Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олексій

Керівник відділу продажу

Рассматривает должности:
Керівник відділу продажу, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Будько Олексій Іванович

Дата народження: 26.08.1992р. (32 роки)
Сімейний стан: одружений
моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА:

 2009 – 2013: Національний університет харчових технологій, факультет «Облік, фінанси
та підприємницька діяльність», спеціальність «Управління персоналом і економіка
праці», диплом бакалавра (денна форма навчання).
 2013 – 2014: Національний університет харчових технологій, Навчально-науковий
інститут економіки і управління, спеціальність «Управління персоналом і економіка
праці», диплом магістра (денна форма навчання).

КУРСИ ТА ТРЕНІНГИ:

 вересень 2019 – січень 2020: Школа іноземних мов «SpeakWell», курс розмовної
англійської мови, рівень Intermediate (B1)
 серпень 2023 – жовтень 2023: тренінг B2B/B2C продажів «Salesmaster» від Валерія
Голубоченко

ДОСВІД РОБОТИ:

Керівник салону, «Arbofari Parquet», Київ

Червень 2022 – теперішній час (2 роки і 8 місяців)

Функціональні обов’язки:

 Розвиток і просування продукції компанії.
 Залучення нових партнерів та робота з існуючими клієнтами.
 Координація робочих процесів салону, включаючи логістику та діловодство.
 Навчання та адаптація нових співробітників.
 Організація маркетингових заходів та виготовлення рекламної продукції.

Досягнення:

 Організував відкриття існуючого салону та розробив його дизайн інтер’єру.
 уклав контракти з понад 120 клієнтами.
 Залучив до постійної співпраці більше 30 ключових партнерів, зокрема "Makhno Studio",
"LIEBERMAN & Co", "Balbek Bureau", "Proremont AI".
 Навчив та адаптував трьох нових співробітників.
 Самостійно організував та брав участь у понад 10 виставках і заходах.
Менеджер з продажу, ТОВ «Вудхарт-Україна»

Квітень 2015 – Лютий 2022 (6 років і 10 місяців)

Функціональні обов’язки:

 Залучення нових клієнтів і ведення переговорів.
 Організація логістики та супровід клієнтів.
 Відкриття нових торгових точок.
 Розробка рекламної продукції та участь у бренд-маркетингу.
 Навчання та адаптація нових співробітників.

Досягнення:

 уклав контракти з понад 400 клієнтами.
 Брав участь у відкритті трьох нових шоу-румів.
 Розробив більшість рекламних проєктів компанії.
 Навчив чотирьох нових співробітників.
 Організував дві виставки та представляв компанію на міжнародній виставці в Німеччині.

Торговий представник, ПАТ "Київхліб"

Вересень 2013 – Грудень 2014 (1 рік і 3 місяці)

Функціональні обов’язки:

 Розширення клієнтської бази та збільшення продажів.
 Ведення переговорів і координація логістики.

Досягнення:

 Збільшив обсяги продажів на підзвітній ділянці на 22% за рік.
 Залучив 23 нових клієнтів.
 Підготував співробітника, який згодом став супервайзером.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:

 Розуміння загальних понять в дизайні інтер’єру та робочих процесів ремонту.
 Обширне знання всіх видів підлогових покриттів та супутніх матеріалів.
 Розуміння технологій монтажу.
 Ведення ділової переписки (українською та англійською мовами).
 Впевнений користувач ПК (MS Excel, Word, Outlook).
 Досвід роботи в CRM-системах.
 Навички графічного дизайну (Adobe Photoshop, Illustrator, Canva).
 Робота в команді та управління персоналом.
 Організація логістики та складських процесів.
 Техніки активних продажів, робота із запереченнями, закриття угод.
 Аналіз продажів та прогнозування попиту.
 Оформлення комерційних пропозицій, ведення договорів та звітності.
 Організація презентацій, виставок, ділових заходів.
 Залучення партнерів, постачальників і підрядників.
ЗНАННЯ МОВ:

 Українська – рідна.
 Англійська – середній рівень (B1).

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Комунікабельність, стресостійкість, орієнтація на результат, відповідальність, організованість,
гнучкість, адаптивність, висока мотивація та ініціативність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: