- Файл
Сергій Ветеран
Менеджер із закупівель
- Рассматривает должности:
- Менеджер із закупівель, Менеджер з продажу, Експедитор, Торговий представник, Адміністратор залу, Технік, Водій, Заступник керуючого магазином, Завідувач складом, Різноробочий
- Возраст:
- 53 года
- Город проживания:
- Берегомет
- Готов работать:
- Черновцы
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12979552/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Вижницький район,
с. Берегомет,
вул. Кузнецька 2,
т. моб. [
Завгородній Сергій Леонідович
Про себе: Рік та місто народження: 25.03.1972 м. Запоріжжя
Родинне становище: одружений
Діти: два сини
Освіта: 1994-1999рр. «Запорізька Державна інженерна академія».
Спеціальність: інженер-механік.
Досвід праці:
12.2017-12.2019рр. ТОВ «ХАЗАРД», м. Київ, охорона, ГШР.
05.2017-10.2021рр. - ФОП Завгородній С.Л.
Кавовий бізнес в м.Київ.
01.2013 по 01.2016рр. – ПрАТ «Бротеп-Еко», м.Бровари,
Начальник відділу підготовки виробництва
Головні функції: Керівництво відділом, розробка положень, інструкцій согласно стандартів ISO;
- Аналіз ринку, пошук оптимальних варіантів постачання ТМЦ с точки зору ціни, якості, порядку розрахунків.
- Перемовини с постачальниками, відстрочка платежу при закупівлі ТМЦ, анализ ринків обладнання, пошук альтернатив, застосовуваного у проектах обладнання.
- Участь в ВЕД закупівлях, опрацювання вариантів прямої поставки обладнання з закордону.
- Облік складських запасів и інвентаризація складських залишків;
- Забезпечення відповідності облікових даних фактичної наявності;
- Контроль безпеки матеріальних цінностей підприємства;
- Оптимізація транспортних витрат компанії ;
- Мінімізація складських запасів;
- Підтримання мінімального запасу, узгоджених ТМЦ на складі;
- Контроль витрат відділу;
- Формування рацпропозицій з оптимізації ТМЦ в проектних рішеннях.
05.2012-11.2012рр. – ПП «Арсенал-Центр», м.Київ (виробництво профнастилу та метало черепиці.
Начальник виробництва:
Основні функції: організація та забезпечення безперебійного циклу виробничого процесу;
- розміщення замовлень на виробництво продукції:
- складання виробничого плану, контроль якості продукції, що випускається;
- складання та контроль виконання плану поставок матеріалів та комплектуючи для виробництва;
- закупівля сировини та матеріалів для виробництва;
- контроль ассортименту та наявності продукції на складах компанії;
- аналіз продукції конкурентів;
- контроль та навчання персоналу.
07.2011 – 11.2011 р. – ТОВ «Нікос Про Сістемс», м.Київ (виробництво систем вентиляції та повітря проводів).
Заступник начальника виробництва
Основні функції: Здійснення керівництва виробничною діяльністю підприємства щодо виконання замовлень;
- проведення робіт з удосконалення організації виробництва, його технології, механізації та автоматизації виробничих процесів;
- контроль за дотриманням працівниками правил та норм охорони праці та техніки безпеки, виробничої и трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
- документальне оформлення всіх циклів виробничого процесу відповідно до стандартів підприємства;
- контроль за відвантаженням продукції.
09.2009 – 02.2010рр. - ТОВ «Лакталіс Україна», м.Київ (дистриб'ютор компанії «Президент»).
Торговый представник
Основні функції: отримання продукції на складі та доставка іх у торгові точки на довіреній території;
- документальне оформлення торгових операцій та щоденний фінансовий звіт;
- контроль за дебіторської заборгованості;
- збільшення асортименту продукції в торговых точках.
12.2008 – 02.2009рр. – ТОВ «Кронос», м.Київ (дистриб'ютор компании «Галіцинскі вина»).
Менеджер з продажу
Основні функції: реалізація продукції компанії через торгові точки;
- збільшення кількісної дистрибюції на довіреній території;
- контроль за дебіторської заборгованістю;
- фінансовий звіт відповідно до стандартів компанії.
03.2008 - 11.2008рр. ТОВ «Поліварм» (виробництво рушникосушарок), м. Чернівці
Директор з виробництва
Основні функції: організація виробничого процесу підприємства;
- управління виробництвом;
- планування виробництва продукції відповідно до обсягу замовлень;
- організація праці складу готової продукції;
- забезпечення виробництва сировиною;
- документація всіх циклів виробничого процесу до стандартів підприємства;
- контроль за відвантаженням продукції;
- фінансове планування витрат підприємства.
2003-02.2008рр. ТОВ «ВАТ «Укрграфіт», м. Запоріжжя (торгівельний будинок заводу «Укрграфіт»)
Менеджер по поставкам
Основні функції: управління та контроль матеріально-технічним забеспеченням підприемства ВАТ «Украинскій графіт»:
- вивчення ринку пропозицій вогнеупорів, металу, лісу, кабельної та електропровідної продукції, обладнання, асбо-техничних та гумно-техничних виробів, лако-фарбної продукції, будівельних матеріалів;
- аналіз діяльності постачальників;
- проведення тендерів на постачання;
- фінансове планування;
- заключення та обслуговування договорів з провідними підприємствами України;
- контроль розрахунків з контрагентами;
- контроль та організація постачання продукції;
- контроль над якістю поставленої продукції.
- управління та контроль збутом продукції ВАТ «Украинский графит» (електроди графітові) металургійним підприємствам:
- дослідження попиту на ринках України та далекого зарубіжжя;
- укладання та ведення договорів поставки;
- планування та організація відвантажень продукції;
- контроль за підготовкою супровідної документації;
- планування обсягів та ассортименту продукції;
- контроль розрахунків із контрагентами.
2002-2003рр. ПП «Три Те», м. Запоріжжя
Менеджер
Основні функції: вивчення ринку послуг з ремонту комп'ютерного обладнання, укладання договорів.
2001-2002рр. ТОВ «Укрпромресурси», м. Запоріжжя
Менеджер по работе с промисловими підприємствами
Основні функції: аналіз рынку попиту та пропозицій металів та феросплавів, укладання договорів поставки, оформлення необхідної документації та супроводу вантажу до замовника.
05.03.2001-29.05.2001рр. ППП «Лайт», м. Запоріжжя
Комерційний директор
Основні функции: укладання договорів купівлі-продажу провідникової продукції та ТНП, аналіз рынку продукції.
1999-2001рр. ЗАТ «Запоріжкран», м. Запоріжжя
Інженер з маркетингу та ВЕД.
Основні функції: маркетингові дослідження попиту та пропозиції виробленої продукції, аналіз діяльності конкурентів, укладання договорів, організація та підготовка необхідної документації для участі у тендерах та виставкових компаніях, проведення рекламних компаній
1996-1999рр. ЗАТ «Запоріжкран», м. Запоріжжя
Майстер цеху зі збирання та зварювання м/к
Основні функції: організація безперебійної роботи цеху та виконання плану виробництва, керівництво ділянками збирання та зварювання (200 чоловік), документальне оформлення всіх циклів виробничого процесу відповідно до стандартів підприємства.
1995-1996рр. ЗАТ «Запоріжкран»
Слюсар зі збирання металоконструкцій.
Додаткові Володіння ПК на рівні досвідченого користувача (Word, Excel, 1C, Internet).
знання Участь у тренінгу «Ефективні закупівля та управління запасами, м.Київ, 2013г. Водійське посвідчення кат.«В». Особистий автомобіль. Стаж водіння 33 роки.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з закупівель
25000 грн, Черновцы, Удаленно -
Менеджер з закупівель, постачання
35001 грн, Черновцы, Житомир , еще 5 городов -
Директор підприємства
Черновцы, Винница , еще 8 городов -
Supply Chain, Import Control, Operations manager
80000 грн, Черновцы, Киев, Удаленно -
Менеджер з постачання
Черновцы, Днепр , еще 3 города -
Директор підприємства
Черновцы, Ивано-Франковск , еще 4 города