- Файл
Маша
Логіст, адміністратор, офіс-менеджер
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13147894/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Менеджер з логістики, адміністратор, офіс менеджер
Особисті дані: 36 років
Контактна інформація
тел.: [
Мета: Влаштуватися на цікаву роботу 3 гідною р оплатою та перспективою кар'єрного зростання
Освіта 2006-2011 – Черкаський Державний е х Технологічний університет,
факультет «Економіки Управління»
1996-2006 – Гімназія №9
Досвід роботи та професійні навички
2018-2025рр. ТОВ «Спецметтранс» менеджер з логістики
-Оформлення мєспланів, проставлення електронних заявок;
-оформлення завантажених вагонів в програмі Є-портал;
-перевірка підходу вагонів з експедиторами. Перевірка наявності вагонів на станції (у реєстрі після прибуття);
-подання номерів вагонів на навантаження на склад, згідно з підходом та графіком завантаження;
-потижневий розподіл плану навантаження по напрямках між експедиторами для подальшого узгодження;
-запит документів на повернення вивантажених вагонів;
-ведення звіту по факту відвантаження;
-звіт по веденню витрат по ТехПД (Є-портал, ГУ 46);
- ведення дислокації;
-комунікація з ПКПД із приймання вагонів до перевезення;
-збереження залізничних накладних після оформлення вагонів, відправлення їх експедиторам щодня;
2013-2017рг ФОП Каралук Т.І. , будівельна компанія, адміністратор
-Прийом дзвінків, зустріч відвідувачів офісу.
-Приймала кореспонденцію, що надходить на розгляд керівника;
- Передавала її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів;
- Організація прийому відвідувачів.
- Прийом співбесід.
-Спілкування з клієнтами як у телефонному режимі,
- Ведення документації.
- Прорахунки цін.
- Постачання співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи.
2008-2013 рр. "ПП Алавастр". Офіс менеджер
-Зустріч відвідувачів офісу.
-Організація нарад.
-Постачання співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи.
- Контроль витрат на офісні потреби.
-Прийом дзвінків, реєстрація кореспонденції.
-Розподіл документації за відділами
Особисті якості: відповідальна, легко навчаюсь, готова вчитися чогось нового, виконавча.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Логіст, адміністратор, Офіс-менеджер
Черкассы
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з логістики, ТОВ "Спецметтранс", 6 лет 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Асистент керівника
20000 грн, Черкассы, Киев, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами, секретар, помічник керівника, діловод
20000 грн, Черкассы -
Помічник керівника
30000 грн, Черкассы, Удаленно -
Офіс-менеджер
30000 грн, Черкассы -
Адміністратор
Черкассы -
Офіс-менеджер
25000 грн, Черкассы