Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Владислав

Директор юридичного відділу

Рассматривает должности:
Директор юридичного відділу, Начальник юридичного відділу
Возраст:
42 года
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Киев, Львов, Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СІДЛІЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Директор з правових питань/Начальник юридичного відділу/Заступник директора з правових питань

Базова ставка від 80 000 гривень + премія за результат роботи
Повна зайнятість, ненормований робочий графік, відрядження
Вік: 42 роки, дата народження 24.01.1983
Місце проживання: Полтава
Номер засобу зв’язку [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна адреса [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Загальний досвід роботи за фахом 20 років, починав свою професійну діяльність на виробничому підприємстві юрисконсультом, в подальшому обіймав посади керівника юридичної служби, начальна юридичного відділу, директора з правових питань, заступника генерального директора з правових питань, а на сьогоднішній день являюсь партнером адвокатського об’єднання.
Всю свою професійну діяльність займаюсь захистом інтересів господарських товариств різних організаційно правових форм, забезпечуючи захист їх прав у судовому та позасудовому порядку організовуючи якісну роботу юридичних відділів та департаментів і особисто беручи участь в усіх ключових проектах компанії. Маю значний досвід судового представництва інтересів компаній в судах усіх інстанцій, маю досвід представництва в іноземних судах та міжнародних арбітражах та МКАС при ТПП України.

ДОСВІД РОБОТИ

З березня 2018 року по теперішній час здійснюю професійну правничу діяльність у складі адвокатського об’єднання (до березня 2022 року за сумісництвом, з березня 2023 року – повна зайнятість)

Основні напрями моєї професійної діяльності: юридичний супровід підприємств різних форм власності та організаційно правових форм з питань здійснюваної ними господарської діяльності, представництво інтересів підприємств з питань інтелектуальної власності, надання правничої допомоги у сфері оподаткування, супровід перевірок контролюючих органів, судове представництво та захист інтересів підприємств та посадових осіб у кримінальних провадженнях

Основні функціональні обов’язки:
• Організація договірної роботи, розробка та контроль функціонування системи укладення договорів на підприємствах;
• Складання та аналіз договорів будівельного підряду, купілі-продажу нерухомого майна, постачання обладнання, поставки продукції, закупівлі обладнання тощо;
• Участь в процедурі узгодження договорів з контрагентами, проведення переговорів, взаємодія з структурними підрозділами, щодо найоптимальніших умов укладення договорів;
• Самостійне супроводження угод із придбання земельних ділянок, виробничих підприємств, майнових комплексів, юридичний супровід цих угод з моменту обрання об’єкту до укладення договору купівлі-продажу;
• Судове представництво інтересів клієнтів, включає в себе підготовку правової позиції, розробку стратегії захисту інтересів компанії і підготовку усіх передбачених законодавством процесуальних документів;
• Участь у переговорах на рівні топ-менеджерів та власників компаній;
• Підготовка та супровід укладення контрактів з українськими та іноземними контрагентами;
• Підготовка правовстановлюючих документів (реєстраційних документів, запитів, заяв, довіреностей тощо);

З 2014 року по березень 2023 року працював на посаді керівника юридичного департаменту/заступника генерального директора з правових питань у ТОВ «Домініон бізнес парк».

Основні напрями моєї професійної діяльності: загальне керівництво юридичним департаментом до складу якого входили 5 юридичних відділів, що розташовані у Києві, Сумах та Полтаві та забезпечення діяльності групи підприємств у сфері виробництва, управління комерційною нерухомістю, забезпечення сталого функціонування торгівельних та офісних центрів.

Основні функціональні обов’язки:
• Організація впровадження з нуля юридичного блоку у CRM системі підприємства;
• Організація та уніфікація договірної роботи на підприємствах з урахуванням їх розгалуженості, розробка ефективної процедури погодження та підписання договорів та договірних документів;
• Безпосередня розробка типових форм контрактів (орендні правовідносини, закупівля та збут готової продукції, сервісних договорів тощо) їх узгодження з іншими структурними підрозділами компанії їх затвердження та впровадження в роботу;
• Розробка системи комунікації структурних підрозділів компанії з юридичним департаментом щодо вирішення правових питань;
• Організація претензійно-позовної роботи на підприємствах із встановленням чітких комунікацій та строків реагування на проблему, безпосередня участь у всіх ключових судових спорах підприємств групи (спори с ДПС, ДСНС, ДЕЦ МОЗ України, контрагентами);
• Організація роботи з дебіторською заборгованістю на підприємствах;
• Безпосередня участь в плануванні роботи підприємств, виборі контрагентів та партнерів, аналіз напрямків діяльності та розвитку, а також розробки стратегічних планів роботи підприємств разом з фінансовою та комерційною службами з участі власників компанії;
• Самостійна робота із проектами та завданнями керівництва та власників, тимчасове поєднання функцій керівника підприємства, організація проектного управління на підприємствах, реалізація низки проектів, як самостійно так і у складі команд (виведення торгівельної марки на ринок, продовження дії патентів та знаків на товари та послуги, залучення фінансування від банків, продаж цілісного майнового комплексу одній з найбільших торгівельних мереж України, будівництво торгівельного центру, введення в експлуатацію прибудови до торгівельного центру після реконструкції тощо).
• Окрім іншого виконував загально юридичні задачі описані у попередньому блоці.

З серпня 2009 року по березень 2014 року працював на посаді начальника юридичного відділу АТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш», з 2011 року увійшов до складу правління підприємства, з 2011 року за сумісництвом працював начальником юридичного відділу ТОВ «Міжнародний інститут компресорного та енергетичного машинобудуавння», що входило до тієї ж групи підприємств.

Основні напрями моєї професійної діяльності: загальне керівництво юридичним відділом виробничого підприємства у м. Суми, яке займалося виробництвом компресорного обладнання для вугільної, енергетичної та нафтовидобувної промисловості, а також іншого обладнання для Укрзалізниці тощо.

Основні функціональні обов’язки:
• Організація та уніфікація договірної роботи на підприємстві, розробка ефективної процедури погодження та підписання договорів та договірних документів;
• Безпосередня розробка типових форм контрактів (закупівля та збут готової продукції, сервісних договорів, договорів на пусконалагоджувальні роботи тощо) їх узгодження з іншими структурними підрозділами компанії їх затвердження та впровадження в роботу;
• Розробка системи комунікації структурних підрозділів компанії з юридичним департаментом щодо вирішення правових питань;
• Організація претензійно-позовної роботи на підприємствах із встановленням чітких комунікацій та строків реагування на проблему, безпосередня участь у всіх ключових судових спорах підприємств групи (спори с ДПС, ДСНС, Укрзалізницею, НАК Нафтогаз, Укргазвидобування тощо);
• Організація роботи з дебіторською заборгованістю на підприємстві;
• Робота в складі команди по проходженню сертифікації підприємства за стандартами якості ISO 9001 у Bureau Veritas та отримання сертифікатів відповідності;
• Робота з зовнішньоекономічними контрактами, поставка та закупівля продукції здійснювалася у низку країн бувшого СНД, Азії та Латинської Америки;
• Взаємодія з комерційною та сервісною службами відокремлені підрозділи яких були в усіх крупних містах України та закордоном.

З серпня 2008 року по серпень 2009 року працював на посаді провідного юрисконсульта Фонду підтримки підприємництва Сумської обласної ради.

Основні напрями моєї професійної діяльності: забезпечення юридичного супроводу підприємства, а також консультування підприємців та підприємств з юридичних питань. Моїм завданням було розробити, погодити та запустити програму поворотної фінансової допомоги малому та середньому бізнесу на території Сумської області.

Основні функціональні обов’язки:

• договірна робота: складання договорів, договори поставки, оренди, надання послуг;
• надання усних та письмових консультацій підприємцям;
• проведення ділових переговорів з підприємцями;
• складання процесуальних документів (позовних заяв, скарг, відзивів, клопотань тощо);
• підготовка правовстановлюючих документів (реєстраційних документів, запитів, заяв, довіреностей тощо);
• реєстрація ФОП та ЮО;
• робота з державними базами даних (ЄДРПОУ, БД Укрпатенту, МВС та ін.);
• аналізсудовоїпрактикитачинногозаконодавства.

З 2006 року по серпень 2008 року працював на посаді юрисконсульта ТОВ «Сумський машинобудівний завод».

Основні напрями моєї професійної діяльності: забезпечення юридичного супроводу діяльності виробничого підприємства, що займалося виробництвом та реалізацією насосного обладнання.

Основні функціональні обов’язки:

• договірна робота: складання договорів, договори поставки, надання послуг тощо;
• участь у переговорах з контрагентами;
• складання процесуальних документів (позовних заяв, скарг, відзивів, клопотань тощо);
• підготовка правовстановлюючих документів (реєстраційних документів, запитів, заяв, довіреностей тощо);
• оформлення земельних ділянок та введення в експлуатацію виробничих будівель;
• з відділом головного конструктора займався патентуванням продукції підприємства;
• аналізсудовоїпрактикитачинногозаконодавства.

ОСВІТА:

01.09.2000-30.06.2005 Українська академія банківської справи Національного банку України. Спеціальність: правознавство. Спеціалізація: правове забезпечення господарської діяльності підприємств, установ, організацій. Повна вища освіта. Здобутий рівень: Спеціаліст.

Протягом усієї професійної діяльності приймав участь у спеціалізованих тренінгах та семінарах, що проводилися Ліга Закон, Вищою школою адвокатури, академією бізнеса Ernst & Young з юридичної спеціалізації (земельні відносини, судові спори, корпоративне управління і т.д.), публічної комунікації, побудови юридичної служби, проектного управління, побудови роботи команд тощо

ПРОФЕСІЙНІ ТА ІНШІ НАВИЧКИ:

1.Володіння комп’ютером на поглибленому рівні (програми пакету майкрософт офіс, Ліга: Право, IP Lex, ЮКОНТРОЛ, 1с: Підприємство та ін.);
2.Врівноваженість, вміння працювати в команді, вміння працювати з великими обсягами інформації;
3.Високі навички професійної комунікації та ведення переговорів, високі навички публічних виступів, виступів перед великими групами людей;
4.Наявність критичного мислення, вміння розглядати ситуацію з кількох позицій та приймати швидкі й ефективні рішення;
5.Комунікабельність, пунктуальність.

МОВИ:

1.Українська мова – рідна;
2.Англійська мова - B2;

Рекомендації можуть бути надані за додатковим запитом під час проходження співбесіди.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: