Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Маша

Логіст, адміністратор, офіс-менеджер

Возраст:
36 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Жуковська Марія Юріївна
Менеджер з логістики, адміністратор, офіс менеджер
Особисті дані: 36 років
Контактна інформація
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: Влаштуватися на цікаву роботу 3 гідною р оплатою та перспективою кар'єрного зростання
Освіта 2006-2011 – Черкаський Державний е х Технологічний університет,
факультет «Економіки Управління»
1996-2006 – Гімназія №9
Досвід роботи та професійні навички

2018-2025рр. ТОВ «Спецметтранс» менеджер з логістики

-Оформлення мєспланів, проставлення електронних заявок;
-оформлення завантажених вагонів в програмі Є-портал;
-перевірка підходу вагонів з експедиторами. Перевірка наявності вагонів на станції (у реєстрі після прибуття);
-подання номерів вагонів на навантаження на склад, згідно з підходом та графіком завантаження;
-потижневий розподіл плану навантаження по напрямках між експедиторами для подальшого узгодження;
-запит документів на повернення вивантажених вагонів;
-ведення звіту по факту відвантаження;
-звіт по веденню витрат по ТехПД (Є-портал, ГУ 46);
- ведення дислокації;
-комунікація з ПКПД із приймання вагонів до перевезення;
-збереження залізничних накладних після оформлення вагонів, відправлення їх експедиторам щодня;
2013-2017рг ФОП Каралук Т.І. , будівельна компанія, адміністратор
-Прийом дзвінків, зустріч відвідувачів офісу.
-Приймала кореспонденцію, що надходить на розгляд керівника;
- Передавала її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів;
- Організація прийому відвідувачів.
- Прийом співбесід.
-Спілкування з клієнтами як у телефонному режимі,
- Ведення документації.
- Прорахунки цін.
- Постачання співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи.
2008-2013 рр. "ПП Алавастр". Офіс менеджер
-Зустріч відвідувачів офісу.
-Організація нарад.
-Постачання співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи.
- Контроль витрат на офісні потреби.
-Прийом дзвінків, реєстрація кореспонденції.
-Розподіл документації за відділами

Особисті якості: відповідальна, легко навчаюсь, готова вчитися чогось нового, виконавча.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: