Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12954118/
Адміністратор
- Рассматривает должности:
- Адміністратор, Офіс-менеджер
- Город проживания:
- Ровно
- Готов работать:
- Ровно, Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ЯНА ГУДЗИНСЬКА CV
9 Шевченка, 35400 Гоща [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження Національність Стать Веб-сайт
13-03-1998 українка Жіноча Instagram: hudzynska_ya
Місце народження Сімейний стан Посвідчення водія
Деражня, Хмельницька неодружена Категорія В
область
Організована, відповідальна та комунікабельна з досвідом ефективного управління адміністративними процесами та
підтримки командної роботи. Вміло координую робочі процеси, оптимізую документообіг і забезпечую безперебійну
діяльність.
Маю розвинені організаційні навички, аналітичне мислення та здатність швидко знаходити рішення в нестандартних
ситуаціях. Орієнтована на створення комфортної робочої атмосфери та підвищення продуктивності команди.
Шукаю можливість застосувати свої навички в компанії, де цінують ініціативність, професійний підхід та здатність
впорядковувати процеси для досягнення високих результатів.
Як працівник наполегливий, комунікабельний, пунктуальний, перфекціоніст, завжди доводжу до кінця кожну справу .
Стресостійкий з відповідальним відношенням до роботи.
Швидко навчаюсь та засвоюю нову інформацію.
Готова до старанної праці та, звичайно, до наполегливого навчання.
ДОСВІД РОБОТИ
Офіціант лист. 2021 - бер. 2022
ГРК «Буковель», Поляниця
Офіціант, касир трав. 2021 - жовт. 2021
Ресторан «Щастье», Одеса
Офіціант трав. 2020 - бер. 2021
ГРК «Буковель», Поляниця
Менеджер ресторану, касир лип. 2017 - трав. 2020
Готельно-ресторанний комплекс «7 Днів», Кам‘янець-Подільський
Контроль діяльності ресторану, робота з персоналом (складання графіків роботи, підбір нового
персоналу).
Вирішення конфліктних ситуацій, комунікації з гостями.
Ведення касової дисципліни, інвентаризації.
Офіціант січ. 2017 - лип. 2017
Готельно-ресторанний комплекс «7 Днів», Кам‘янець-Подільський
Менеджер-адміністратор черв. 2023 - квіт. 2025
PetrovDom, дистанційно
Координація роботи та організація адміністративних процесів.
Спілкування з гостями, надання консультацій та забезпечення високого рівня сервісу.
Ведення та оновлення даних у CRM-системі, контроль коректності внесеної інформації.
Організація бронювання, контроль заповненості та оптимізація розподілу ресурсів.
Управління роботою персоналу (покоївок), розподіл завдань та контроль їх виконання.
Прийом дзвінків, обробка запитів, комунікація з клієнтами та партнерами.
Робота з касою: прийом оплат, звітність.
Отримані компетенції:
✔ Впевнене користування CRM-системами та інструментами управління бронюваннями.
✔ Досвід ефективного управління персоналом та організації роботи команди.
✔ Навички клієнтоорієнтованого сервісу, ведення ділової комунікації та розв’язання конфліктних
ситуацій.
✔ Ведення фінансових операцій та робота з платежами.
✔ Організація внутрішніх процесів, контроль виконання завдань та покращення ефективності
роботи.
ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
Магістр вер. 2014 - січ. 2021
Кам‘янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Кам‘янець-Подільський
За час навчання проходила практику у готельному підприємстві, де залишилася працювати на
літо.
Навчання закінчила з червоним дипломом.
Була головою профспілки факультету.
МОВИ
Англійська Середній рівень
Українська Рідна мова
Польська Середній рівень
КУРСИ
Інтернет маркетинг (SMM) квіт. 2022 - трав. 2022
Genius space
Комп'ютерна графіка та дизайн бер. 2025 - теп. час
itstep Рівне
НАВИЧКИ
Microsoft office(Word,
Excel, Power Point ) Дуже добре
CRM, Planfix Добре
9 Шевченка, 35400 Гоща [
Дата народження Національність Стать Веб-сайт
13-03-1998 українка Жіноча Instagram: hudzynska_ya
Місце народження Сімейний стан Посвідчення водія
Деражня, Хмельницька неодружена Категорія В
область
Організована, відповідальна та комунікабельна з досвідом ефективного управління адміністративними процесами та
підтримки командної роботи. Вміло координую робочі процеси, оптимізую документообіг і забезпечую безперебійну
діяльність.
Маю розвинені організаційні навички, аналітичне мислення та здатність швидко знаходити рішення в нестандартних
ситуаціях. Орієнтована на створення комфортної робочої атмосфери та підвищення продуктивності команди.
Шукаю можливість застосувати свої навички в компанії, де цінують ініціативність, професійний підхід та здатність
впорядковувати процеси для досягнення високих результатів.
Як працівник наполегливий, комунікабельний, пунктуальний, перфекціоніст, завжди доводжу до кінця кожну справу .
Стресостійкий з відповідальним відношенням до роботи.
Швидко навчаюсь та засвоюю нову інформацію.
Готова до старанної праці та, звичайно, до наполегливого навчання.
ДОСВІД РОБОТИ
Офіціант лист. 2021 - бер. 2022
ГРК «Буковель», Поляниця
Офіціант, касир трав. 2021 - жовт. 2021
Ресторан «Щастье», Одеса
Офіціант трав. 2020 - бер. 2021
ГРК «Буковель», Поляниця
Менеджер ресторану, касир лип. 2017 - трав. 2020
Готельно-ресторанний комплекс «7 Днів», Кам‘янець-Подільський
Контроль діяльності ресторану, робота з персоналом (складання графіків роботи, підбір нового
персоналу).
Вирішення конфліктних ситуацій, комунікації з гостями.
Ведення касової дисципліни, інвентаризації.
Офіціант січ. 2017 - лип. 2017
Готельно-ресторанний комплекс «7 Днів», Кам‘янець-Подільський
Менеджер-адміністратор черв. 2023 - квіт. 2025
PetrovDom, дистанційно
Координація роботи та організація адміністративних процесів.
Спілкування з гостями, надання консультацій та забезпечення високого рівня сервісу.
Ведення та оновлення даних у CRM-системі, контроль коректності внесеної інформації.
Організація бронювання, контроль заповненості та оптимізація розподілу ресурсів.
Управління роботою персоналу (покоївок), розподіл завдань та контроль їх виконання.
Прийом дзвінків, обробка запитів, комунікація з клієнтами та партнерами.
Робота з касою: прийом оплат, звітність.
Отримані компетенції:
✔ Впевнене користування CRM-системами та інструментами управління бронюваннями.
✔ Досвід ефективного управління персоналом та організації роботи команди.
✔ Навички клієнтоорієнтованого сервісу, ведення ділової комунікації та розв’язання конфліктних
ситуацій.
✔ Ведення фінансових операцій та робота з платежами.
✔ Організація внутрішніх процесів, контроль виконання завдань та покращення ефективності
роботи.
ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
Магістр вер. 2014 - січ. 2021
Кам‘янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Кам‘янець-Подільський
За час навчання проходила практику у готельному підприємстві, де залишилася працювати на
літо.
Навчання закінчила з червоним дипломом.
Була головою профспілки факультету.
МОВИ
Англійська Середній рівень
Українська Рідна мова
Польська Середній рівень
КУРСИ
Інтернет маркетинг (SMM) квіт. 2022 - трав. 2022
Genius space
Комп'ютерна графіка та дизайн бер. 2025 - теп. час
itstep Рівне
НАВИЧКИ
Microsoft office(Word,
Excel, Power Point ) Дуже добре
CRM, Planfix Добре
Похожие кандидаты
-
CRM-адміністратор
Удаленно -
Адміністратор
Удаленно -
Администратор чата, модератор
9500 грн, Другие страны, Удаленно -
Адміністратор
40000 грн, Киев, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Винница, Удаленно -
Адміністратор
Удаленно