Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олеся

Адміністратор, продавець-консультант

Рассматривает должности:
Адміністратор, продавець-консультант, Касир, Адміністратор рецепції
Возраст:
39 лет
Город:
Надворная

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

резюме від 11.03.2025

Гриців Олеся

Дата народження:28 квітня1986(38роки)
Місце проживання: Ів. Франківська область., м. Надвірна.
Бажаний регіон роботи: Ів.Франківська обл.
Очікування рівня заробітної плати -- від 15 тис. грн..
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел.почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Отримання посади продавець консультант

Досвід роботи

Покоївка
з 01.11.2005р по 31.08.2007 р
ТзОВ «Парктур» , Буковель

Зустріч і розміщення гостей. Здійснення щоденного, поточного і генерального прибирання номерів і закріплених приміщень загального користування згідно з прийнятою технологією і періодичністю. Змінення постільноі білизни, рушників і туалетні речі після кожного виїзду мешканця, а в разі тривалого проживання — у терміни, передбачені Правилами користування готелями та надання готельних послуг, прибирання ліжка. Доставити міні бар.

Старша покоївка
з 01.12.2007 р по 23.10.2018 р
ТзОВ «Парктур» , Буковель

В підпорядкуванні 18 покоївок
— розподіл виробничих завдань згідно з професійними вимогами;
— організація прибирання номерів, приміщень загального користування та службових приміщень, утримання їх у чистоті та порядку;
— прийом номерів під час від'їзду клієнта;
— контроль за неушкодженістю майна й інвентарю у номерах та приміщеннях загального користування, закріплених за нею; за зберіганням білизни, її станом, технічним станом обладнання у номерах і службових приміщеннях;
— співпраця з черговим персоналом інженерно-технічної служби для усунення технічних несправностей;
— чіткий контроль за станом заповнення номерів, оперативне інформування служби прийому та розміщення, бронювання;
— прийом замовлень на додаткові платні послуги;
— регулярна інвентаризація майна й інвентарю (не менше ніж двічі на рік) у закріплених приміщеннях;
— ведення технічної документації щодо контролю й оцінювання роботи підпорядкованого персоналу та обліку матеріально-технічних ресурсів у закріплених приміщеннях.
— Постановка завдань підлеглим і контроль виконання. Звітність.

Освіта
Вища
з 2004 по 2009
Український фінансовий- економічний інститут.
Спеціаліст.

Навики роботи з комп’ютером
Word. Excel.

(наявність дома ПК з інтернетом).

Додаткова інформація

Відповідальна, комунікабельна, креативна, ціленаправлена, готова до професійного розвитку, життєрадісна. Орієнтованість на результат, присутні лідерські якості. Швидко і легко навчаюсь.
Сімейний стан: одружена.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: