- PRO
Анастасiя
Менеджер контакт-центру, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер контакт-центру, Support manager, Консультант в інтернет-магазин, Оператор чата, Оператор служби підтримки, Керівник служби підтримки
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 24 года
- Город проживания:
- Днепр
- Готов работать:
- Днепр, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13034347/?puid=827432
Опыт работы
Спеціаліст з якості
с 02.2024 по 04.2024
(2 месяца)
Flowers.UA, Дніпро (Роздрібна торгівля)
•Комунікація з клієнтами у стресових ситуаціях, вирішення конфліктів.
•Контроль якості продукції відповідно до стандартів.
•Обробка скарг та пропозиція компенсацій.
•Утримання лояльності клієнтів шляхом гнучких рішень.
Support manager
с 08.2023 по 11.2024
(1 год 3 месяца)
Flowers.UA, Дніпро (Роздрібна торгівля)
•Спілкування з клієнтами через телефонні дзвінки (вхідні та вихідні) та в чаті.
•Надання консультацій, обробка замовлень і вирішення запитів у режимі реального часу.
•Досвід роботи з CRM-системами для обробки, аналізу та ведення великих обсягів інформації.
•Ефективна робота з даними із збереженням високого рівня сервісу.
•Швидке та ефективне вирішення скарг, технічних і організаційних проблем клієнтів.
•Вміння чітко й доступно надавати інформацію.
•Здатність залишатися спокійною та ввічливою в складних ситуаціях.
•Активна допомога клієнтам, супровід на всіх етапах обслуговування.
Репетитор англійської
с 02.2019 по 05.2021
(2 года 3 месяца)
American English Cеnter, Дніпро (Освіта, наука)
•Планування та проведення індивідуальних і групових занять.
•Мотивація дітей до навчання.
•Адаптація до індивідуальних потреб учнів.
Образование
Університет імені Альфреда Нобеля
Фiлологiя, Дніпро
Неоконченное высшее, с 2019 по 2022 (3 года)
•Усна й письмова комунікація
•Аналіз літератури
•Міжкультурна комунікація
•Методика викладання
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Google Docs
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Старанність
- Прямий продаж
- Робота із запереченнями
- Ведення CRM
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Датский — начинающий
Дополнительная информация
Мене звати Анастасiя. Менi 23 роки.
Я - спеціалістка з клієнтського сервісу з реальним досвідом роботи у багатоформатній підтримці: вхідна/вихідна телефонія, онлайн-чат та обробка замовлень. Вмію швидко орієнтуватися у ситуації, ефективно вирішувати запити клієнтів та знаходити оптимальні рішення навіть у складних чи емоційних випадках.
Мої сильні сторони - це чітка й доброзичлива комунікація, уважність до деталей, відповідальність та витримка у стресових умовах. Я легко налагоджую контакт з людьми та вмію перетворити негативний досвід клієнта на позитивний.
Швидко навчаюсь, відкрито приймаю нові інструменти та робочі системи, працюю з CRM, маю аналітичне мислення й вміння розставляти пріоритети. Для мене важливо не просто “відпрацювати звернення”, а дати людині відчуття підтримки й сервісу високого рівня.
Шукаю стабільну позицію в команді, де цінують якісну комунікацію, розвиток та здорову робочу атмосферу.
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Днепр, Винница , еще 8 городов -
Оператор call-центра
Киев -
Оператор call-центра
Киев -
Керівник відділу, менеджер з продажу, Е-commerce manager
40000 грн, Киев -
Оператор контакт-центру
Киев -
Продавець-консультант на телефон
Киев