- Файл
Євгенія
Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер, Продавець-консультант
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Сумы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13066669/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 30.03.1986 р., вік: 38 років.
Сімейний стан: не заміжня, дітей немає.
м. Суми, Україна, 40009
[
ОСВІТА
Сумський педагогічний університет ім. А.С. Макаренко, м. Суми – Спеціальність «Філологія» (Українська, російська та англійська мова, зарубіжна література)/диплом спеціаліста
2003р. – 2008р.
Hyde Park Language Centre, м. Суми – курси англійської мови
2018р. – 2019р.
ДОСВІД РОБОТИ
ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб», м. Суми – секретар-референт ДП
2018р. – грудень 2024р.
АТ «СМНВО-Інжиніринг», м. Суми – старший референт першого заступника генерального директора (за сумісництвом)
Квітень 2022р. – по вересень 2022р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з інформаційних технологій
2018р. – вересень 2018р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з матеріально-технічного та інформаційного забезпечення
2016р. – 2018р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт директора з інформаційних технологій
2014р. – 2016р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – референт першого заступника генерального директора, директора з виробництва
2009р. – 2014р.
ПАТ «Сумське науково-виробниче об'єднання», м. Суми – секретар Адміністративного відділу
2009р. – 2009р.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ
• Прийом телефонних дзвінків, фіксування та передача інформації співробітникам підприємства, керівництву, переадресація дзвінків по відділах, в залежності від запитів;
• Обробка кореспонденції;
• Ведення документообігу;
• Організація робочого дня керівника, ділових зустрічей, презентацій та прийом делегацій;
• Ведення календаря робочого часу керівника;
• Оперативне виконання завдань керівника;
• Контроль виконання розпоряджень та доручень директора;
• Ведення протоколів нарад;
• Проектування презентацій;
• Оформлення відряджень, пошук логістики, бронювання готелів;
• Організація заходів, підбір подарунків;
• Забезпечення життєдіяльності офісу.
НАВИЧКИ
Досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, Outlook, Power Point, FineReader, Photoshop, ведення електронного документообігу, ведення корпоративного порталу SHAREPOINT. Знання ділового етикету. Володіння англійською мовою на середньому рівні
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальне ставлення до роботи і поставлених завдань, уміння працювати в режимі багатозадачності, уміння розставляти пріоритети, оперативність в роботі, здатність зберігати конфіденційність, комунікабельність, пунктуальність, здатність швидко навчатись
Похожие кандидаты
-
Администратор
17000 грн, Сумы -
Адміністратор рецепції
Сумы, Ромны -
Адміністратор
13000 грн, Сумы -
Помічник керівника
Сумы -
Офіс-менеджер
25000 грн, Сумы -
Асистент керівника
50000 грн, Сумы, Киев , еще 3 города