Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 PRO

Оксана

Економіст, бухгалтер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бізнес-партнер з фінансів

с 08.2023 по 01.2024 (5 месяцев)
МХП, ПрАТ, Луцьк (Сільське господарство, агробізнес)

- Планування показників та аналіз фактичних відхилень;
- Надання пропозицій щодо цілей бізнесу, їх моніторинг, контроль та перевірка;
- Надання аналітичних даних — підготовка, аналіз, пропозиції;
- Контроль витрат;
- Реінжиніринг процесів;
- Консалтинг.
- Ревізія виробничих процесів в частині обліку: кормовиробництво, щомісячне зважування, формування прямих витрат на дільницях.
- Розподіл загальнотваринницьких витрат між дільницями (коректність встановлених коефіцієнтів розподілу, метрика розподілу).
- Розподіл загальнотваринницьких витрат між віковими групами на дільниці (коректність встановлених коефіцієнтів розподілу, метрика розподілу).
- Формування річного бюджету: тваринництво та рослинництво.

Головний економіст

с 08.2022 по 08.2023 (1 год)
ТОВ "Рентком", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконстукції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
- Контроль за використанням ТМЦ;
- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.

Економіст з фінансової роботи

с 03.2022 по 07.2022 (4 месяца)
ТОВ "Дубенська аграрна компанія", Дубно (Сільське господарство, агробізнес)

- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконстукції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
- Контроль за використанням ТМЦ;
- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.

Заступник директора

с 07.2019 по 03.2022 (2 года 8 месяцев)
ТОВ "Вест Активс", Рівне (Сільське господарство, агробізнес)

- участь в управлінні операційною діяльністю підприємтсва;
- планування, організація та контроль служб підприємства за відсутності директора;
- контроль за використанням ТМЦ;
- розробка бюджета підприємства (БДР, БДДС);
- контроль за виконанням бюджету;
- проведення тендерів на закупівлю ТМЦ та услуг;
- розробка технологічних карт у розрізі культур (кукурудза, ріпак, пшениця, жито, соняшник, конопля, просо, гречка, люпин), графіку виконання робіт згідно технологічних карт;
- оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ;
- підготовка регулярної управлінської та аналітичної звітності по виконанню ключових показників ефективності;
- реализація ТМЦ (зерно, ЗЗР);
- взаємодія зі сторонніми елеваторами;
- організація логістичних маршрутів, пошук найманої техніки;
- контроль за роботою ферми (180 голів ВРХ).

Заступник керівника відділу розвитку та інвестицій елеваторного напрямку

с 10.2016 по 07.2019 (2 года 9 месяцев)
ТОВ "Аграрні системні технології", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- розробка бюджету будівництва нових обёєктів і бюджету експлуатаціі елеваторів (БДР, БДДС);
- розрахунок собівартості послуг елеватора;
- проведення економічних розрахунків по запиту керівництва;
- участь у складанні технологічних карт у розрізі культур;
- контроль виконання бюджетів;
- підготовка оперативної таперіодичної звітності;
- описання бізнес-процесів Комерційного департаменту;
- впровадження і контроль роботи електронного документоообігу Комерційного департаменту;
- ведення обліку відвантажень зерна та залишків з власних елеваторів;
- ведення звіту по оплатам;
- контроль використання енергоресурсів на власних елеваторах;
- замовлння і контроль використання ПММ;
- формування штатного розкладу;
- контроль обліку робочого часу та нарахування заробітної плати працівників елеваторів;
- розробка посадових інструкцій;
- бізнес-планування;
- участь у заходах із введення в експлуатацію нових об`єктів

Економіст департаменту експлуатації елеваторів

с 05.2013 по 10.2016 (3 года 5 месяцев)
ТОВ "Аграрні системні технології", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- розробка бюджету будівництва нових об`єктів табюджету експлуатації;
- організація проведення тендерів на участь у будівництві підрядних організацій;
- участь у заходах із введення в експлуатацію нових об`єктів;
- контроль за виконанням бюджетів;
- підготовка оперативної та періодичної звітності;
- підготовка вихідних даних для розробки ТЕО будівництва нових об`єктів;
- ведення обліку відвантажень зерна з елеваторів та залишків;
- ведення звіту по оплатам;
- впровадження системи електроноого документообігу;
- формування штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій;
- бізнес-планування;
- робота з фіннасовими організаціями по залученню інвестицій.

Радник Агентства

с 07.2012 по 03.2013 (8 месяцев)
Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами, Київ (Державна компанія)

- пошук проектів та перемовини з ініціаторами;
- відбір проектів;
- підбір схем фінансування проектів;
- бізнес-планування

Головний економіст АТ «Носівське ХПП» (елеватор)

с 12.2010 по 06.2012 (1 год 6 месяцев)
Український аграрний холдинг, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- написання бізнес-планів по збільшенню потужностей існуючого елеватора;
- залучення фінансування для будівництва елеватору (банки, лізингові компанії);
- організація закупівель (будівельні матеріали, обладнання);
- взаємодія з головними службами елеватору (бухгалтерія, ВТЛ, інженерна служба);
- ведення управлінської звітності;
- калькуляція собівартості послуг елеватору;
- складання бюджету будівництва та експлуатації;
- участь у заходах по введенню в експлуатацію побудованого комплексу

Керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами

с 12.2009 по 03.2010 (3 месяца)
ЗАО АСК "Інтертрансполіс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація процесу продажу, робота з корпоративними клієнтами, підбір та навчання персоналу

Директор Рівненського представництва

с 05.2008 по 02.2009 (9 месяцев)
АСТ "Аіс-Поліс", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Відкриття точок продажу, організація процесу продажу, підбір та навчання персоналу, робота із страховими випадками, співробітництво з лізинговою компанією та банками.

В.о. заступника директора Рівненського представництва

с 11.2007 по 05.2008 (6 месяцев)
АСТ "АІС-Поліс", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Відкриття представництва з "нуля", організація процесу продаж, підбір та навчання персоналу, робота із страховими випадками, співробітництво з лізинговою компанією

Образование

Міжгалузевий інститут управління

Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 1998 по 2002 (4 года)

Рівненський державний технічний університет

Міське будівництво і господарство, спеціальність "водопостачання та водовідведення", Рівне
Неоконченное высшее, с 1995 по 1998 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Управління проектами

1999

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК 1С:Підприємство Цілеспрямованість Складання аналітичних звітів Планування бюджету

Знание языков

  • Польский — средний
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Ключові навички:

Наполеглива, націлена на результат.
Легко сприймаю нову інформацію, можу працювати з великими обсягами інформації, швидко навчаюсь.
Відповідальна за свої дії та дії підлеглих співробітників.
Організована та самостійна.
Пунктуальна.
Легко знаходжу спільну мову з людьми.
Готова до відряджень.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: