Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олена

Менеджер проєктів

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ім’я: Олена Грушко
Посада: Менеджерка проєктів
Місце проживання: Київ
Пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Про себе:

Досвідчена менеджерка з управління меблевими проєктами. Досвід роботи в меблевій галузі 20+
років.

Досвід у сфері продажів, дизайну та управління виробничими процесами. Веду проєкти від
першого контакту з клієнтом до фінального монтажу, забезпечуючи якість сервісу та продукції.

Маю навички управління командою, оптимізації бізнес-процесів, в тому числі закупівель та
логістики. Володію досвідом роботи з підрядними організаціями, а також у створенні та контролі
технічної документації.

Відповідальна, уважна до деталей, маю комунікаційні навички. Великий досвід роботи з людьми
через побудову довгострокових відносин з клієнтами. Вмію створювати невимушені та довірливі
умови взаємодії з клієнтом, сприяючи його лояльності до Компанії.

Набуто досвід і знання в сфері виробництва, конструктивів, матеріалів різних світових виробників.
Постійний розвиток через вивчення пропозицій європейських виробників в меблевій галузі та
розвиток власної технічної грамотності.

Досвід роботи:

Червень 2024 по теперішній час
Воркшоп «Вектор 8» Виробництво меблів та дверей за індивідуальним замовленням
https://www.vector8.net/
Менеджерка з проєктів
«Манка Студіо» Виробництво меблів за індивідуальними проєктами
https://www.mankastudio.ua/
Лютий 2022 – Червень 2024

Основні обов’язки:

1. Консультування клієнта та здійснення продажу проєкту

• Виявлення та аналіз потреб клієнта: визначення його потреб, бюджету, стилю,
функціональності.
• Презентація компанії, її можливостей, матеріалів, технологій, кейсів.
• Розрахунок вартості проєкту та узгодження комерційної пропозиції.
• Заключення договору та погодження етапів співпраці.

2. Координація роботи дизайнера

• Контроль відповідності концепції проєкту побажанням клієнта.
• Узгодження візуалізацій, креслень, специфікації матеріалів.
• Коригування проєкту за необхідності.
• Розробка дизайну меблів та узгодження дизайну з клієнтом
3. Технічний супровід

• Організація вимірів приміщення.
• Узгодження матеріалів, кольорів, фурнітури.
• Оформлення технічного завдання для виробництва.
• Контроль термінів виконання замовлення.

4. Виробничий контроль

• Передача замовлення у виробництво.
• Контроль якості виготовлення.
• Супровід реалізації проєкту на етапі виробництва.
• Взаємодія з підрядними компаніями

5. Логістика та монтаж

• Управління процесом доставки меблів на об’єкт.
• Координація роботи монтажних бригад.
• Контроль якості встановлення та відповідності проєкту.
• Вирішення нестандартних ситуацій на місці.

6. Передача готового проєкту клієнту

• Фінальний контроль якості.
• Підписання актів виконаних робіт.
• Підтримка клієнта після здачі проєкту (гарантія, обслуговування).

Досягнення:

Вектор 8:
• Заключено договорів вартістю 240 тис доларів США, в тому числі закордоном. Загальна
чисельність виробів в одному проєкті- від 8 позицій, де виріб – укомплектування одного
приміщення (санвузол, кухня, вітальня, решта)
• Впровадження нових рішень: стандартизація комплектацій меблевих вузлів та
конструктивних рішень

Манка Студіо:
• Реалізовано більше 15 проєктів загальною вартістю до 450 тис доларів США. Загальна
чисельність виробів в одному проєкті- від 5 позицій, де виріб – укомплектування одного
приміщення (санвузол, кухня, вітальня, решта)
• Автоматизовано процеси розрахунків та ведення розрахункової документації. (Власна зона
відповідальності проєкту: формування бази комплектуючих в 1С.
• Створення успішного портфоліо: реалізація проєктів, що привернули увагу нових клієнтів.

Вересень 2015 – Лютий 2022
ТОВ Simpl. Продаж кухонь за індивідуальним замовленням
https://simpl.com.ua/
Керуюча шоурумом кухонь Simpl

Основні обов’язки керуючого меблевим шоурумом:
1. Продажі та робота з клієнтами

• Активний пошук та залучення нових клієнтів: ведення та супровід клієнта від першого
контакту до здачі проєкту.
• Презентація шоуруму, матеріалів, фурнітури, технологій.
• Консультація клієнтів щодо дизайну, функціональності та матеріалів.
• Розробка стандартів обслуговування клієнтів.
• Робота з рекламаціями та вирішення спірних питань із клієнтами.
2. Розробка та реалізація проєктів кухонь

• Розробка дизайну кухонь відповідно до потреб клієнтів.
• Виконання вимірів приміщення.
• Створення конструкторської та технічної документації.
• Узгодження проєкту, матеріалів, фурнітури та колірних рішень.
• Розрахунок вартості замовлення.
• Контроль якості виконання замовлення на всіх етапах.
3. Управління виробництвом та підрядниками

• Формування технічного завдання для підрядних організацій.
• Розміщення замовлень у виробників (в тому числі через Віяр.pro).
• Контроль якості та термінів виконання замовлень.
• Заключення договорів з підрядниками та контроль їх виконання.
4. Закупівлі, логістика та склад

• Управління закупівлями комплектуючих та контроль складських запасів.
• Координація та контроль процесів логістики , постачання матеріалів та комплектуючих.
5. Монтаж та сервісне обслуговування

• Організація та контроль монтажу кухонь.
• Взаємодія з монтажними бригадами та контроль їх роботи.
• Організація сервісного обслуговування та гарантійного ремонту.
6. Управління персоналом

• Підбір, адаптація та навчання персоналу (9 прямих підлеглих).
• Написання посадових інструкцій для працівників.
• Навчання персоналу
7. Адміністративне управління та розвиток бізнесу

• Управління всіма основними та допоміжними процесами.
• Контроль фінансових показників та оптимізація витрат.
• Підтримка бренду компанії
• Розробка реклами та мерчу.
• Заключення договорів з клієнтами, постачальниками.

Досягнення
1. Фінансові результати та зростання продажів
• Збільшення обсягу продажів кухонь в середньому з 3-х до 20-ти на місяць.
• Зростання середнього чека від 20% за рахунок продажу додаткових функціональних
систем та елементів.
• Скорочення витрат за рахунок оптимізації роботи складу: скорочення операційних витрат
на 10% без втрати якості.

2. Управління персоналом та ефективність команди
• Сформовано продуктивну команду – робота із залученням і лояльністю персоналу.
• Впроваджено систему адаптації – вивід на оптимальний рівень продуктивності новачка за
1 місяць.

3. Оптимізація процесів та якість виконання проєктів
• Мінімізація рекламацій – зниження кількості претензій та переробок на 20%.
• Автоматизація процесів – стандартизовано модульні елементи, що скоротило час
виконання замовлення на обробку та закупівлю. Організація впровадження облікової та
CRM-систем (1С, Bitrix)

4. Розвиток бренду та клієнтської бази
• Збільшення клієнтів за рекомендаціями (на 20%)
• Підвищення лояльності клієнтів – зростання позитивних відгуків та рекомендацій.

5. Впровадження нових продуктів та покращення сервісу
• Розширення асортименту – впровадження нових матеріалів та сучасних функціональних
наповнень.
• Створення відділу сервісу - покращення обслуговування клієнтів.

ПрАТ “BRW Київ”
Адміністраторка відділу кухонь на замовлення
Березень 2008 – Серпень 2015
Ключові обов’язки:
• керування та адміністрування відділом кухонь на замовлення
• Участь у відкритті нових салонів (Вінниця, Київ, Краматорськ, Сєверодонецьк): підбор
персоналу, навчання стандартам обслуговування персоналу, адаптація новачків (робота в 1С
і PRO-100)
• Продажі кухонь В2С: зустріч клієнта, обслуговування, продаж
• Обробка замовлень, передача його на виробництво
• Супровід виробу до монтажу, робота з рекламаціями
• Розробка виставкових зразків кухонь

ФОП Кірчанова І.Г. Меблеве виробництво
Дизайнерка та консультантка з продажу меблів індивідуального виготовлення
Травень 2002 – Лютий 2008

Рівень володіння іноземними мовами: Англійська – A2 (в процесі вивчення)
Володіння спеціалізованими програмами: 1-C, Bitrix, Віяр-PRO, PRO-100, Coral
Водійське посвідчення: категорія В, C
Освіта
1995- Спеціаліст з образотворчого Криворізький державний педагогічний
2000 мистецтва та креслення університет

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: