- Файл
Антон Ветеран
Операційний директор, керівник відділу продажу
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13048759/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Магістр 2010 - 2012
Київський національний торговельно-економічний університет, Київ
Міжнародні економічні відносини
Досвід роботи
Командир відділення лют 2022 - лют 2025
Збройні сили України, Українка
Військовослужбовець | Доброволець | Командир відділення |
Особисті дані
У рамках служби в ЗСУ виконував бойові завдання в умовах активних
Антон Антоновський військових операцій , приймав відповідальні рішення в складних ситуаціях та
керував особовим складом. Завдяки цьому розвинув сильні лідерські якості,
[
до змін.
[
Основні досягнення та навички:
• Успішне виконання військових операцій в умовах підвищеного стресу та
Київ тиску.
• Розвиток навичок кризового менеджменту та вміння працювати в умовах
Категорія B високих ризиків.
• Керівництво командою, підвищення рівня дисципліни та злагодженості
instagram. роботи підлеглих.
com/anton_antonovskyi • Оптимізація та планування військових завдань на основі глибокого аналізу
та тактичного прогнозування.
[
антоновський-99054419a критичних ситуаціях.
Моя служба в ЗСУ дозволила не лише розвинути навички управління
Навички командою, але й зміцнити здатність до швидкого вирішення кризових
ситуацій, що дозволяє мені ефективно працювати в складних та мінливих
умовах.
Microsoft Office
Керівник магазину | Store Manager бер 2021 - лют 2022
CRM системи Офіційний представник Zadig & Voltaire в Україні, Київ
Основні обов'язки:
Аналіз і планування
Операційне та стратегічне управління магазином, забезпечення
Контроль якості та сервісу ефективності всіх бізнес-процесів.
Фінансовий менеджмент: аналіз та оптимізація KPI (конверсія, середній
Командне лідерство чек, товарообіг, маржинальність).
Формування та розвиток команди: підбір, навчання, мотивація,
Управління продажем впровадження індивідуальних планів розвитку для продавців.
Оптимізація клієнтського сервісу та розширення бази лояльних покупців
Пунктуальність
через CRM-стратегію та персоналізований підхід.
Комунікабельність Закупівлі та асортиментна стратегія: участь у формуванні колекцій та їх
адаптації до запитів локального ринку.
Ведення переговорів Розвиток бренду: реалізація маркетингових активностей, візуальний
мерчандайзинг, контроль дотримання стандартів бренду.
Ведення CRM
Конкурентний аналіз та прогнозування ринку для покращення позицій
Робота із запереченнями магазину в преміальному сегменті.
Активний продаж Досягнення:
Впевненість
Трикратне зростання продажів завдяки оновленню стратегії продажів,
Стресостійкість персоналізованим пропозиціям для клієнтів та ефективному управлінню
командою.
Цілеспрямованість Формування сильної команди: підготував продавців до роботи з VIP-
клієнтами, навчив їх технікам upselling та побудові довгострокових
Управлінські навички
відносин із покупцями.
Цифрова грамотність Підвищення ефективності продажів: запровадив аналіз поведінки
покупців та адаптував стратегію магазину відповідно до їхніх уподобань.
Лідерські навички Зміцнення позицій бренду на ринку: забезпечив зростання впізнаваності
магазину та залучення нових клієнтів через маркетингові ініціативи та
Стратегічне планування партнерства.
Розвиток стандартів обслуговування: впровадив високі стандарти
Оптимізація процесів
клієнтського сервісу, які стали конкурентною перевагою магазину.
Фінансовий аналіз Покращення операційної ефективності: оптимізував внутрішні процеси,
що скоротило витрати та підвищило прибутковість магазину.
Навички розвитку команди
Керуючий магазином лип 2017 - бер 2021
Клієнтська орієнтація Marc O’Polo, Київ
Основні обовязки:
Аналіз ринку
Операційне управління Забезпечення виконання планів продажів, побудова ефективних бізнес-
процесів, мотивація команди, розробка ключових показників
ефективності (KPI) та постановка smart-цілей.
Мова Контроль якості обслуговування: гарантія 100% відповідності стандартам
компанії з боку торгового персоналу, забезпечення високого рівня сервісу
для клієнтів.
Українська
Організація розвитку та навчання персоналу: проведення тренінгів і
Англійська навчальних сесій для співробітників, що сприяло підвищенню їх
професійних навичок та загальної ефективності роботи.
Досягнення: постійний приріст планових показників з року в рік. Визнаний
найкращим керуючим мережі магазинів «Інтертоп Україна» у 2018-2019
роках| 2020 рік. Увійшов до трійки найкращих керуючих за результатами
навчання у бізнес-школі «Соль» від Андрія Пивоварова.
Курси
Бізнес школа «СІЛЬ» під менторством лист 2019
Андрія Півоварова
Поглиблене вивчення фінансового менеджменту та аналізу KPI в бізнес-
середовищі.
Управління командою за допомогою інноваційних методів навчання та
мотивації.
Розробка стратегій з оптимізації клієнтського сервісу в рітейлі.
Аналіз конкурентів та прогнозування ринку для зміцнення позицій у
преміальному сегменті.
Школа лідерства МТІ січ 2017
Розробка стратегії управління та оптимізації бізнес-процесів у
навчальних програмах
Керівництво проектами з впровадження інноваційних методик лідерства
Проведення тренінгів та семінарів з розвитку лідерських навичок для
молодих спеціалістів
Похожие кандидаты
-
Комерційний директор
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Керівник відділу продажу
Киев -
Директор автосервісу, керівник відділу продажу
Киев -
Директор з продажу
70000 грн, Киев -
Керівник агенції
Киев, Винница , еще 7 городов -
Операційний директор
Киев