Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Софія

Керівник відділу продажу

Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Тригуба Софія Андріївна
моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження : 30 квітня 1986р.
Сімейний стан: Заміжня, двоє дітей.
Мета: Досягнення нових цілей, можливість кар`єрного зростання, підвищення свого доходу та прибутку компанії.
Професійний досвід:
01.06.2023р. до сьогодні працюю в компанії «Белес Україна» на посаді керівника Мукачівської філії компанії.
Посадові обов`язки:
Організація роботи філіалу, розробка стратегій розвитку для досягнення поставлених цілей .
Організація найму, навчання та мотивація співробітників філії.
Підтримка та розвиток відносин з клієнтами, залучення нових клієнтів та розширення території збуту.
 Представлення інтересів філії перед керівництвом компанії, реалізація стратегічних завдань власників.
Координація та інспектування діяльності підрозділів.
01.06.2017р. - 30.05.2023р. працювала в компанії «БелесУкраїна» (гуртовий підрозділ мережі «Чудо-Острів») на посаді менеджера-управлінця зі збуту, сфера - гуртова торгівля дитячими товарами (іграшки та канцтовари).
Посадові обов`язки:
Гуртовий продаж товару клієнтам, у результаті моєї роботи продажі в регіоні виросли удвічі. Минулі і поточний сезон (перед святом Св. Миколая) вхожу в ТОП-3 за результатами продаж серед усіх менеджерів України (філії у 7 містах України).
Відрядження по Львову та області, пошук нових клієнтів та супровід діючих;
Ведення клієнтської бази;
укладання договорів;
Контроль дебіторської заборгованості та вчаснезакриття боргів в обумовлені керівництвом терміни, де теж показую успішні результати;
Впевнено та успішно провожу переговори з потенційними клієнтами, після яких переважна більшість розпочинає і успішно продовжує співпрацю.
Своєчасне виконання поставлених цілей та планів продаж, участь у контролі роботи складу під час відвантаження товару. Вирішення проблемних питань, прогноз продаж по контрагентах.
01.04.2012р. – 31.05.2017р. працювала у ПП «Русин С. О.» на посаді – Завідувач відділом канцелярських товарів - магазини «Монако» (у т.ч. роздрібний магазин-гуртівня) та «Канцелярик».
Функціональні обов’язки:
Відкриття магазинів з нуля, керівництво персоналом та процесом, починаючи від прийомки товару до продажу клієнтам. Графік роботи працівників, постановка цілей, навчання персоналу по продажам для збільшення виторгу. Управління товарними запасами та асортиментом, враховуючи сезонність та новинки, аналіз продаж. Мерчендайзинг, організація ефективної та візуально привабливої викладки товарів. Контроль дотримання персоналом стандартів обслуговування покупців на вищому рівні (на своєму прикладі у тому числі). Консультація покупців, знання асортименту та специфіки новинок продавців. Ведення документообороту магазину: купівлі робіт та послуг, облік ТМЦ, складський облік, замовлення товару у відповідних кількостях з урахуванням сезонності та тенденцій продаж для ефективного результату.
15.01.2007р. – 04.04.2007р. – ТзОВ «Львівські автобусні заводи», працювала по трудовій угоді у матеріальному відділі – бухгалтером.
01.04.2007р. – 01.12.2008р. працювала ТзОВ «Львівські автобусні заводи» бухгалтером 2-ї категорії у бюро матеріального обліку купівлі-продажу товарів, робіт, послуг.
З 20.10.2007р. додатково працювала у бюро розрахунків з дебіторами та кредиторами зовнішньо-економічної діяльності.
Особисті дані:
Комунікабельність;
Креативність;
Пунктуальність;
впевненість у собі;
вміння працювати з великими об’ємами інформації та в режимі багатозадачності;
здатність бути дружньою в колективі;
орієнтована на результат;
приємна зовнішність;
почуття гумору;
стресостійкість;
присутність хорошого смаку та стилю.
Додаткова інформація:
✓вільне володіння ПК та офісною технікою;
✓знання MS Office (Word, Excel), «1С: Бухгалтерія 7,7 / 8,2;
✓наявність власного авто, готова використовувати у службових цілях;
✓швидко навчаюсь та розвиваюсь.
Освіта:
01.09.2002р. - 30.06.2006р. навчалась в «Інституті підприємництва та перспективних технологій» і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Економіка і підприємництво» та здобула диплом бакалавра (з відзнакою) за спеціальністю «Економіка і піприємництво».
01.09.2006р. – 30.06.2007р. навчалась у Національному університеті «Львівська Політехніка» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка підприємства» та здобула диплом магістра (з відзнакою).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: