- Файл
Сергій
Директор підприємства, комерційний, операційний
- Рассматривает должности:
- Директор підприємства, комерційний, операційний, Керівник управління, Директор із закупівель
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13188304/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 25.03.1985 р.
Моб.: [
Еmail: [
Сімейний стан: одружений
Керівник з досвідом у сферах комерції, фінансового управління та бізнес-розвитку, що охоплює різні галузі, включаючи виробництво, торгівлю та транспорт. Маю понад 8 років практичного досвіду в управлінні бізнес-процесами, розробці і впровадженні стратегій, а також у створенні і оптимізації операційних процесів. Відзначаюсь здатністю ефективно управляти командами, розвивати нові напрямки бізнесу і досягати значних фінансових результатів.
Маю великий досвід у розробці і впровадженні комерційних стратегій, управлінні фінансами, а також в оптимізації витрат і підвищенні ефективності бізнесу. Мої попередні позиції включали роль комерційного директора в галузі м’ясної продукції,щебеневої, логістичної та директором в компанії з виробництва органічних добрив, де я успішно впроваджував нові бізнес-процеси та розвивав ринки збуту.
Маю високі навички в управлінні проектами, веденні переговорів, фінансовому контролі та оптимізації бізнес-процесів. Відзначаюсь умінням працювати в стресових ситуаціях, швидко адаптуватися до змінюваних умов ринку і досягати поставлених цілей.
Досвід роботи
17.03.2022 до 01.07.2024
ТОВ «ЕкоБіолТрейд»
Посада: Директор
Профіль організації: видобування, виробництво та реалізація органічного добрива
Обов'язки:
• Розробка і впровадження повного плану відкриття нового підприємства з виробництва органічних добрив, юридична реєстрація, розробква виробничих потужностей, формування команди ключових спеціалістів та налагодження операційних процесів.
• Відповідав за розробку стратегічного бізнес-плану, який включав аналіз ринкових умов, конкурентних переваг та можливих ризиків. Забезпечив інтеграцію прогнозів доходів і витрат до фінансового плану.
• Організація вихіду продукції на ринок України та країн ЄС, ОАЕ, уклавши договара із ключовими клієнтами та дистрибюторами.
• Створення клієнтської бази з нуля.
• Забезпечення ефективного управління фінансовими ресурсами підприємства, управляння всіма аспектами фінансово-господарської діяльності, включаючи управління матеріально-технічним забезпеченням і збутом продукції.
• Розробка фінансових планів, щодо короткострокових і довгострокових бюджетних прогнозів.
• Впровадженя заходів по оптимізації витрат, знизиження собівартісті добування, виробництва.
• Розробка оптимальних логістичних маршрутів для доставкидоставки продукції.
• Ведення переговорів з ключовими клієнтами, постачальниками та партнерами. Розробка системи контролю виконання договірних зобов'язань.
• Організація дистрибюторської мережі в Україні. Розробка системи мотивації для дистриб'юторів та партнерів, яка включала гнучкі умови співпраці та бонусні програми.
01.02.2018 – 01.03.2022
ТОВ «Агроефект плюс»
Посада: комерційний директор
Профіль організації: виробництва мясної продукції
Обов'язки:
• Розробка і впровадження комерційних стратегій для розширення ринку збуту та збільшення обсягів продажу продукції.
• Налагодження і підтримка партнерських відносин з постачальниками та ключовими клієнтами.
• Контроль за роботою фінансового відділу, управління бюджетами, моніторинг витрат і доходів, розробка заходів для покращення фінансових результатів компанії.
• Організація і управління процесами логістики, включаючи транспортування та доставку продукції, забезпечення своєчасного виконання замовлень та підтримання високої якості обслуговування клієнтів.
• Організація та контроль імпорту добового курча, включаючи взаємодію з митницею для забезпечення відповідності всім вимогам і нормативам.
• Налагодження і підтримка ефективних відносин з місцевими органами самоврядування для вирішення питань, що стосуються бізнесу, отримання необхідних дозволів і підтримки місцевих ініціатив.
07.02.2018 – 29.11.2019
ТОВ «Чарнокіт»
Посада: комерційний директор
Профіль організації: видобування та реалізація щебню
Обов'язки:
• Розширення клієнтської бази підприємства, по Україні на відвантаження продукції авто та залізничним транспортом.
• Ведення перемовин, супрвід, підписання контрактів на відвантаження продукції із ключовими клієнтами(дорожні служби, будівельні організації заводи ЖБІ)
• Розробка і впровадежння стратегій для залучення нових клієнтів, для покращення фінансових результатів підприємства.
• Впровадження системи мотивації для партнерів.
• Аналіз фінансових показників підприємства та коригуючі дії для зменшення витрат і підвищення ефективності використання ресурсів.
• Планування виробничихі та комерційних процесів з урахуванням ринкових тенденцій, сезонності, забезпечуючи стабільний ріст продажів та рентабельності.
• Контроль фінансових потоків підприємства.
• Координаця роботи відділу продажів та логістики( авто, жд).
01.12.2016-05.02.2018
ДП «Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту»
Посада: виконуючий обов'язки директора ДП «Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту».
Профіль організації: сертифікація продукції, виробництв, процесів, систем і послуг залізничного транспорту.
Обов'язки:
- керівництво адміністративно-господарською, комерційною, фінансово-економічною діяльністю підприємства;
- організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів підприємства;
- оперативне управління коштами та майном підприємства відповідно до чинного законодавства;
- здійснення оперативної діяльності по забезпечення матеріально-технічного виробництва;
- участь в тендерах у системі «PROZORRO»- державні закупівлі на електронному майданчику;
- бюджетування і контроль фактичного виконання бюджету, зниження витрат і підвищення економічної ефективності діяльності;
- взаємодія з органами державної влади та органами місцевого самоврядування;
- ведення комерційної роботи, укладання договорів, супровід угод;
- розробка і організація комплексних заходів у сфері охорони праці, пожежної безпеки;
10.2012-30.11.2016
ТОВ «Спецвагон Транслізинг»
Посада: старший фахівець з розрахунків і руху рухомого складу.
Профіль організації: приватний незалежний оператор залізничного рухомого складу на території України та країн ближнього зарубіжжя.
Обов'язки:
- планування, узгодження відправок вантажів, розрахунок залізничних тарифів, станційних зборів, оформлення повного пакету документів для організації перевезення (СМГС - Угода про міжнародне залізничне вантажне сполучення), контроль отримання та оплати рахунків;
- розрахунок провізної плати для перевезень різних типів вантажів по території України та країн ближнього зарубіжжя (робота в програмі TM Карта, STG клієнт, автоматизованої паспортної системи управління транспортним комплексом ASU TK), складання калькуляцій;
- формування індивідуальних комерційних пропозицій відповідно до запитів клієнтів. Оформлення і подача заявок на участь в тендерах;
- робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
- взаємодія з технічними, фінансовими, митними іншими в т. ч. державними органами, службами по процесу організації доставки вантажів до кінцевого споживача;
- ведення документообігу по взаєморозрахунках з Адміністраціями ЗТ України, з власниками вагонів, з експедиторськими організаціями;
- ведення обліку та координація запитів на розрахунок з / д тарифів і ставок використання вагонів;
- досвід роботи з рухомим складом ВРС, МПС, ЦТЛ (напіввагони, криті вагони, хопри, цистерни).
Освіта:
2006 – 2011
Національний університет харчових технологій
Спеціаліст по обладнанню переробних і харчових виробництв
2002 – 2007
Київський славістичний університет
Спеціаліст, політолог-міжнародник
Досягнення:
ДП «Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту»
Під моїм керівництвом підприємство було відзначене престижною нагородою «Компанія року 2017», яка була присуджена за вагомий внесок у розвиток регіону, лідерські позиції у галузі технічних випробувань та досліджень, а також за стабільну та відмінну динаміку розвитку підприємства. Це визнання підтверджує провідну роль компанії у сфері технічних випробувань, відповідно до КВЕД 71.20 «Технічні випробування та дослідження»
Приступивши до виконання обов'язків керівника, я зіштовхнувся з ситуацією, коли підприємство було збитковим. Завдяки впровадженню комплексної стратегії оптимізації витрат, перегляду цінової політики та покращенню операційної ефективності, підприємство вже на кінець 2017 року стало прибутковим. Цей досягнутий фінансовий результат свідчить про ефективність впроваджених змін та стратегічних рішень.
Для диверсифікації діяльності підприємства та підвищення його конкурентоспроможності були впроваджені нові напрямки послуг. Зокрема, було запущено сертифікацію цистерн для перевезення небезпечних вантажів, що дозволило підприємству зайняти лідерські позиції в цьому сегменті ринку. Також було організовано проведення енергоаудитів для промислових підприємств, що забезпечило підприємству додаткові джерела доходу та розширило клієнтську базу.
Особисті якості:
• Приймати рішення та брати відповідальність за їх реалізацію;
• Ефективність ведення переговорів та підтримування довгострокових стосунки з партнерами, клієнтами;
• Відкритість для спілкування з командою та контрагентами на різних рівнях.
• Комфортно працюю в стресових ситуаціях та темпах високого навантаження, зберігаючи продуктивність та якість роботи.
• Дотримання дедлайнів
• Досягнення поставлених цілей усіма доступними методами.
• Гнучкий до зміни тенденції ринків, швидка адаптація та зміна стратегії підприємства
Додаткова інформація:
Мови:
Українська - рідна;
Російська - вільно;
Англійська - pre intermediate;
Польська - зі словником..
Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Досвід роботи з 1С
CRM-системи для управління продажами та клієнтами
Логістичні програми TM Карта STG, ASU TK (автоматизовані системи управління транспортом)
Водійські права:Категорії B, C , СЕ (досвід водіння з 2002 року)
Інші навички:
• Досвід участі та перемог у державних тендерах (система Prozorro)
• Досвід проведення переговорів на міжнародному рівні
• Вміння працювати з фінансовими документами та звітами, контроль бюджетів
Похожие кандидаты
-
Директор виробничого підприємства
Киев, Винница , еще 8 городов -
Керівник підприємства
Киев -
Директор підприємства
Киев -
Директор підприємства
Киев, Харьков -
Генеральний директор
Киев, Тернополь -
Директор підприємства
70000 грн, Киев