Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Бухгалтер управлінського обліку, фінансовий менеджер

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Піскун Ірина Олександрівна

Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 01.11.86г., (38 років).

Освіта:
2003г. – 2009г. НТУУ “Київський Політехнічний Інститут”, факультет енергоменеджмента и енергозбережения. Отриман диплом вища освіта.

Досвід роботи:
Лютий 2022р – по теперішній час
Мережа «БагатоЛосося» - бухгалтер управлінського обліку
• Ведення управлінського обліку ресторану доставки в программі iiko(syrve).
• Контроль товарного обліку, інвентарізацій, руху товару.
• Контроль собівартістю та робота технологічними картами
• Робота з контрагентами, постачальниками.
• Робота з фінансами, ДДС, Балансовий звіт, P@L
• Підготовка звітів для керівництва.
• Нарахування заробітної плати на підприємстві

Червень 2015р – лютий 2022р.
Мережа ресторанів «Трапезна» - бухгалтер
• ведення товарного обліку ресторану в програмі D2, 1С: приходни, реалізації, інвентарізація, калькуляційні карти, звіти.
• розрахунок з постачальниками (клієнт банк);
• ведення ФОП.

Серпень 2018г- березень 2019г
Мережа кав’ярень «Pick cup»- бухгалтер
• ведення товарного обліку в liko: приход, реалізації, інвентаризація, звітність.
• взаєморозрахунки з постачальниками.

Лютий 2013г. по червень 2014г.
ТОВ «Віденські булочки» - адміністратор кафе.

• організація виконання планів;
• проведення інвентаризацій,
• перевірка калькуляційних карт.
• підбір персоналу, складання графіків виходу на роботу. Работа з персоналом (навчання, координація, контроль, мотивація);
• введение в програму накладних, звірка з постачальниками;
• ведення первинної документації;
• спілкування з відвібувачами для вирішення конфліктних ситуацій.

Жовтень 2012г. по січень 2013г.
ТОВ «КофеХауз.Україна» - директор кав'ярні.

• Управління роботи кав'ярні,
• Створювати мотиваційні програми для підвищення продуктивності роботи персоналу.
• Контроль проведеня рекламних акцій.
• звітність.
• Робота з зовнішніми контролюючими органами.
• Контроль санітарно технічних норм.

Додаткова інформація:
2013г. курси «Курсор» основи бухгалтерського обліку, 1С 8.2
2012г. Курси английскої мови «Speak up»
Володію офісною оргтехнікою та персональним компьютером (MS Office, Outlook, AutoCad, интернет браузеры).

Особисті якості:
• Активна життєва позиція ;
• Вміння працювати з великим обсягом інформації та швидко вчитися новому;
• Вміння ефективно працювати в команді ;
• комунікабельність, відповідальність;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: