Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13111549/
Керівник з якості, логістики, закупівлі (проєктна діяльність)
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
РЕЗЮМЕ
Урвачова Наталія Петрівна
Вік: 1972р.н.
Місто проживання: м. Дніпро
Сімейне положення: одружена
Контактний телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»), 635-06-95
e-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Здобувач за напрямами: Керівник з якості, складської та транспортної логістики, по закупівлям, бюджетування та інші керівні посади, проектна діяльність з опису, удосконалення та оптимізації процесів, системи якості
Досвід роботи
• Назва компанії: м. Дніпро, ТОВ “ФЛАЙТ КОНТРОЛ”
Посада: директор департаменту Контроля якості
Період роботи: з 26.05.20. по теперішній час – 9 осіб у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль робіт у підрозділі;
- Узгодження критеріїв та термінів приймання за якістю у договорах;
-Ведення та підтримання бази випадків виготовлення виробів з невідповіднстями, аналіз
причин та контроль виконання коригувальних дій;
-Контроль та підтримка працездатності вимірювального інструменту та обладнання
-Організація отримання сертифікації та підтримки системи якості ISO 9001:2015
• Назва компанії: м. Дніпро ТОВ «Поліфарб Україна»
Посада: Керівник служби логістики
Період роботи: з вересня 2018 р. по листопад 2019 р. – 13 осіб у підпорядкуванні
-Організація процесів планування виробництва продукції та контролю залишків на складі заводу та філій;
-Організація та контроль процесів транспортної логістики;
-Організація та контроль процесів складської логістики готової продукції.
• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Керівник департаменту випробувань служби Якості
Період роботи: з січня 2016р. по червень 2018р. 169 осіб у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль випробувань готової продукції, автоматизації результатів випробувань, модернізації обладнання в лабораторіях виробничих активів (ПА) (ВАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ», ВАТ «ІНТЕРПАЙП НМТЗ», ВАТ «ІНТЕРПАЙП НІКОТЬЮБ», МОЗ ДНІПРОСТАЛЬ»);
-Організація та контроль процесів підготовки на відповідність лабораторій стандарту 17025;
-Організація та контроль претензійної роботи з постачальниками при постачанні неякісних матеріалів;
-Організація та контроль аудитів постачальників матеріалів та послуг;
-Організація та контроль за впровадженням альтернативних матеріалів.
• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Начальник відділу організації та контролю випробувань ТМЦ
Період роботи: з липня 2013р. по січень 2016р. 4 особи у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль випробувань альтернативних ТМЦ, що закуповуються;
-Організація аудиту виробництв альтернативних ТМЦ;
-Розрахунок та аналіз ефективності переходу на альтернативні ТМЦ
• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Менеджер із закупівель металів, хімії, лакофарбових матеріалів, газів, захисних елементів для труб та гумотехнічних виробів Служби закупівель
Період роботи: з вересня 2009р. по липень 2013р.
Обов’язки:
- Проведення переговорів із постачальниками;
- Проведення закупівель під потребу промислових активів;
• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Керівник напряму Постачання відділу удосконалення систем управління виробництвом. 8 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з червня 2007р. по вересень 2009р.
Обов’язки:
- Організація аналізу та покращення бізнес-процесів промислових активів Компанії у системі закупівель та складів.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Заступник директора з постачання – начальник відділу планування та
контролю поставок Служби постачання 17 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з березня 2005р. по червень 2007р.
Обов’язки:
-Організація управління Товарним і Фінансовим плануванням матеріалів, що
закуповуються;
-Організація контролю матеріалів, що надходять, та їх оперативний розподіл між
підрозділами підприємства;
-Куратор від Служби під час впровадження IT-системи всіх процесів планування та
постачання;
-Виконання обов'язків директора з постачання.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Керівник у бюджетному відділі. 10 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з липня 2003р. по березень 2005р.
Обов’язки:
-Організація впровадження системи бюджетування для підприємства;
-Контроль за дотриманням виділених бюджетів усіма підрозділами заводу;
-Організація товарного та фінансового планування сировини та матеріалів.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Економіст планово-економічного відділу
Період роботи: з листопада 2002р. по липень 2003р.
Обов’язки:
-Складання та контроль балансу коштів закуплених матеріалів та проданої продукції;
- Розрахунок сировини та матеріалів до закупівлі згідно з нормами витрати;
- Аналіз норм витрат сировини та матеріалів.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу реалізації заказів
Період роботи: з жовтня 2000р. по листопад 2002р.
Обов’язки:
-Консолідація та затвердження програми виробництва по товаро-виробничим цехам;
-Аналіз відвантаженої продукції.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу договорів
Період роботи: з березня 1999р. по жовтень 2000р.
Обов’язки:
-Розробка та узгодження форми балансу коштів закуповуваних матеріалів та проданої
продукції;
-Аналіз укладених договорів по сумам та постачальниками.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу найму та підготовки кадрів
Період роботи: з грудня 1994р. по березень 1999р.
Обов’язки:
-Проведення соціологічних опитувань працівників заводу;
-Проведення анкетування при прийомі на роботу;
-Оформлення документів при працевлаштуванні робітників;
-Очолила Проект з організації роботи присвоєння ідентифікаційних кодів 12 000
працівникам заводу.
Освіта
1989р. – 1995р. ДДУ механіко-математичний факультет, спеціальність гідроаеродинаміка;
2001р. Московський автодорожній інститут Управління транспортом, менеджер з
Логістики;
2004р - 2005р. Дніпропетровський Державний інститут Післядипломної освіти керівників та
спеціалістів металургійного комплексу України, економіка підприємства,
економіст;
Вміння та навики
Знання мов: українська - рідна, російська, англійська - рівень «Beginner» + «Elementary».
Робота з комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Exel, Word. Є досвід роботи Microsoft PowerPoint, 1С.
Особисті якості: цілеспрямована, відповідальна , працездатна, комунікабельна, вимоглива до себе та підлеглих, стресостійка, маю організаторські здібності, системно підходжу до вирішення завдань, людина правил, завжди націлена на результат.
Урвачова Наталія Петрівна
Вік: 1972р.н.
Місто проживання: м. Дніпро
Сімейне положення: одружена
Контактний телефон: [
e-mail: [
Здобувач за напрямами: Керівник з якості, складської та транспортної логістики, по закупівлям, бюджетування та інші керівні посади, проектна діяльність з опису, удосконалення та оптимізації процесів, системи якості
Досвід роботи
• Назва компанії: м. Дніпро, ТОВ “ФЛАЙТ КОНТРОЛ”
Посада: директор департаменту Контроля якості
Період роботи: з 26.05.20. по теперішній час – 9 осіб у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль робіт у підрозділі;
- Узгодження критеріїв та термінів приймання за якістю у договорах;
-Ведення та підтримання бази випадків виготовлення виробів з невідповіднстями, аналіз
причин та контроль виконання коригувальних дій;
-Контроль та підтримка працездатності вимірювального інструменту та обладнання
-Організація отримання сертифікації та підтримки системи якості ISO 9001:2015
• Назва компанії: м. Дніпро ТОВ «Поліфарб Україна»
Посада: Керівник служби логістики
Період роботи: з вересня 2018 р. по листопад 2019 р. – 13 осіб у підпорядкуванні
-Організація процесів планування виробництва продукції та контролю залишків на складі заводу та філій;
-Організація та контроль процесів транспортної логістики;
-Організація та контроль процесів складської логістики готової продукції.
• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Керівник департаменту випробувань служби Якості
Період роботи: з січня 2016р. по червень 2018р. 169 осіб у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль випробувань готової продукції, автоматизації результатів випробувань, модернізації обладнання в лабораторіях виробничих активів (ПА) (ВАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ», ВАТ «ІНТЕРПАЙП НМТЗ», ВАТ «ІНТЕРПАЙП НІКОТЬЮБ», МОЗ ДНІПРОСТАЛЬ»);
-Організація та контроль процесів підготовки на відповідність лабораторій стандарту 17025;
-Організація та контроль претензійної роботи з постачальниками при постачанні неякісних матеріалів;
-Організація та контроль аудитів постачальників матеріалів та послуг;
-Організація та контроль за впровадженням альтернативних матеріалів.
• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Начальник відділу організації та контролю випробувань ТМЦ
Період роботи: з липня 2013р. по січень 2016р. 4 особи у підпорядкуванні
Обов’язки:
-Організація та контроль випробувань альтернативних ТМЦ, що закуповуються;
-Організація аудиту виробництв альтернативних ТМЦ;
-Розрахунок та аналіз ефективності переходу на альтернативні ТМЦ
• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Менеджер із закупівель металів, хімії, лакофарбових матеріалів, газів, захисних елементів для труб та гумотехнічних виробів Служби закупівель
Період роботи: з вересня 2009р. по липень 2013р.
Обов’язки:
- Проведення переговорів із постачальниками;
- Проведення закупівель під потребу промислових активів;
• м. Дніпро, ТОВ “ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА”
Посада: Керівник напряму Постачання відділу удосконалення систем управління виробництвом. 8 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з червня 2007р. по вересень 2009р.
Обов’язки:
- Організація аналізу та покращення бізнес-процесів промислових активів Компанії у системі закупівель та складів.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Заступник директора з постачання – начальник відділу планування та
контролю поставок Служби постачання 17 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з березня 2005р. по червень 2007р.
Обов’язки:
-Організація управління Товарним і Фінансовим плануванням матеріалів, що
закуповуються;
-Організація контролю матеріалів, що надходять, та їх оперативний розподіл між
підрозділами підприємства;
-Куратор від Служби під час впровадження IT-системи всіх процесів планування та
постачання;
-Виконання обов'язків директора з постачання.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Керівник у бюджетному відділі. 10 осіб у підпорядкуванні
Період роботи: з липня 2003р. по березень 2005р.
Обов’язки:
-Організація впровадження системи бюджетування для підприємства;
-Контроль за дотриманням виділених бюджетів усіма підрозділами заводу;
-Організація товарного та фінансового планування сировини та матеріалів.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Економіст планово-економічного відділу
Період роботи: з листопада 2002р. по липень 2003р.
Обов’язки:
-Складання та контроль балансу коштів закуплених матеріалів та проданої продукції;
- Розрахунок сировини та матеріалів до закупівлі згідно з нормами витрати;
- Аналіз норм витрат сировини та матеріалів.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу реалізації заказів
Період роботи: з жовтня 2000р. по листопад 2002р.
Обов’язки:
-Консолідація та затвердження програми виробництва по товаро-виробничим цехам;
-Аналіз відвантаженої продукції.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу договорів
Період роботи: з березня 1999р. по жовтень 2000р.
Обов’язки:
-Розробка та узгодження форми балансу коштів закуповуваних матеріалів та проданої
продукції;
-Аналіз укладених договорів по сумам та постачальниками.
• Назва компанії: м. Дніпро, ПАТ “ІНТЕРПАЙП НТЗ”
Посада: Інженер відділу найму та підготовки кадрів
Період роботи: з грудня 1994р. по березень 1999р.
Обов’язки:
-Проведення соціологічних опитувань працівників заводу;
-Проведення анкетування при прийомі на роботу;
-Оформлення документів при працевлаштуванні робітників;
-Очолила Проект з організації роботи присвоєння ідентифікаційних кодів 12 000
працівникам заводу.
Освіта
1989р. – 1995р. ДДУ механіко-математичний факультет, спеціальність гідроаеродинаміка;
2001р. Московський автодорожній інститут Управління транспортом, менеджер з
Логістики;
2004р - 2005р. Дніпропетровський Державний інститут Післядипломної освіти керівників та
спеціалістів металургійного комплексу України, економіка підприємства,
економіст;
Вміння та навики
Знання мов: українська - рідна, російська, англійська - рівень «Beginner» + «Elementary».
Робота з комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Exel, Word. Є досвід роботи Microsoft PowerPoint, 1С.
Особисті якості: цілеспрямована, відповідальна , працездатна, комунікабельна, вимоглива до себе та підлеглих, стресостійка, маю організаторські здібності, системно підходжу до вирішення завдань, людина правил, завжди націлена на результат.
Похожие кандидаты
-
Директор з логістики
Днепр, Запорожье , еще 8 городов -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Днепр, Киев , еще 4 города -
Керівник відділу постачання
Днепр -
Керівник із закупівель
25000 грн, Днепр, Киев , еще 6 городов -
Керівник підприємства
Днепр, Кропивницкий , еще 4 города -
Керівник відділу постачання
Днепр, Киев, Вольногорск