Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Руслана

Менеджер з продажу, логіст

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Руденок Руслана Олегівна

23.07.1991
м. Київ, вул.Харківське шосе, 61
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: реалізувати професійні знання та навики, набуття досвіду на новій посаді. Можливість кар'єрного росту, самореалізації.

ОСВІТА
2008-2014
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
Обліково-економічний факультет.
Спеціальність: Облік і аудит. Кваліфікація – магістр

ДОСВІД РОБОТИ
Листопад 2017 по Серпень 2024
ТОВ «Бритіш Американ Тобакко Сейлз Енд Маркетинг Україна»
Спеціаліст з обліку обладнання (POSM)

Обов’язки:
● Повний супровід всього документообігу
(Договори з контрагентами, специфікації та РО на закупівлю, додаткові угоди, акти, квитанції)
Отримання, формування закриваючих документів для оплати товарів/послуг. Контроль платежів

• Документообіг за допомогою систем
(Вчасно, М-Files , Coupa, 1С, SAP)

• Робота в системі 1С
(Формування замовлень постачальникам, оформлення заявок на відвантаження з центрального складу, заявок на переміщення всередині компанії, бухгалтерії).

• Логістика
(Замовлення автомобіля для відвантаження, аналіз маршруту, оформлення транспортних документів, контроль доставки продукції.)

Вересень 2016г. - Листопад 2017

ТОВ «Бритіш Американ Тобакко Сейлз Енд Маркетинг Україна»
Фахівець з документообігу

Обов’язки:
• Ведення внутрішньої документації
• Ведення планової та робочої документації та бази договорів
• Комунікація з партнерами в рамках виконання контракту
• Заповнення карток «клієнта» в програмі
• Розміщення замовлень в 1С, ведення первинної бухгалтерської документації.

березень 2015г. березень 2016г.

Головна державна фітосанітарна інспекція
Провідний фахівець

Обов’язки:
• Участь у плануванні, організації та вдосконаленні діяльності відділу; ● Оперативне виконання розпоряджень керівництва та розподіл між відділами та відділами підприємств;
• Організація прийому та розгляду звернень громадян у даній сфері; ● Збір та аналіз інформації для керівника.

Набуті навички:
• Робота з великим обсягом інформації;
• Успішне виконання завдань у стресових ситуаціях; - Швидке прийняття рішень.

Причина звільнення:
У зв'язку з реорганізацією інспекції.

Грудень 2013г. – Лютий 2015г.

Департамент охраны здоровья в г.Киеве ВУЗ «Киевский медицинский колледж №3» Компьютерный технік

Обов’язки:
● Експлуатація та керування комп'ютерами та периферійними пристроями; ● Організація та ефективне виконання комп'ютерної роботи ● Підготовка комп'ютерних та периферійних пристроїв до роботи,
встановлення носіїв інформації, їх зберігання; ● Виконання суміжних обов'язків.

Причина звільнення:
За особистим бажанням.

Грудень 2011г.Серпень2012г
Студія зачісок Володимир Тарасюк
Адміністратор

Обов’язки:
• Повна адміністративна підтримка салону
• Дотримання правил надання клієнтського сервісу;
• Просування товарів і послуг салону;
• Комунікація з клієнтами, консультування щодо послуг та професійної підготовки;
• Продаж товарів для догляду за будинком,
• Ведення діловодства;
• Звітність про готівку

Причина звільнення:
У зв'язку з декретною відпусткою.
ПРОФЕСІЙНІ
НАВИЧКИ

Здатність швидко засвоювати нову інформацію та працювати в нових системах;
Вміння працювати з великим обсягом різнопланової інформації;
Вміння оцінювати обсяг робіт і планувати час необхідний для виконання робіт;
Вміння працювати в команді;
Відповідальність, стресостійкість, активна життєва позиція

Додаткова освіта
(курси, тренінги)

Курси "Навчання за програмою 1С-Підприємство 8.2"

Навички роботи з
ПК
Досвідчений користувач ПК (1С: Бухгалтерія - версія 8.2, BAF (8.3) Excell, Word, Інтернет, Outlook, Teams.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Особисті якості
Розвинені навички тайм-менеджменту, роботи з великими обсягами інформації. Аналітичні здібності. Відповідальна, організована, уважна, комунікабельна, здатна працювати як в команді, так і самостійно, легко навчаюсь, стійка до стресових ситуацій.

Сімейний стан

Заміжня, маю дитину.
Хобі та інтереси
Активний відпочинок, гра на фортепіано

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: