Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

Менеджер з закупівель

Возраст:
40 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

УСАЧОВА ОКСАНА

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
дата народження : 31.08.1984
Проживання: м. Київ
Важливо: успішний менеджерський досвід
англійська – високий рівень

ОСВІТА:

2008-2006 Київський Національний Економічний Університет
фінансово - економічний факультет
магістр фінансової діяльності

2006-2002 Київський Національний Економічний Університет
фінансово - економічний факультет
бакалавр фінансового менеджмента

ДОСВІД РОБОТИ:

2014 - 2024 кав'ярня - книгарня “Театральний буфет”
Управляюча
«Театральний буфет» - арт-кафе, яке було розташоване неподалік від театру імені Івана
Франка. Постійні виставки сучасного мистецтва. Моя роль як співзасновниці — створення
концепції закладу, дизайну та мистецької програми кафе (виставки, читання, концерти,
публічні розмови про сучасне мистецтво та культуру).
Обов'язки:
Координувала роботу персоналу, забезпечуючи високий рівень обслуговування клієнтів.
Встановлювала та підтримувала відносини з постачальниками, контролюючі якість продукції
та своєчасність поставок.
Відповідала за фінансовий контроль, аналіз продажів та досягнення запланованих
показників.
Розвивала присутність кафе в соціальних мережах, створюючи контент та взаємодіючи з
аудиторією.

2012 - 2014 книжковий магазин “Чулан”
Менеджерка адміністративної діяльності
Обов'язки:
Організовувала та координувала щоденну роботу магазину, забезпечуючи ефективність всіх
процесів.
Відповідала за управління персоналом, включаючи підбір, навчання та розподіл
завдань. Контролювала наявність необхідних ресурсів для роботи магазину та
забезпечувала їх своєчасне поповнення.
Вела адміністративну документацію, включаючи облік товарів, фінансові звіти та інші
внутрішні документи.
Забезпечувала дотримання стандартів обслуговування клієнтів та вирішувала проблеми, що
виникали у процесі роботи.

2010 – 2012 Арт – Отель
Менеджерка адміністративної діяльності
Обов'язки:
Забезпечувала ефективну роботу всіх підрозділів готелю, включаючи службу прийому,
обслуговування номерів, прибирання та інші служби.
Набирала та навчала нових співробітників, розробляла графіки роботи, контролювала якість
виконання завдань і мотивацію команди.
Контролювала закупівлі та постачання необхідних матеріалів для роботи
готелю, співпрацювала з постачальниками для забезпечення своєчасних
поставок. Контролювала закупівлі та постачання необхідних матеріалів для
роботи готелю, співпрацювала з постачальниками для забезпечення своєчасних
поставок.

2010 - 2009 Інноваційний бізнес центр
Менеджерка адміністративної діяльності
Обов'язки:
Координувала роботу офісних служб та забезпечувала безперебійну діяльність бізнес-центру.
Відповідала за організацію ділових заходів, підтримку комунікацій з орендарями та
управління ресурсами.

2009 – 2007 Паб «Golden Gate»
Менеджерка адміністративної діяльності
Організовувала та контролювала щоденну роботу пабу, забезпечуючи високий рівень
обслуговування клієнтів.
Відповідала за управління персоналом, планування заходів і координацію постачань.

РОБОТА В ГРОМАДСЬКОМУ СЕКТОРІ:

У 2020-2022 рр. волонтерка у Ресурсному центрі допомоги вимушеним переселенцям, Київ
Офіційна сторінка: https://pereselennya.org

ЗНАННЯ МОВ:

українська - вільно
англійська - високий рівень

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: