Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12853378/
Фахівець відділу кадрів
- Рассматривает должности:
- Фахівець відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів, Спеціаліст з кадрової роботи, Автор студентських робіт
- Город проживания:
- Днепр
- Готов работать:
- Днепр, Запорожье, Киев, Одесса, Харьков
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
АННА КАЗАКОВА, 26 років
Бажана посада: Фахівець відділу кадрів
Вид роботи: Дистанційна
Номер телефону: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Viber/Telegram: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
м. Дніпро, 49000, Україна
(Займаюсь веденням кадрового діловодства ФОП)
“Я володію знаннями трудового законодавства та кадрового діловодства. Маю досвід ведення особових справ,
оформлення трудових книжок, складання наказів та інших кадрових документів. Вмію працювати з великими обсягами
інформації, систематизувати дані та дотримуватися встановлених термінів. Моя унікальність полягає в уважності до
деталей, відповідальності та здатності швидко адаптуватися до змін.”
ДОСВІД РОБОТИ:
Посада: Фахівець з кадрових питань
Місце роботи: Рент-Сіті 2024
Період: 07.2024-по нині
Обов’язки:
- Оформлення та ведення особових справ працівників.
- Ведення трудових книжок та іншої кадрової документації.
- Підготовка наказів про прийняття, переведення, звільнення працівників.
- Ведення обліку відпусток, лікарняних та інших видів відсутності.
- Ведення табелю обліку робочого часу.
- Розміщення оголошень про вакансії на сайтах з пошуку роботи та в соціальних мережах.
- Пошук та відбір резюме кандидатів.
- Розробка внутрішніх положень та інструкцій з кадрових питань.
- Участь у розробці та вдосконаленні внутрішніх кадрових документів.
КЛЮЧОВІ НАВЧИКИ:
Hard skills: - Аналітичні здібності.
- Знання Кодексу законів про працю Soft skills:
України (КЗпП). - Емпатія та вміння розуміти емоції інших
- Вміння застосовувати законодавство на людей.
практиці в різних кадрових ситуаціях. - Вміння працювати в команді.
- Відстежування змін у законодавстві та їх - Вміння планувати та організовувати свою
своєчасне впровадження. роботу.
- Вміння оформлювати та вести кадрову - Вміння працювати в умовах
документацію відповідно до багатозадачності.
встановлених вимог. - Вміння дотримуватися дедлайнів.
- Знання правил ведення та зберігання - Вміння аналізувати ситуацію та виявляти
кадрових документів. проблеми.
- Вміння працювати з табелем обліку - Вміння знаходити ефективні рішення.
робочого часу. - Вміння приймати рішення в умовах
- Вміння складати оголошення про невизначеності.
вакансії. - Чесність та порядність.
- Навички пошуку та відбору резюме. - Конфіденційність.
- Впевнене володіння MS Office. - Відповідальність.
- Бронювання працівників засобом веб- - Толерантність.
порталу “Дія”. - Вміння швидко адаптуватися до змін.
- Вміння працювати з великими обсягами - Вміння навчатися новому.
інформації. - Вміння працювати в умовах
невизначеності.
ОСВІТА:
Освітній заклад: Дніпровський гуманітарний університет
Освітньо-кваліфікаційний рівень: Магістр
Спеціальність: 053 Психологія
Період: 01.09.2020-28.02.2022
ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Курс “HR Manager” (an online course developed in partnership with SkyUp Airlines and Join UP! offered
through Prometheus MOOC platform)
Сертифікат з відзнакою від 25.02.2025
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Хоббі, захоплення: Кулінарія
Бажана посада: Фахівець відділу кадрів
Вид роботи: Дистанційна
Номер телефону: [
Viber/Telegram: [
Електронна пошта: [
м. Дніпро, 49000, Україна
(Займаюсь веденням кадрового діловодства ФОП)
“Я володію знаннями трудового законодавства та кадрового діловодства. Маю досвід ведення особових справ,
оформлення трудових книжок, складання наказів та інших кадрових документів. Вмію працювати з великими обсягами
інформації, систематизувати дані та дотримуватися встановлених термінів. Моя унікальність полягає в уважності до
деталей, відповідальності та здатності швидко адаптуватися до змін.”
ДОСВІД РОБОТИ:
Посада: Фахівець з кадрових питань
Місце роботи: Рент-Сіті 2024
Період: 07.2024-по нині
Обов’язки:
- Оформлення та ведення особових справ працівників.
- Ведення трудових книжок та іншої кадрової документації.
- Підготовка наказів про прийняття, переведення, звільнення працівників.
- Ведення обліку відпусток, лікарняних та інших видів відсутності.
- Ведення табелю обліку робочого часу.
- Розміщення оголошень про вакансії на сайтах з пошуку роботи та в соціальних мережах.
- Пошук та відбір резюме кандидатів.
- Розробка внутрішніх положень та інструкцій з кадрових питань.
- Участь у розробці та вдосконаленні внутрішніх кадрових документів.
КЛЮЧОВІ НАВЧИКИ:
Hard skills: - Аналітичні здібності.
- Знання Кодексу законів про працю Soft skills:
України (КЗпП). - Емпатія та вміння розуміти емоції інших
- Вміння застосовувати законодавство на людей.
практиці в різних кадрових ситуаціях. - Вміння працювати в команді.
- Відстежування змін у законодавстві та їх - Вміння планувати та організовувати свою
своєчасне впровадження. роботу.
- Вміння оформлювати та вести кадрову - Вміння працювати в умовах
документацію відповідно до багатозадачності.
встановлених вимог. - Вміння дотримуватися дедлайнів.
- Знання правил ведення та зберігання - Вміння аналізувати ситуацію та виявляти
кадрових документів. проблеми.
- Вміння працювати з табелем обліку - Вміння знаходити ефективні рішення.
робочого часу. - Вміння приймати рішення в умовах
- Вміння складати оголошення про невизначеності.
вакансії. - Чесність та порядність.
- Навички пошуку та відбору резюме. - Конфіденційність.
- Впевнене володіння MS Office. - Відповідальність.
- Бронювання працівників засобом веб- - Толерантність.
порталу “Дія”. - Вміння швидко адаптуватися до змін.
- Вміння працювати з великими обсягами - Вміння навчатися новому.
інформації. - Вміння працювати в умовах
невизначеності.
ОСВІТА:
Освітній заклад: Дніпровський гуманітарний університет
Освітньо-кваліфікаційний рівень: Магістр
Спеціальність: 053 Психологія
Період: 01.09.2020-28.02.2022
ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Курс “HR Manager” (an online course developed in partnership with SkyUp Airlines and Join UP! offered
through Prometheus MOOC platform)
Сертифікат з відзнакою від 25.02.2025
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Хоббі, захоплення: Кулінарія
Похожие кандидаты
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Киев, Харьков -
Менеджер з персоналу
Киев -
Керівник відділу
Днепр, Винница , еще 7 городов -
Фахівець з персоналу
Киев -
Менеджер з персоналу
35000 грн, Одесса -
HR-менеджер
Одесса