Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Андрій

Виконавчий директор

Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ПАНАСЮК АНДРІЙ
КОНТАКТИ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м.Київ

ПРО СЕБЕ
Я – досвідчений спеціаліст, віком 51 рік, одружений. Мій професійний шлях свідчить про вміння досягати цілей у складних умовах, твердо дотримуючись етичних стандартів та сприяючи розвитку партнерських відносин. Володію власним автомобілем, що забезпечує високу мобільність та готовність до можливих відряджень.

НАВИЧКИ
Ефективна робота в команді з орієнтацією на досягнення високих результатів.
Спроможність самостійно приймати оперативні та нестандартні управлінські рішення в динамічному бізнес-середовищі.
Вміння делегувати завдання та встановлювати ефективний контроль за їх виконанням, забезпечуючи високу продуктивність роботи.
Досвід ведення переговорів на різних рівнях, включаючи вирішення конфліктних ситуацій та підписання договорів.
Користувач ПК з високим рівнем володіння офісними програмами та системами управління, базами даних.
Закінчив курси: 1 С Бухгалтерія + Головний бухгалтер

ОСВІТА
Горлівський автомобільно-дорожній інститут Донецького національного технічного університету
Інженер-механік автомобільного транспорту

ДОСВІД РОБОТИ
З 2021 – Туристична агенція «ТРЕБА ЇХАТИ»
2014 – 2020 Працював при представництві (неофіційно)
Ефективне налагодження бізнес-відносин та пошук стратегічних партнерів для розширення ринку збуту.
Успішне проведення переговорів з ключовими директорами та власниками компаній, спрямованих на експансію українських товарів на ринки Близького Сходу.
Вирішення складних логістичних завдань, оптимізація процесів доставки та розподілу продукції.
Організація та кураторство міжнародних бізнес-форумів, що сприяють зміцненню міжнародних торговельних зв'язків.
2006 – 2009 Комерційний директор /
ТОВ «СІТІ СТРОЙ СЕРВІС»
Формування та успішний запуск відділу продажу, включно з маркетингом та рекламою; відповідальність за стратегічне планування.
Ефективний підбір та навчання команди менеджерів з продажу, забезпечення високого рівня виконання KPI.
Управління ключовими клієнтами (VIP) та успішне ведення переговорів, що призвело до збільшення обсягів продажів.
Координація тендерних процесів для підрядних робіт, забезпечення вибору найбільш ефективних рішень.
Строгий контроль за дебіторською заборгованістю, підтримка оптимального грошового потоку.
2005 – 2006 Перший заступник генерального директора /
ТОВ " ТРОЙКАЛОГіСТіКЦЕНТР"
Ефективно координував діяльність усіх підрозділів компанії забезпечуючи високий рівень внутрішньої синергії та оптимізації процесів.
Керував фінансовими показниками, включаючи продажі та операційні витрати, контролюючи виконання цільових показників керівниками відділів.
Ініціював та організував роботу митного посту 'Ховріно', що сприяло покращенню логістичних процесів в компанії.
Підтримував продуктивну взаємодію з контролюючими органами для своєчасного вирішення робочих питань.
2002 – 2005 Керівник АЗК , пізніше заступник директора мережі АЗК /
ТОВ «МАЗК –СЕРВІС»
Володію управлінськими компетенціями на різних рівнях АЗК : заправника, оператора, товарознавця та керівника, забезпечуючи високий стандарт обслуговування та досягнення цілей з продажу.
Ефективно організовував роботу станції та персоналу, зосереджуючись на безперервності сервісу та виконанні планів продажів палива та супутніх товарів.
Відповідав за підбір та навчання персоналу АЗК у відповідності до корпоративних стандартів, підвищуючи кваліфікацію команди.
Керував процесами експлуатації та запуску нових АЗК, забезпечуючи дотримання норм охорони праці та техніки безпеки.
Відповідав за ведення технічної та облікової документації, контроль за касовою дисципліною та взаємодію з контролюючими органами.
1999 – 2002 Керуючий філією / ТОВ «Відродження Поділля»
Ефективне управління аграрною діяльністю філії з банком землі 6000 га, забезпечуючи оптимізацію всіх процесів: від ремонту сільськогосподарської техніки до реалізації продукції.
Розробка та впровадження стратегій для підвищення ефективності обробітку земель, внесення добрив, застосування гербіцидів та фунгіцидів, а також оптимізація процесів вирощування, збору врожаю, його зберігання та продажу.
Встановлення та підтримання міцних відносин з пайовиками та представниками місцевого самоврядування, що сприяло підвищенню іміджу компанії.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: