- Файл
Анастасія
Адміністратор офісу
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12895009/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Персональні дані
Телефон: [
Електронна пошта: [
А Адреса проживання: Україна, Одеса, пр. Небесної сотні
Вік: 35 років
Бажана посада
Офіс-адміністратор
Бажаний оклад
Від 35 000 грн.
Професійний досвід
Жовтень 2018р.–Квітень 2023р. Служба організації та здійснення закупівель
Адміністрація Одеського морського порту
(м.Одеса)
Спеціаліст з публічних закупівель
• Організація та проведення процедур закупівель (відкритих торгів, відкритих торгів з публікацією англійською мовою, переговорних процедур та спрощених закупівель (складання тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства, робота з веб-порталом Prozorro, електронними майданчиками (smarttender, e-tender), оприлюднення оголошень про закупівлі, формування та оприлюднення звітності).
• Аналіз наданих документів у складі тендерної пропозиції учасників та документальне оформлення висновків щодо результатів проведених закупівель для розгляду уповноваженою особою у відповідності до вимог чинного законодавства.
• Підготовка до розгляду уповноваженою особою проєктів тендерних документацій/документації зі спрощених закупівель та змін до них, проєктів протоколів за результатами попереднього розгляду пропозицій учасників закупівель.
• Розгляд отриманих звернень, скарг від учасників закупівель, аналіз причин поданих скарг, підготовка проєкту висновку щодо розгляду даної скарги до Антимонопольного комітету.
• Взаємодія та консультування підрозділів-ініціаторів щодо належної підготовки супровідної документації на проведення закупівель.
• Постійний моніторинг змін у законодавстві України у сфері закупівель, вивчання практики здійснення закупівель товарів, робіт і послуг через електронну систему закупівель.
Досягнення:
Збільшила кількість позитивних рішень Колегії Антимонопольного Комітету України у бік Замовника.
Березень 2015р. – Вересень 2018р. Служба постачання
Адміністрація Одеського морського порту
(м.Одеса)
Менеджер із постачання/закупівель
Організація безперебійної роботи підрозділів підприємства, а саме організація та координація закупівельного процесу, що включає в себе:
• Планування потреби в здійсненні закупівлі з урахуванням залишків ТМЦ на складі філії;
• Ведення ділового листування та переговорів у межах посадових обов’язків із підрозділами-ініціаторами закупівель та постачальниками/учасниками закупівель.
• Моніторинг ринку та аналіз цін;
• Пошук постачальників, ведення переговорів та ділової переписки з постачальниками, складання запитів та отримання комерційних пропозицій, складання технічної документації/специфікації, вимог до якості продукції;
• Складання та погодження необхідної документації для проведення процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства;
• Аналіз якості товару, що пропонується у відповідності з встановленими вимогами підприємства та чинного законодавства;
• Організація договірної роботи (розробка проєктів договорів, додаткових угод тощо);
• Контроль виконання обов’язків постачальників за договорами;
• Ведення звітності закупівель в межах компетенції.
Серпень 2013р.– Березень 2015р. Відділ діловодства
Адміністрація Одеського морського порту
(м.Одесса)
Спеціаліст з діловодства
Обов'язки:
- приймання, обробка, ведення обліку та розподіл вхідної кореспонденції;
- робота із внутрішнім документообігом підприємства;
- контроль за звітністю в частині відпрацьованих документів підприємства.
Освіта
2006-2012 рр. Одеський національний морський університет, факультет Механіза-
ції портів, кафедра Підйомно-транспортні машини та інжиніринг портового ехнологічного обладнання.
Диплом зі спеціальності: інженер-механік (магістр)
Додаткова освіта
Сертифікований спеціаліст із:
• Проходження курсу навчання «Публічні закупівлі: від теорії до практики. Особливості проведення процедур відкритих торгів будівельних робіт» за навчальною програмою для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель» ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі» (сертифікат);
• Проходження курсу навчання «Онлайн. Експерт з публічних закупівель» в Академії «Радник» (сертифікат);
• Курси з логістики та експедирування «LogiGuide» (сертифікат).
Професійні навички
Робота із програмою 1С8, операційними системами MS Windows, MS Excel.
Знання принципів організації закупівель, складання тендерної документації тощо;
Впевнений користувач системи ProZorro. Знання функціоналу, структури та принципів роботи електронної системи закупівель;
Робота з відкритими електронними правовими реєстрами та базами для перевірки підприємств;
Робота з базами нормативних документів, реєстрами перевірки якості продукції (ГОСТ, ДСТУ тощо);
Робота із графічними/відео редакторами (Сanva, Ibis Paint, VN тощо)
Ведення соц. мереж.
Особисті якості
Працюючи у сфері закупівель на стороні замовника маю досвід вирішення проблемних питань, суперечностей, що виникають при проведенні закупівель між сторонами Замовника та Учасника, також маю великий досвід у складанні документації та веденні ділового листування.
Вважаю однією з найбільш важливих своїх характеристик – оперативне виконання всіх поставлених задач без їх відкладання на останню мить та відповідальне ставлення до роботи.
• Уважна до деталей;
• Швидко систематизую та аналізую інформацію, швидко навчаюсь;
• Аналітичне мислення, робота з великим об’ємом інформації;
• Шукаю різні шляхи вирішення проблеми;
• Прагну до професійного та особистого зростання;
• Відповідальна за досягнення результату, дотримуюсь дедлайнів;
• Люблю працювати у команді.
Знання мов
Українська – вільно;
Англійська – Upper-intermediate;
Російська – вільно.
Захоплення
• Люблю читати літературу з саморозвитку, планування, бізнесу, наукової фантастики, здорового способу життя;
• Цікавлюся психологією та саморозвитком, а саме комунікаціями та взаємодіями, лідерством, маркетингом тощо.
• Активні види спорту (велосипед, лижі).
• Зйомка фото/відео/digital painting/створення контенту для соц.мереж.
• Handmade, а саме створення кастомізованої вишивки портретів людей/тварин тощо.
Додаткова інформація
• Права категорії В.
• Не маю шкідливих звичок.
Похожие кандидаты
-
Personal assistant
Одесса, Удаленно -
Помічник керівника
Одесса, Киев , еще 4 города -
Персональний асистент
Одесса -
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя
15000 грн, Одесса -
Офис-менеджер
Одесса -
Керівник, менеджер, помічник керівника
Одесса