- Файл
Вікторія
Фінансовий менеджер, аналітик, контролер, економіст
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12910435/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
МЕЛЬНИК ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Дата народження: 30.10.1983р.
Телефон моб.: [
[
e-mail: [
Вміння працювати з POWER QUERY, зацікавленість в роботі з Excel (навики
підключення до зовнішніх джерел даних, перетворення даних, робота з формулами).
Здатність аналізувати, «докопуватись до істини» та працювати як самостійно, так і
в команді.
Досвід зміни напрямків роботи допомагає в розширенні сфер діяльності, про що
свідчить швидка адаптація, постійне навчання та розвиток себе.
Відповідальна, активна та перспективна)
ДОСВІД РОБОТИ:
Листопад 2023р. – по даний час Фахівець фінансово-економічного відділу ТОВ
«Н-ТРАНС» (Торговий Дом NIKO, український імпортер автомобільної марки
«Mitsubishi»)
Основні обов’язки:
- Ведення ділянки реалізації послуг митного терміналу, послуг брокерського
відділу;
- Реалізація транспортно-експедиційних послуг;
- Контроль відшкодування послуг сторонніх організацій;
- Робота з витратами майбутніх періодів;
- Звірка з контрагентами (дебіторська заборгованість);
- Робота з договорами та документообігом.
- Активне використання Excel в своїй роботі.
Вересень 2023р. – жовтень 2023р. – навчання на курсах митного брокера в Асоціації
митних брокерів України
Березень 2023р. – липень 2023р. (процес реорганізації ДЗ «ДССС «Барвінок» МОЗ
України» шляхом приєднання до ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої
кардіології та кардіохірургії МОЗ України».) – заступник головного бухгалтера ДУ
«Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ
України».
Основні обов’язки:
- Безпосередня участь в процесі реорганізації закладу;
- підготування складання фінансової та бюджетної звітності, податкової та
статистичної звітності по діяльності новоутвореної філії;
- забезпечення проведення фінансово-господарської діяльності.
Березень 2020р. – лютий 2023р. - в.о. головного бухгалтера ДЗ «ДССС «Барвінок» МОЗ
України».
Основні обов’язки:
- складання фінансової та бюджетної звітності, податкової та статистичної звітності;
- забезпечення проведення фінансово-господарської діяльності;
- аналіз використання коштів; внесення змін до кошторисів;
- складання договорів та контроль за їх виконанням;
- формування головної книги та меморіальних ордерів, ведення обліку в розрізі
статей бюджетної класифікації, контроль та коригування фінансового та
бухгалтерського обліку державного закладу, нарахування послуг контрагентам,
ведення обліку та списання ОЗ, робота з відрядженнями, робота з казначейством,
робота в СДО.
Травень 2015р. – січень 2020р. - виконавчий директор офісного центру (клас «Б»,
16 000 кв.м,) в ТОВ «НАСА».
Основні обов’язки:
- Складання бюджету об’єкта нерухомості;
- Контроль доходів і витрат підприємства;
- Управління рухом коштів;
- Аналіз ринку нерухомості та формування рівня орендних ставок;
- Забезпечення безперебійної життєдіяльності бізнес-центру;
- Формування звітності власнику.
Січень 2008р. – квітень 2015р. – начальник відділу розвитку ТОВ «НАСА».
Основні обов’язки:
- Контроль виконання умов договору (ведення документообігу, фінансові
взаємовідносини, дебіторська заборгованість (в т.ч. претензійна робота),
вирішення поточних питань);
- Пошук орендарів, здача в оренду вакантних площ,;
- робота в 1С (нарахування та оформлення актів виконаних робіт орендарям;
розрахунок та нарахування комунальних і експлуатаційних платежів; купівля-
продаж валюти)
- Безпосередня участь у проходженні податкової перевірки ДФС;
- Формування звітності керівництву
Січень 2006р. – грудень 2007р. – головний економіст ТОВ «НАСА» (будівництво
офісного центру - 16 000 кв.м,, експлуатація та здача в оренду приміщень, м. Київ);
Вересень 2005р. – грудень 2005р. – економіст ТОВ «НАСА», будівництво офісного
центру - 16 000 кв.м, м. Київ)
ОСВІТА: вища
2001-2005рр. – Київський інститут міжнародної економіки та підприємництва (на базі
«Національного Авіаційного Університету»).
Факультет: «Економіка та підприємництво»,
Спеціальність: «Міжнародна економіка», присвоєна кваліфікація – економіст, викладач
економіки.
Диплом спеціаліста з відзнакою.
СЕРТИФІКАТИ НАВЧАННЯ: Сертифікат проходження курсів «Бухгалтер бюджетної
організації з нуля», Сертифікат Асоціації митних брокерів України - навчання на курсах
підготовки та підвищення кваліфікації фахівців з митного оформлення.
Наразі проходження курсів «Exсel: Бізнес-аналіз та прогнозування».
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ:
Впевнений користувач ПК (Windows), додаткові програми – «Українська Бухгалтерська
Система УБС», система «Парус-Бюджет», 1С Бухгалтерія (v7; v8), M.E.Doc, POWER
QUERY.
Володіння мовами: українська (рідна); російська (вільно); англійська (середній рівень),
шведська (на стадії вивчення).
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відсутність страху перед труднощами, аналітичні здібності, старанність, вміння
розставляти пріоритети, активна, відповідальна, присутня напористість,
комунікабельність, увага до деталей.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
- Одружена (двоє дітей);
- Наявність водійського посвідчення;
- Хоббі та відпочинок – книги, моделювання та конструювання одягу, спорт
(фітнес), кулінарія, автотуризм.
Похожие кандидаты
-
Провідний економіст
Киев, Кривой Рог, Ирпень -
Аналітик
Киев -
Фінансовий аналітик
Киев -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Аналітик баз даних, економіст з фінансової роботи
Киев, Чернигов, Каменец-Подольский -
Фінансовий аналітик
Киев