Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анастасiя

Менеджер контакт-центру, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер контакт-центру, Support manager, Консультант в інтернет-магазин, Оператор чата, Оператор служби підтримки, Керівник служби підтримки
Вид занятости:
полная
Возраст:
24 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з якості

с 02.2024 по 04.2024 (2 месяца)
Flowers.UA, Дніпро (Роздрібна торгівля)

•Комунікація з клієнтами у стресових ситуаціях, вирішення конфліктів.
•Контроль якості продукції відповідно до стандартів.
•Обробка скарг та пропозиція компенсацій.
•Утримання лояльності клієнтів шляхом гнучких рішень.

Support manager

с 08.2023 по 11.2024 (1 год 3 месяца)
Flowers.UA, Дніпро (Роздрібна торгівля)

•Спілкування з клієнтами через телефонні дзвінки (вхідні та вихідні) та в чаті.
•Надання консультацій, обробка замовлень і вирішення запитів у режимі реального часу.
•Досвід роботи з CRM-системами для обробки, аналізу та ведення великих обсягів інформації.
•Ефективна робота з даними із збереженням високого рівня сервісу.
•Швидке та ефективне вирішення скарг, технічних і організаційних проблем клієнтів.
•Вміння чітко й доступно надавати інформацію.
•Здатність залишатися спокійною та ввічливою в складних ситуаціях.
•Активна допомога клієнтам, супровід на всіх етапах обслуговування.

Репетитор англійської

с 02.2019 по 05.2021 (2 года 3 месяца)
American English Cеnter, Дніпро (Освіта, наука)

•Планування та проведення індивідуальних і групових занять.
•Мотивація дітей до навчання.
•Адаптація до індивідуальних потреб учнів.

Образование

Університет імені Альфреда Нобеля

Фiлологiя, Дніпро
Неоконченное высшее, с 2019 по 2022 (3 года)

•Усна й письмова комунікація
•Аналіз літератури
•Міжкультурна комунікація
•Методика викладання

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Google Docs
  • Google
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Старанність
  • Прямий продаж
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Датский — начинающий

Дополнительная информация

Мене звати Анастасiя. Менi 23 роки.

Я - спеціалістка з клієнтського сервісу з реальним досвідом роботи у багатоформатній підтримці: вхідна/вихідна телефонія, онлайн-чат та обробка замовлень. Вмію швидко орієнтуватися у ситуації, ефективно вирішувати запити клієнтів та знаходити оптимальні рішення навіть у складних чи емоційних випадках.

Мої сильні сторони - це чітка й доброзичлива комунікація, уважність до деталей, відповідальність та витримка у стресових умовах. Я легко налагоджую контакт з людьми та вмію перетворити негативний досвід клієнта на позитивний.

Швидко навчаюсь, відкрито приймаю нові інструменти та робочі системи, працюю з CRM, маю аналітичне мислення й вміння розставляти пріоритети. Для мене важливо не просто “відпрацювати звернення”, а дати людині відчуття підтримки й сервісу високого рівня.

Шукаю стабільну позицію в команді, де цінують якісну комунікацію, розвиток та здорову робочу атмосферу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: