- PRO
Анна
Економіст, бухгалтер, менеджер
- Рассматривает должности:
- Економіст, бухгалтер, менеджер, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з обробки замовлень, Оператор 1C, Головний бухгалтер
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13040032/
Опыт работы
Помічник фінансового директора
с 12.2018 по 02.2025
(6 лет 2 месяца)
Vinzer Home, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Управлінський облік в1C8.3ВЕД(Польща)
* первинна документація (замовлення, рахунки, квитанції та витрати, акти виконаних робіт, рознесення виписок (6 рахунків: долар,євро,злотий) ,CMR, ГТД);
* облік дебіторської та кредиторської заборгованості (управління контрагентами, договори, акти звірок, ведення прайсів);
*складський облік (ведення номенклатури, оприбуткування, списання та переміщення товарів, контроль запасів);
вУТП:
*проведення вхідних і вихідних платежів;
*облік дебіторської та кредиторської заборгованості, зведення місяця.
*авансові звіти;
Здійснення платежів у клієнт-банках (до10 ФОПів). Контроль лімітів ФОП.Участь в інвентаризації роздрібних магазинів.
Звірка облікових та управлінських даних, виправлення, закриття періодів, контроль правильностіта повноти даних управлінського балансу.
Менеджер по роботі з клієнтами
с 04.2016 по 11.2018
(2 года 7 месяцев)
ТОВ "ТЕЛЕКАР", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Облік і контроль товарів:
* обробка товаросупровідних документів для клієнтів (рахунків і накладних), податкових накладних і довіреностей, актів звірки та виконаних робіт в 1С;
* контроль залишків складу, участь в інвентаризації.
Рознесення виписок в 1С
Реєстрація податкових накладних, обміндокументами з контрагентами в Медок
Робота з базою даних SAP (управлінськийоблік):
* доставка і продаж товарів, переміщення товарів між складами, списання на ремонт;
* касові операції, виписки;
* видача товаросупровідних документів;
* внесення інформації про розрахунки з клієнтами;
* корегуючіпроводки;
* звіти по товарам, продажу, касі, розрахункам, доходам та витратам, управлінській баланс, бонуси.
Маркетингова діяльність (нарахування та скасування бонусів).
Контроль виконання зобов'язань клієнтів при розрахунках за поставлений товар.
Внутрішня обробка документів: оформлення та узгодження службових записок про витрати компанії, підготовка та оформлення листів, договорів, замовлення/придбання квитків.
Моніторинг інформації по запиту керівництва.
Диспетчерсько-консультаційна підтримка клієнтів при отриманні товарів, документообігу. Відправлення/отримання пошти, кур'єрської пошти.
Допомога в організації корпоративних заходів.
Головний економіст відділу аналітики та методології
с 10.2013 по 08.2015
(1 год 10 месяцев)
АТ "Банк "Фінанси та Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Розробка та методологія банківських продуктів (в рамках системи «Інтернет-банк»):
* розробка та оновлення внутрішньої нормативної та проектної документації щодо стандартів роботи та обслуговування системи «Інтернет-банк»;
* консолідація потреб структурних підрозділів банку та розвиток заходів, спрямованих на оптимізацію обслуговування клієнтів в системі«Інтернет-банк»;
* створення та внесення відповідних змін до інформаційної документації для клієнтів та структурних підрозділів банку у зв"язку з удосконаленням та розширенням переліку послуг та банківських продуктів у системі "Інтернет-банк";
* підготовка інформативних та повчальних матеріалів щодо процедурних та тарифних особливостей системи «Інтернет-банк» та їх змін для працівників регіональної мережі та клієнтів банку;
Розробка бізнес вимог і технічних умов для:
* впровадження/оновлення банківських продуктів і послуг в системі «Інтернет-банк»;
* впровадження/вдосконалення web-інтерфейсу екранних форм системи«Інтернет-банк»;
Забезпечення синхронізації між банківськими програмними пакетами для підтримки та розширення функціоналу системи «Інтернет-банк»:
*оптимізація web-інтерфейсу системи «Інтернет-банк» на основі аналізу побажань і пропозицій користувачів і забезпечення його підтримки в поточному стані;
* взаємодія зі структурними підрозділами банку з питань координації та виконання бізнес-вимог і технічних умов;
* участь у тестуванні впроваджених розробок/удосконалень;
* участь у розробці внутрішньої банківської нормативної документації щодо терміналів самообслуговування;
Аналіз положень НБУ, законодавчихдокументів, а також документів, що описують можливості програмних комплексів, задіяних в роботі системи«Інтернет-банк».
Провідний спеціаліст з розвитку карткових продуктів
с 08.2012 по 10.2013
(1 год 2 месяца)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Розробка карткових продуктів:
* участь у впровадженні та розробці карткових продуктів, додаткових послуг/послуг для власників платіжних карток;
* розробка та підтримка рекламних кампаній та спільних дій з МПС;
* розробка та впровадження тарифів на карткові продукти, внесення змін/пропозицій;
* оновлення внутрішніх нормативних документів банку та договірної бази по картковим продуктам;
* розробка та узгодження нормативних документів банку про карткові продукти та послуги;
* підготовка презентаційних матеріалів щодо просування карткових продуктів та послуг банку, розробка методичних матеріалів для навчання працівників мережі з продажу карткових продуктів;
Взаємодія зі структурними підрозділамибанку з питань карткової продукції.
Моніторинг ринку картковихпродуктів і послуг українських і зарубіжних банків.
Провідний спеціаліст бек-офісу
с 10.2008 по 06.2012
(3 года 8 месяцев)
АТ "Сведбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Підтримка банківських продуктів:
* депозити (у т.ч. виконання платежів від Фонду гарантування вкладів фізичних осіб);
* поточні, ощадні, карткові рахунки;
* перерахування пенсій та соціальних виплат населенню;
* розрахунки з транзитних рахунків;
*позабалансові рахунки (PC і PIN конверти).
Проведення регуляторних операцій купівлі/продажу в рамках валютних аукціонів МВРА.
Контроль операцій,сформованих шляхом здійснення платежів в системі «Банк-Онлайн».
Інвентаризація активів і пасивів банку.
Консультаційна підтримка комерційних відділень банку,Контакт-центру та інших.банківські підрозділи.
Загальніпитанняоперативногозабезпеченняроздрібногобізнесу.
Образование
Одеський національний політехнічний університет
Інститут бізнесу економіки та інформаційних технологій, Одеса
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Гільдія професійних бухгалтерів України, курс "Бухгалтерський облік+1С8.3+Податковий облік"
2016 рік, 6 місяців, Київ
Знания и навыки
- SAP ERP
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Бухгалтерский учет
- Интернет-банкинг
- MS Visio
- MS Project
- SR-Bank
- Jira
- Ведення первинної бухгалтерської документації
- Користувач 1С
- Клієнт-Банк
- 1С:Бухгалтерія
- 1С УТП
- M.E.Doc
- MS Excel
- 1С:Підприємство
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно -
Бухгалтер-економіст
Одесса, Удаленно -
Бухгалтер
30000 грн, Киев, Удаленно -
Менеджер з продажу, нерухомості, закупівлі
35000 грн, Киев, Винница , еще 8 городов -
Бухгалтер
Кропивницкий, Львов , еще 2 города