Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13111846/
Фінансовий радник, фасилітатор (стратегічні сесії, бізнес-процеси)
- Город проживания:
- Тернополь
- Готов работать:
- Другие страны, Львов, Одесса, Тернополь, Удаленно, Ужгород
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
“Ви можете не змінюватися.
Виживання не є обов’язковим”
Вільям Едвардс Демінг
We manage
sustainability
Бізнес-коучинг із глибоким фінансовим розбором
Для власників бізнесу та керівників компаній
Власники бізнесу, у якому заробляють усі, окрім власників. Це не бізнес
Компанія, де ведеться лише амбарна книга (навіть, якщо вона гордо називається 1С), і при цьому засновники навіть
не можуть залишити нічого дітям. Це не бізнес
Рітейл чи послуги, які працюють у збиток через нераціональну операційну діяльність. Це не бізнес
Питання від акціонерів: «Скільки бракує грошей на поточну діяльність?» Це не бізнес
Постійні «термінові» справи поза планом. Це не бізнес
Бізнес – це неперервно творчий процес
Творчість, яка не визнає рутини й паніки.
Тут нема місця авралам.
У реальності ж, власники бізнесу, здебільшого – зайняті, виснажені люди, які постійно вирішують якісь проблеми – і проблем цих,
на жаль, менше не стає. Вони наростають. І потрохи витісняють усе. Навіть життя.
І потрохи люди, які горіли ідеями, коли починали свій бізнес, стають просто виконавцями, роботами… – в гіршому становищі, аніж
їхні наймані працівники.
У той момент, коли підприємець бере мітлу в руки, чи піднімає слухавку телефону для холодного дзвінка, чи проводить співбесіду
з кандидатами на посаду помічника бухгалтера – і починає робити не свою роботу – у той момент підприємець стає рабом свого
підприємництва.
Власник бізнесу – людина, яка дає ідею, дає поштовх до її реалізації. Тільки він не реалізовує сам цю ідею. Він залучає фахівців, які
будуть просувати створений ідейним натхненником продукт, фахівців, які будуть виробляти його, фахівців, які будуть його
обліковувати.
Підприємництво – це натхненна ідея, яка реалізовується фахівцями.
Час керувати бізнесом на новому рівні.
Запрошую на професійний бізнес-коучинг, де ми не просто аналізуємо стратегії — ми глибоко занурюємося
у фінансову сутність вашого бізнесу.
Що ви отримаєте:
• Повний фінансовий аудит та діагностику “вузьких місць”
• Оптимізацію прибутковості, маржинальності та структури витрат
• Розбір управлінської звітності: що говорить бізнес про себе насправді
• Персональні рішення для зростання, масштабування чи трансформації, фінансові моделі, які на часі
• Супровід у прийнятті стратегічних фінансових рішень
• Розробка політик та стандартів, включно з HR та маркетинговою стратегією та корпоративним кодексом
• Впорядкування корпоративних прав та глибокий ризик-менеджмент
Це більше, ніж просто консалтинг — це партнерство на рівні власника з покроковим втіленням
персональної стратегії
Працюю з тими, хто приймає рішення і хоче бачити реальний результат.
Вартість послуг (брутто):
Консультація 20000,00 грн (кожна повторна консультація 15000,00 грн)
Експрес-аналіз (глибокий) 120000,00 грн
Постійний супровід 80000,00 грн щомісячно
Функціонально-вартісний аналіз від 85000,00 грн
Розробка стратегії масштабування (з HR та маркетинговою статегією) з детальним планом 150000,00
грн (реалізація від 80000,00 грн щотижнево)
“Ви можете не змінюватися.
Виживання не є обов’язковим”
Вільям Едвардс Демінг
We manage
sustainability
Розробка антикризової стратегії (з HR та маркетинговою статегією) з детальним планом 100000,00
грн (реалізація від 60000,00 грн щотижнево)
Розробка HR та маркетингової статегії і корпоративної політики з детальним планом 60000,00 грн
(реалізація від 15000,00 грн щотижнево)
Розробка стратегії та плану навчань персоналу 40000,00 грн (супровід, календар, програми 35000,00
грн щомісячно)
Навчальні заходи для торгівельної команди та топ-менеджменту від 22000,00 грн
Також можливі пакетні рішення
У разі потреби отримати більш детальну інформацію чи обговорити умови співпраці, будь ласка, зв’яжіться зі мною.
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация») WhatsApp
Артус Ірина
• економіст (IFRS, DIP PIA – ICFM), стратегічний управлінець CFO, професійний ревізор, практик;
• магістр адміністративного менеджменту;
• експерт зі стратегії бізнесу (MBA, спеціалізація: стратегічний менеджмент, SIC-ACADEMY, Лондон, Велика
Британія, 2014);
• сертифікований психолог (практична психологія, конфліктологія в бізнес-середовищі, Львівський Ставропігіон,
Міжнародний центр впровадження програм ЮНЕСКО);
• експерт із лідерства й бізнес-управління, сертифікований Гарвардською бізнес-школою (організаційне лідерство,
стійке інвестування, основи лідерства, мистецтво переконливого письма та публічних виступів);
• учасник програми “Свобода слова та безпека журналістів” (Оксфордський університет, факультет права, Інститут
прав людини).
Практичний досвід понад 20 років у галузях: виробництво, рити, агротрейдинг, гостинність, фінтех. Бізнес-тренер із досвідом
викладання понад 10 років. Автор прикладних методів розрахунку OKR та KPI.
Оцінка, аналіз бізнесу ПП „ТЕТРА” м. Ужгород (180 чол., 2004 — 2009
Залучення коштів торгівля гуртово-роздрібна, фінансовий директор із
Управління капіталом виробництво продуктів харчування, суміщенням обов’язків
Бухгалтерський, фінансовий транспортно-експедиційні, головного бухгалтера
облік (МСФЗ з «0») автосервісні та консалтингові
послуги, загальна система
Кризове та фінансове оподаткування, ЗЕД, відокремлені
обслуговування бізнесу та невідокремлені структурні
Регламентація бізнес- підрозділи ) 2007 — 2009 паралельно
процесів, розробка ЗАТ «Скілур» м. Ужгород (понад фінансовий директор із
впровадження 250 чол., виробництво та реалізація суміщенням обов’язків
довгострокових стратегій через гуртово-роздрібну мережу головного бухгалтера
алкогольної продукції: вино,
Розробка та реалізація планів слабоалкогольна продукція)
2010 — 2012
заходів щодо економічної Українська Автомобільна
безпеки, бізнесових Корпорація, м. Київ
керівник напряму,
моделей, стратегій, (автомобілебудування, автосервісні старший аудитор
контролінгу послуги, торгівля автомобілями, департаменту контролінгу,
запасними частинами та супутніми куратор Західного і
Управління грошовими товарами) Південного регіонів
потоками та створення системи ТОВ «ОМС-Україна», м. Кривий 2012 — 2014
казначейства і бюджетування Ріг (аутсорсингова міжнародна фінансовий директор
компанія: кейтеринг, клінінг ,
Токеноміка транспорт, консалтинг) 2014 — 2024 проектна
Група Компаній «ZAAMIN», виробництво, робота в іноземних
рітейл компаніях (ЄС,
ФінТех (блокчейн, фінансові Узбекистан, ОАЕ, Оман,
інструменти, BNPL, необанкінг) Казахстан) CFO, COO
Виживання не є обов’язковим”
Вільям Едвардс Демінг
We manage
sustainability
Бізнес-коучинг із глибоким фінансовим розбором
Для власників бізнесу та керівників компаній
Власники бізнесу, у якому заробляють усі, окрім власників. Це не бізнес
Компанія, де ведеться лише амбарна книга (навіть, якщо вона гордо називається 1С), і при цьому засновники навіть
не можуть залишити нічого дітям. Це не бізнес
Рітейл чи послуги, які працюють у збиток через нераціональну операційну діяльність. Це не бізнес
Питання від акціонерів: «Скільки бракує грошей на поточну діяльність?» Це не бізнес
Постійні «термінові» справи поза планом. Це не бізнес
Бізнес – це неперервно творчий процес
Творчість, яка не визнає рутини й паніки.
Тут нема місця авралам.
У реальності ж, власники бізнесу, здебільшого – зайняті, виснажені люди, які постійно вирішують якісь проблеми – і проблем цих,
на жаль, менше не стає. Вони наростають. І потрохи витісняють усе. Навіть життя.
І потрохи люди, які горіли ідеями, коли починали свій бізнес, стають просто виконавцями, роботами… – в гіршому становищі, аніж
їхні наймані працівники.
У той момент, коли підприємець бере мітлу в руки, чи піднімає слухавку телефону для холодного дзвінка, чи проводить співбесіду
з кандидатами на посаду помічника бухгалтера – і починає робити не свою роботу – у той момент підприємець стає рабом свого
підприємництва.
Власник бізнесу – людина, яка дає ідею, дає поштовх до її реалізації. Тільки він не реалізовує сам цю ідею. Він залучає фахівців, які
будуть просувати створений ідейним натхненником продукт, фахівців, які будуть виробляти його, фахівців, які будуть його
обліковувати.
Підприємництво – це натхненна ідея, яка реалізовується фахівцями.
Час керувати бізнесом на новому рівні.
Запрошую на професійний бізнес-коучинг, де ми не просто аналізуємо стратегії — ми глибоко занурюємося
у фінансову сутність вашого бізнесу.
Що ви отримаєте:
• Повний фінансовий аудит та діагностику “вузьких місць”
• Оптимізацію прибутковості, маржинальності та структури витрат
• Розбір управлінської звітності: що говорить бізнес про себе насправді
• Персональні рішення для зростання, масштабування чи трансформації, фінансові моделі, які на часі
• Супровід у прийнятті стратегічних фінансових рішень
• Розробка політик та стандартів, включно з HR та маркетинговою стратегією та корпоративним кодексом
• Впорядкування корпоративних прав та глибокий ризик-менеджмент
Це більше, ніж просто консалтинг — це партнерство на рівні власника з покроковим втіленням
персональної стратегії
Працюю з тими, хто приймає рішення і хоче бачити реальний результат.
Вартість послуг (брутто):
Консультація 20000,00 грн (кожна повторна консультація 15000,00 грн)
Експрес-аналіз (глибокий) 120000,00 грн
Постійний супровід 80000,00 грн щомісячно
Функціонально-вартісний аналіз від 85000,00 грн
Розробка стратегії масштабування (з HR та маркетинговою статегією) з детальним планом 150000,00
грн (реалізація від 80000,00 грн щотижнево)
“Ви можете не змінюватися.
Виживання не є обов’язковим”
Вільям Едвардс Демінг
We manage
sustainability
Розробка антикризової стратегії (з HR та маркетинговою статегією) з детальним планом 100000,00
грн (реалізація від 60000,00 грн щотижнево)
Розробка HR та маркетингової статегії і корпоративної політики з детальним планом 60000,00 грн
(реалізація від 15000,00 грн щотижнево)
Розробка стратегії та плану навчань персоналу 40000,00 грн (супровід, календар, програми 35000,00
грн щомісячно)
Навчальні заходи для торгівельної команди та топ-менеджменту від 22000,00 грн
Також можливі пакетні рішення
У разі потреби отримати більш детальну інформацію чи обговорити умови співпраці, будь ласка, зв’яжіться зі мною.
[
Артус Ірина
• економіст (IFRS, DIP PIA – ICFM), стратегічний управлінець CFO, професійний ревізор, практик;
• магістр адміністративного менеджменту;
• експерт зі стратегії бізнесу (MBA, спеціалізація: стратегічний менеджмент, SIC-ACADEMY, Лондон, Велика
Британія, 2014);
• сертифікований психолог (практична психологія, конфліктологія в бізнес-середовищі, Львівський Ставропігіон,
Міжнародний центр впровадження програм ЮНЕСКО);
• експерт із лідерства й бізнес-управління, сертифікований Гарвардською бізнес-школою (організаційне лідерство,
стійке інвестування, основи лідерства, мистецтво переконливого письма та публічних виступів);
• учасник програми “Свобода слова та безпека журналістів” (Оксфордський університет, факультет права, Інститут
прав людини).
Практичний досвід понад 20 років у галузях: виробництво, рити, агротрейдинг, гостинність, фінтех. Бізнес-тренер із досвідом
викладання понад 10 років. Автор прикладних методів розрахунку OKR та KPI.
Оцінка, аналіз бізнесу ПП „ТЕТРА” м. Ужгород (180 чол., 2004 — 2009
Залучення коштів торгівля гуртово-роздрібна, фінансовий директор із
Управління капіталом виробництво продуктів харчування, суміщенням обов’язків
Бухгалтерський, фінансовий транспортно-експедиційні, головного бухгалтера
облік (МСФЗ з «0») автосервісні та консалтингові
послуги, загальна система
Кризове та фінансове оподаткування, ЗЕД, відокремлені
обслуговування бізнесу та невідокремлені структурні
Регламентація бізнес- підрозділи ) 2007 — 2009 паралельно
процесів, розробка ЗАТ «Скілур» м. Ужгород (понад фінансовий директор із
впровадження 250 чол., виробництво та реалізація суміщенням обов’язків
довгострокових стратегій через гуртово-роздрібну мережу головного бухгалтера
алкогольної продукції: вино,
Розробка та реалізація планів слабоалкогольна продукція)
2010 — 2012
заходів щодо економічної Українська Автомобільна
безпеки, бізнесових Корпорація, м. Київ
керівник напряму,
моделей, стратегій, (автомобілебудування, автосервісні старший аудитор
контролінгу послуги, торгівля автомобілями, департаменту контролінгу,
запасними частинами та супутніми куратор Західного і
Управління грошовими товарами) Південного регіонів
потоками та створення системи ТОВ «ОМС-Україна», м. Кривий 2012 — 2014
казначейства і бюджетування Ріг (аутсорсингова міжнародна фінансовий директор
компанія: кейтеринг, клінінг ,
Токеноміка транспорт, консалтинг) 2014 — 2024 проектна
Група Компаній «ZAAMIN», виробництво, робота в іноземних
рітейл компаніях (ЄС,
ФінТех (блокчейн, фінансові Узбекистан, ОАЕ, Оман,
інструменти, BNPL, необанкінг) Казахстан) CFO, COO
Похожие кандидаты
-
Фінансовий директор
50000 грн, Львов, Удаленно -
Фінансовий менеджер
90000 грн, Удаленно -
Фінансовий консультант
Киев, Удаленно -
Фінансовий директор
Одесса, Удаленно -
Фінансовий директор
Одесса