професійний досвід :
серпень 2020 - по поточний час (4 роки, 6 міс)
ПрАТ "ВГП"
Напрямок діяльності
Виробництво та реалізація паперової продукції: ТМ "Ruta", "Ecolo".
квітень 2024 - поточний час (10 міс.)
Посада:
Регіональний менеджер розвитку дистрибуції Центру України (Київ, Чернігів. Частково: Дніпро, Запоріжжя та Житомир).
Обов'язки:
• Розвиток дистрибуції на ввіреній території через менеджерів, супервайзерів, мерчендайзерів Компанії, а також завдяки торговим командам дистриб'юторів;
• Пошук і розвиток дистриб'юторів на ввіреній території;
• Робота з дистриб'юторами щодо залишків, логістики, дебіторської заборгованості, покриття;
• Розвитку торгових відносин з ключовими клієнтами на підзвітній території;
• Розрахунок оптимально розвиненого та ефективного плану покриття точок в регіоні. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом управління торговим персоналом Компанії (2 людини), а також через Керівників Торгового Відділу (2 чол.) та СВ дистриб'юторів (8 чол.);
• Повна відповідальність за розвиток товарообігу та KPI в підзвітному регіоні;
• Розробка, реалізація та контроль мотиваційних програм, що забезпечують виконання планових показників у регіоні;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону.
Особисті досягнення:
• За період 6 місяців, на ввіреній території, ввів 8-м нових SKU у 75% Локальних Ключових Клієнтів;
• Забезпечив зростання продажів на 14% (2023 VS 2024);
• Розробив та імплементував мотиваційні програми, які забезпечили стабільне виконання КРІ всіма дистриб'юторами регіону;
• Розширив співпрацю в тендерних відвантаженнях завдяки спец. розробленим умовам для дистриб'юторів.
вересень 2022 - березень 2024 (1 рік, 6 міс.)
Посада:
Менеджер з Ключових Контрагентів (АТБ; Велмарт / Велика Кишеня).
Обов'язки:
• Розвиток торговельних відносин з ЛПРами;
• Розвиток Товарообігу ввірених контрагентів через пряму комунікацію з ЛПРами;
• Пошук можливостей збільшення товарообігу ввірених Контрагентів;
• Розробка, узгодження та контроль промо програм, що забезпечують виконання планових показників мереж;
• Робота з плануванням оптимального товарного залишку на виробництві, дебеторської заборгованості, та пенитрации SKU;
• Контроль мерчендайзингу в ТТ із залученням персоналу мереж;
• Повна відповідальність за розвиток товарообігу і виконання KPI в підзвітному регіоні;
• Аналіз ринку збуту, конкурентного середовища та можливостей щодо виконання планових показників мереж.
Особисті досягнення:
• За період 1 рік, 6 місяців провів "експеримент" в АТБ на 4 нових SKU, з яких 1 SKU було введено в регулярний асортимент.
• В АТБ підняв ціни до оптимального рівня на весь робочий асортимент за перші 6 місяців співпраці.
• В АТБ забезпечив 5-кратне зростання продажів брендової продукції (2023 VS 2024);
• У Велмарт / Великій Кишені збільшив пенитрацию робочого асортименту на 36%
• Ввів 4-ри нових SKU.
• Збільшив ефективність промо в мережі Фудком за рахунок збалансованого робочого асортименту.
• У Велмарт / Великій Кишені забезпечив збільшення продажів брендової продукції на 80% (2023 VS 2024);
серпень 2022 - серпень 2020 (2 роки, 1 міс.)
Посада:
Дивізійний менеджер розвитку дистрибуції Півдня України (Одеса, Миколаїв, Кропивницький, Черкаси, Херсон, Запоріжжя, Дніпро.
Обов'язки:
• Розвиток дистрибуції на ввіреній території через менеджерів, супервайзерів, мерчендайзерів Компанії, а також завдяки Ексклюзивним та дистрибуторським Торгівельним Командам;
• Пошук і розвиток дистриб'юторів на ввіреній території;
• Робота з дистриб'юторами щодо залишків, логістики, дебеторської заборгованості, покриття;
• Розвиток торговельних відносин з ключовими клієнтами на підзвітній території;
• Розрахунок оптимально розвиненого та ефективного плану покриття точок в регіоні. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом управління торговим персоналом Компанії (10 співробітників), а також через КТВ і СВ дистриб'юторів (8 чол.);
• Повна відповідальність за розвиток товарообігу та KPI в підзвітному регіоні;
• Розробка, реалізація та контроль мотиваційних програм, що забезпечують виконання планових показників у регіоні;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону.
Особисті досягнення:
• Протягом останнього року роботи з регіоном змінив 4-х дистриб'юторів та замінив 3-х територіальних менеджерів новими 2-ма.
• Перевів роботу з дистриб'юторами в P&L, що поліпшило співпрацю з партнерами і призвело до регулярного виконання Планів і KPI.
• Підключив лок. мережу госп.маркетів (ФОП Галкіна);
• Підключили лок. Мережу С&C Ідеал
• З лок.мережею Копійка розширив робочий асортимент на 40%, що збільшило товарообіг на 73% (2020 VS 2021)
• Забезпечив зростання продажів регіону на 24% (2021 VS 2022);
жовтень 2018 - липень 2020 ( 1 рік, 9 міс)
"Фес Укр" ТОВ
Напрямок діяльності
Виробництво та реалізація кавових напоїв 3в1: ТМ "Петровська Слобода", "Maccoffee".
Посада:
Регіональний менеджер розвитку дистрибуції Півдня України (Одеса, Миколаїв, Херсон).
Обов'язки:
• Розвиток дистрибуції на ввіреній території через менеджерів, супервайзерів, мерчендайзерів Компанії, а також торгові команди дистриб'юторів;
• Пошук і розвиток дистриб'юторів на ввіреній території;
• Робота з дистриб'юторами щодо залишків, логістики, дебіторської заборгованості, покриття;
• Розвиток торговельних відносин з ключовими клієнтами на закріпленій території;
• Визначення оптимально зростаючого й ефективного плану покриття точок у регіоні. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом управління торговим персоналом Компанії (5 чол.), а так само через НТО і СВ дистриб'юторів (11 чол.);
• Повна відповідальність за розвиток обороту і KPI в підзвітному регіоні;
• Розробка, впровадження та контроль мотиваційних програм, що забезпечують виконання планових показників у регіоні;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону.
Особисті досягнення:
• Покрив ввірену територію новими дистриб'юторами протягом першого кварталу роботи в Компанії;
• Забезпечив зростання продажів на 18% (2018 VS 2019) ;
• Розробив і впровадив мотиваційні програми, які стали основою мотивації у 2020р для всіх дистриб'юторів України;
• Підключив до співпраці 3 торгові мережі (до мого приходу в Компанію ці мережі категорично не хотіли співпрацювати з продуктом).
травень 2016 - жовтень 2018 ( 2 роки, 5 міс)
СП "Вітмарк Україна" ТОВ
Напрямок діяльності
Виробництво та реалізація соків ТМ Jaffa, Наш сік, Соковита; дитячого харчування ТМ Чудо-Чадо; води "Aquarte".
Посада:
Менеджер розвитку дистрибуції, Центр-Південь (Одеса, Миколаїв, Херсон, Київ, Чернігів, Черкаси, Вінниця, Житомир).
Обов'язки:
• Пошук і розвиток дистриб'юторів "другого пакета" на ввіреній території;
• Пошук і розвиток дистриб'юторів "дитячого харчування" на ввіреній території;
• Робота з дистриб'юторами щодо залишків, логістики, дебіторської заборгованості, дистрибуції;
• Розвиток торговельних відносин з ключовими клієнтами на закріпленій території;
• Визначення оптимально зростаючого й ефективного плану покриття точок у регіоні. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом управління торговим персоналом Компанії (21 чол.), а так само через НТО і СВ дистриб'юторів "другого пакету" (32 чол.);
• Повна відповідальність за розвиток обороту і KPI в підзвітному регіоні;
• Розробка, впровадження та контроль мотиваційних програм, що забезпечують виконання планових показників у регіоні;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону.
Особисті досягнення:
• Покрив ввірену територію дистриб'юторами "другого пакета";
• Забезпечив зростання продажів до 130% дистриб'юторів "дитячого харчування";
• Розробив і впровадив мотиваційні програми для торгових команд дистриб'юторів, що дають змогу виконувати квартальні плани на 115%;
• Підключив до співпраці з дистриб'юторами "дитячого харчування" 40% ТОП-аптек регіону.
липень 2014 - по травень 2016 (1 рік, 10 міс)
ТОВ "Кліон"
Напрямок діяльності
Імпорт, виробництво і продаж риби та морепродуктів.
Посада:
Менеджер відділу продажів.
Обов'язки:
• Пошук і розвиток великооптових клієнтів на закріпленій території;
• Проведення переговорів з великооптовими клієнтами і ключовими мережами в регіоні;
• Підготовка та підписання договорів про співпрацю з ключовими клієнтами;
• Мотивування і контроль ключових клієнтів щодо розширення торгового асортименту і виконання планових показників;
• Аналіз діяльності клієнтів з метою надання допомоги у виконанні планових показників продажів;
• Регулярний моніторинг цін і аналіз діяльності конкурентів;
• Пошук нових каналів збуту;
• Аналіз ринку збуту та наявних можливостей щодо виконання планових показників регіону;
• Навчання, аналіз і контроль співробітників, що входять до моєї компетенції;
• Регулярне надання зворотного зв'язку щодо змін кон'юнктури ринку, потребам у зміні торгового асортименту, цінам і діяльності конкурентів.
Особисті досягнення:
• Регулярне щомісячне зростання продажів на 8-10% від попереднього місяця;
• Розширив клієнтську базу на 60% за перші два місяці роботи на території (Одеська та Миколаївська обл.);
• Розширив торговий асортимент у робочій клієнтській базі на 40%
• Розробив ефективні маршрути доставки товару на клієнтів віддалених від Одеси на 220-300 км, що дозволяє здійснювати відвантаження 2 рази на тиждень.
вересень 2009 - по липень 2014 (4 роки, 9 міс)
ТОВ "Реаліс"
Напрямок діяльності
Імпорт і продаж товарів бакалійного напрямку, високої якості: ТМ "pasta ZARA", оливкова олія ТМ Luglio, томати очищені ТМ Rossana, ТМ Regina.
Посада:
Менеджер з розвитку відділу продажів.
Обов'язки:
• Організація бізнесу з "0".
- створення прайс-листа;
- створення торгових умов для роботи з дистриб'юторами;
- пошук і відкриття дистриб'юторів для побудови продажів на торгових територіях;
- проведення переговорів з ключовими мережами України, укладення договорів про співпрацю;
- розробка та здійснення мотиваційних програм для торгових команд дистриб'юторів;
- розробка та реалізація промоактивностей у роздробі;
- виконання поставлених планів перед заводами - виробниками.
• Розподіл планів продажів між дистриб'юторами та надання допомоги в їх реалізації.
• Відбір, навчання і мотивування команди підлеглих мені менеджерів з метою досягнення заданих параметрів по дистрибуції, і покриттю точок на ввіреній території.
• Впровадження необхідної системи контролю для вимірювання параметрів роботи дистрибуторських команд і виконання ключових параметрів роботи.
• Визначати і використовувати можливості щодо здешевлення логістики до складів дистриб'юторів і РЦ роздробу.
• Забезпечення ефективного функціонування мерчендайзингу з покриттям ключових торгових точок.
• Здійснення індивідуального тренінгу для всіх членів команди.
• Прямі продажі на Ключових оптових клієнтів.
• Прямі продажі на мережевих клієнтів, які мають свій Розподільчий Центр.
Особисті досягнення:
• Сформував відділ продажів бакалійного напрямку;
• Сформував прайс лист з єдиним ціноутворенням на полицях магазинів;
• Відкрив нових 12 дистриб'юторів у восьми містах України;
• Почав роботу з мережами України: Фуршет; Екомаркет; Караван; АТБ; Амстор; Обжора; Бум; Копійка, Віртус, Обжора (Одеса); Абсолют.
• Відкрив напрямок продажів "HoReCa".
• Завдяки ефективно працюючому відділу продажів отримали два ексклюзивні контракти від виробників на імпорт з Італії оливкової олії TM "Luglio" і томатів очищених від шкірки у власному соку ТМ "Rosanna" і TM "Regina".
травень 2007 - по серпень 2009 (2 роки, 3 міс)
ТОВ "Проктер енд Гембл Трейдинг Україна", напрямок чистка-мийка + дитяча гігієна
Напрямок діяльності
Побутова хімія, підгузки Pampers, вироблені компанією "P&G".
Посада:
Менеджер відділу продажів по роботі з Ключовими замовниками на території Одеси та одеської області за напрямком побутової хімії та ТМ Pampers.
Обов'язки:
• Робота з торговою командою дистриб'ютора і ключовим роздробом, спрямована на досягнення планів з продажу та дистрибуції, а також відповідність цін і планограм.
• Підготовка та проведення презентацій ключовим замовникам і торговій команді дистриб'ютора.
• Навчання, мотивація і контроль торгової команди дистриб'ютора, з метою якісного розуміння і виконання бізнес завдань. При роботі з торговим представником в роздробі - перевіряти і навчати навичкам прямих продажів.
• Проведення переговорів, розробка та підписання річних Спільних Бізнес Планів з ключовими замовниками
• Розподіл піврічних і щомісячних планів продажів серед клієнтів Ключового Роздробу.
• Розробка і впровадження локальних промо програм для Ключового Роздробу, з метою виконання плану продажів з максимальною віддачею інвестицій.
• Регулярне відвідування торгових точок, ключових замовників, з метою пошуку нових можливостей співпраці та контролю виконання домовленостей.
• Мотивування роздробу за виконання підписаних угод.
• Втілення та контроль національних промозаходів, спрямованих на роздріб та дистрибутора.
Особисті досягнення:
• Збільшив частку продажів у секторі підгузків і засобах для догляду за будинком. У роздрібній торгівлі, що покривається, частка продажів стала вищою за національну на 5% і 10% відповідно.
• Квітень 2009 - отримав нагороду "Silver Award", за динамічний розвиток продажів ТМ Pampers в мережі дитячих супермаркетів Антошка. (До мене ТС Антошка протягом п'яти років блокувала продажі по ТМ Pampers, забороняючи проводити будь-які активності в їхній мережі та усвідомлено переводили всередині магазину покупця на аналогічний товар. Частка продажів ТМ Pampers в ТС Антошка на момент початку моєї співпраці була в два рази нижчою за національну!!! Я за шість місяців зміг усунути проблеми у співпраці і домовився з ТС Антошка. За 1,5 роки я зростив продажі в 4 рази і частка продажів підгузків Pampers досягла національної).
• Липень'07 - червень'08 відзначений кращим за зростанням продажів у засобах для прання. Конкурс проводився в каналі TOP Trade для всієї України.
• Жовтень'07 - грудень'07 - був відзначений кращим з перевиконання планів продажів ТМ Lenor. Конкурс проводився в каналі TOP Trade по всій Україні.
Особистий розвиток:
Пройшов курси тренінгів:
• "Фінанси для не фінансистів";
• "Управління проєктами";
• "Розвиток і використання персональних лідерських якостей".
грудень 2005 - травень 2007 (1 рік, 5 міс)
ТОВ "Проктер енд Гембл Трейдинг Україна", напрямок Жиллетт
Напрямок діяльності
Бритвені станки, засоби "до" і "після" гоління, чоловічі дезодоранти, засоби для догляду за ротовою порожниною, які виробляє кампанія "Жиллетт".
Посада:
Спеціаліст відділу продажів по роботі з територією.
Обов'язки:
• Контроль виконання планів із закупівель дистриб'ютором на ввіреній території по всьому бізнесу Gillette.
• Організація виконання планів вторинних продажів по всьому бізнесу Gillette на території дистриб'ютора - міста: Донецьк - Запоріжжя та область (м. Бердянськ; м. Мелітополь і м. Енергодар).
• Контроль розрахунків дистриб'ютора за отриманий товар.
• Набір персоналу, організація і контроль роботи торгової команди (11 осіб прямого підпорядкування).
• Розвиток ключових клієнтів, контроль проведення національних промоакцій, розробка і проведення локальних промоакцій зі стимулювання продажів.
• Розвиток стратегічних відносин з дистриб'ютором і ключовими клієнтами.
Особисті досягнення:
• Згідно з планом інтеграції (з 26.06.06р. по 21.08.06р.) максимально коректно закрив старого дистриб'ютора і запустив нового:
• Я заново розробив маршрути торгових представників. Перевів 70% торгової команди зі старого дистрибутора на нового. Здійснив додатковий набір персоналу. Таким чином, сформував дві торгові команди на новому дистрибуторі.
• Розробив і запустив програму з пошуку нових клієнтів, у результаті клієнтська база збільшилася на 15%, порівняно з переданою старим дистриб'ютором.
• Систематизував роботу команд (аналіз і перерозподіл маршрутів торгових представників, їхніх функціональних обов'язків з метою підвищення ефективності праці) - було запущено новий торговий маршрут: Duracell / Oral-B, у м. Запоріжжі, завдяки чому почали частіше перевиконуватися поставлені плани продажів по Duracell.
• Визначив потреби в навчанні співробітників і на їхній основі склав план проведення тренінгів:
- усім командам було проведено тренінги: "Продуктовий"; "Основи мерчендайзингу"; "7 кроків".
- я склав план індивідуального розвитку персоналу і забезпечив його виконання, завдяки чому, надалі три торгові представники з моєї команди стали супервайзерами відділів продажів дистриб'ютора.
• Для продовження лідерства в голінні та засобах для гоління я розробив універсальний дисплей для успішного продажу пін і гелів для гоління на касах і в умовах обмеженого поличного простору. Даний дисплей був схвалений відділом маркетингу, був виготовлений і був тестово розміщений у м. Запоріжжя під час запуску ТМ "Fusion".
Особистий розвиток:
• Пройшов курси тренінгів:
• "Управління часом";
• "Управління корпоративними проектами";
• "Навички ефективного презентатора";
• "Підбір персоналу", що дало мені можливість якісно виконувати свої бізнес-проєкти, в рамках інтересів організації.
Листопад 2004 - грудень 2005 (1 рік, 1 міс)
ТОВ "Марс Україна"
Напрямок діяльності
Кондитерські вироби та корми для тварин вироблені компанією "Марс".
Посада:
Спеціаліст відділу продажів по роботі з територією АР Крим (ПБК, Сімферополь, Феодосія).
Обов'язки:
• Добір, навчання і мотивування команди підлеглих мені торгових агентів з метою досягнення заданих параметрів по дистрибуції, дисплею і покриттю точок на ввіреній території.
• Впровадження необхідної системи контролю для вимірювання параметрів роботи команди та виконання ключових параметрів роботи. Вміти визначати можливості щодо подальшого розширення системи доставки на території.
• Забезпечення ефективного функціонування мерчендайзингу з покриттям всіх торгових каналів.
• Здійснення індивідуального тренінгу для всіх членів команди.
• Разом з оптовим агентом відвідування ключових оптових клієнтів в основних містах, розширюючи асортимент, дисплей і контроль асортименту на складі для забезпечення наявності повного асортименту.
• Розвивати та контролювати агентську мережу дистриб'ютора: торговельних агентів, оптових та Van агентів, агентів з ринків. Регулярно відвідувати торгові точки, роблячи це разом зі своїм агентом, одночасно тренуючи його.
• Контролювати локальний мерчендайзинг безпосередньо або через топ мерчендайзерів.
• Визначення оптимально зростаючого та ефективного плану покриття точок на території. Забезпечення виконання плану покриття точок шляхом безпосереднього управління своєю командою торгових агентів.
Червень 2003 - листопад 2004 ( 1 рік, 5 міс )
ЧФ "Наталі".
Напрямок діяльності
Дистрибуція кондитерських виробів і кормів для тварин, які виробляє компанія "Марс".
Посада:
Супервайзер ключового напряму (супермаркети; оптовий канал і ринки м. Херсона та області).
Обов'язки:
• Прямі продажі продукції в ключовому напрямку, (ринки, область, зооканал, мережевики, сезонні точки на морях.)
• Організація роботи команди агентів (11 осіб).
• Організація дистрибуції та досягнення стандартів присутності продукції в торгових точках.
• Забезпечення безперебійного постачання продукції в торгові точки.
• Дотримання рекомендованих цін.
Грудень 2002 - травень 2003 (6 міс)
ТД "Маркет-Груп", алкогольний напрямок.
Напрямок діяльності
Виробництво алкогольної продукції.
Посада:
Брендменеджер м. Херсон
Обов'язки:
• Контроль асортименту продукції у дистриб'ютора.
• Проведення переговорів із мережами та супермаркетами.
• Наявність оптимального асортименту продукції в торгових точках м. Херсона.
• Організація та проведення промоакцій.
• Мерчендайзинг.
• Виконання планів продажів і контроль розрахунків за продукцію, що поставляється.
Вересень 2001 - листопад 2002 (1 рік, 2 міс)
ТД "Маркет Груп", алкогольний і тютюновий напрямок.
Напрямок діяльності
Продаж алкогольної та тютюнової продукції.
Посада:
Керівник відділу дистрибуції.
Обов'язки:
• Виконання планів продажів і контроль розрахунків за продукцію, що поставляється.
• Організація роботи команди відділу дистрибуції: мотивація, контроль. (6-ти осіб).
• Раціональне використання внутрішніх грошових коштів (відділ на самоокупності: розрахунок зарплати, зменшення витрат за рахунок оптимізації маршрутів доставки товару).
Січень 2000 - вересень 2001 (1 рік, 9 міс)
ТД "Маркет Груп", алкогольний і тютюновий напрямок.
Напрямок діяльності
Продаж алкогольної та тютюнової продукції.
Посада:
Торговий агент у м. Херсон.
Обов'язки:
• Робота в роздрібній мережі міста (центр міста, мікрорайон Острів).
• Укладення договорів із ТРТ.
• Контроль асортименту продукції в роздрібній мережі міста.
• Розміщення продукції, що поставляється, на кращі місця в ТРТ.
• Оформлення рекламним матеріалом магазинів.
• Продаж продукції.
Додаткові відомості:
Особисті якості:
• Уміння працювати в команді
• Сильні комунікативні навички
• Готовність до частих відряджень
• Хороші організаторські здібності
• Цілеспрямованість і відповідальність
• Уміння працювати в стресових ситуаціях
• Взаємовигідний підхід у роботі з партнерами
• Творчий підхід у розробці промоактивностей
Уміння та навички:
• Впевнений користувач ПК: WORD, EXCEL, Power Point, Internet (Outlook Express; Lotus Notes).
• Водійське посвідчення категорії В (досвід водіння 22 роки).
• Українська - вільно.
• Англійська - базовий рівень.
• Захоплення: волейбол, більярд.
Другие резюме этого кандидата
Киев, Одесса
Резюме Особисті дані П.І.П.: Гаврутенко Сергій Вікторович Адреса проживання: м. Київ, вул. Машинобудівна, буд. 21 Телефон: моб. , еmail: Дата народження: 22 липня 1979 р. Громадянство: українець...
Похожие кандидаты
-
Territory manager
28000 грн, Киев -
Регіональний менеджер
50000 грн, Киев -
Регіональний менеджер
Киев -
Регіональний менеджер
Киев -
Регіональний менеджер
Киев, Одесса, Харьков -
Регіональний менеджер (B2B)
Киев