Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Виктория

Координатор, асистент гуманітарного проєкту

Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

ПІБ: Попова Вікторія Володимирівна.
Дата народження: 29 вересня 1984 року.
Адреса, телефон: м. Київ, пров.Балтійський, 3, 347, [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:
З 18.02.2023р. – координатор проекту по Сумській області в ГО «Фундація сприяння громадянській активності», яка являється виконавчим партнером МОМ (Міждународна організація з міграції) від ООН (90% часу - робота в полях).
• Здійснення «Оцінок потреб і мобільності» в розрізі громад області, шляхом проведення опитувань (інтерв’ю) з органами місцевого самоврядування та місцевим населенням.
• Проведення «Оцінок умов повернення» в регіоні, в розрізі неселених пунктів області, шляхом взаємодії з органами місцевого самоврядування в кожній окремій локації.
• Проведення «Швидкого моніторингу ситуації в області та потреб» у встановлені терміни (3 дні).
• Проведення «Оцінкок потреб у твердому паливі» в громадах області.
• Моніторинг «Оцінок потреб і мобільності» в інших областях, зокрема в Одеській, Херсонській, Миколаївській (дистанційно).
• Налагодження продуктивної взаємодії з органами влади.
• Координація роботи менеджерів по Сумській області.
• Опрацювання зібраних даних в програмі Kobo Collect.
• Підготовка документації, необхідної для здійснення робочого процесу.
• Ведення звітності.
• Участь у тренінгах, семінарах від МОМ (Міждународна організація з міграції) та ГО «Фундація сприяння громадянській активності» з метою здобуття нових знань та підвищення професійного рівня.
З 04.08.2019р.-10.09.2023р. – рекрутер-фрілансер, працевлаштування громадян України за кордон.
10.10.2014р. - 15.04.2016р. – менеджер з підбору персоналу у ТОВ «Еко Маркет»
• Пошук та підбір персоналу.
• Проведення телефонних та особистих інтерв'ю.
• Ведення бази даних кандидатів.
• Контроль стажування, оформлення, навчання персоналу.
• Розміщення рекламних матеріалів про вакансії компанії.
• Звітність.
13.03.2009р. - 20.08.2014р. – помічник комерційного директора з адміністративних питань у ПрАТ «Фуршет»
• Контроль виконання відповідальними особами доручень комерційного директора.
• Підготовка документації та контроль її узгодження відповідальними особами (розпорядження, СЗ, бізнес-процеси та ін.)
• Ведення ділового листування, вирішення питань, що виникають у робочому процесі.
• Планування та погодження зустрічей/нарад, підготовка/презентація необхідних матеріалів.
• Підготовка звітів, зведень.
• Ведення та просування проектів.
• Контроль розгляду відповідальними особами комерційних пропозицій.
• Збір та консолідація інформації для комерційного директора.
• Підготовка відповідей на запити інших підрозділів компанії, тісна щоденна взаємодія.
• Контроль оплати рахунків.
• Управління персоналом (2 чол.).
• Організація корпоративних заходів.
• Організація процесів, пов'язаних з оцінкою персоналу.
•Закриття вакансій.
01.09.2008р. - 10.03.2009р. – помічник керівника у туристичній фірмі ТОВ «Мандрівник ДМС»
• Проведення співбесід, оформлення працівників.
• Оформлення статутних документів.
• Підготовка ділових листів, договорів.
• Розсилка комерційних пропозицій.
• Організація зустрічей/переговорів.
• Ведення ділового листування.
• Кадрова робота (прийом та звільнення співробітників, ведення трудових книжок, оформлення відряджень, відпусток)
15.04.2008р. - 22.08.2008р. – менеджер з туризму, офіційний представник турецького готелю в Україні.
• Надання інформації про готелі Туреччини туристичним агентам.
• Складання цінових пропозицій по готелям.
• Робота з клієнтами.
25.06.2007р. – 29.04.2008р. – помічник менеджера у туристичній фірмі «Супутник»
• Бронювання та продаж послуг за дорученням менеджера.
• Бронювання, оформлення, організація доставки залізничних квитків.
• Пошук нових клієнтів.
• Оформлення документації.
• Поповнення баз даних.
• Пошук та підготовка необхідної інформації.
05.04.2006р. - 30.05.2007р. - оператор Call Centre у маркетинговій компанії «Nekermann».
Основні обов'язки: надання оперативної інформації клієнтам, складання та ведення клієнтської бази, прийом замовлень та надсилання кореспонденції.
Освіта:
2002р. – 2007р. – Національний університет харчових технологій, механічний факультет, спеціаліст з технології упаковки.
2024р. – вступ до Глухівського національного педагогічного університету ім. О.Довженка на факультет «Психологія»(магістратура).
Курси та тренінги: комп'ютерні курси, курси іноземних мов «Інтерлінгва», курси підвищення кваліфікації.
Володіння комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Office, Word, Excel, Kobo, GPT.
Особисті якості: відповідальність, енергійність, наполегливість, комунікабельність, оптимістичність, емпатичність, позитивне ставлення до життя.
Від роботи чекаю: набуття нових знань та навичок, можливість кар'єрного зростання та постійного вдосконалення, заробітної плати, що відповідає моїм знанням та виконаній роботі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: