Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Вероніка

Керівник проєкту

Рассматривает должности:
Керівник проєкту, Керівник відділу, CEO, Зам. директора, Керівник відділу продажу
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Белая Церковь
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ольшанська Вероніка
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | Київ | 13.03.1988 р.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Досвід роботи керівником – більше 7 років.
Досвід запуску нового філіалу.​
Підбір/адаптація/навчання команд​
Робота з систематизацією та оптимізацією бізнес процесів. ​
Створення нових продуктів від ідеї до реалізації.​
Кризовий менеджмент.​
Розробка мотиваційної системи для відділів.
Створюю команди мрії.​

ОСВІТА
2005-2010 – НПУ ім. Драгоманова, Психологія, Магістр

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

★​ березень 2024 — липень 2024 (проєктна робота)
Компанія — виробник приладів військового призначення "Blue Bird"
РЕКРУТЕР / HR / КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР / МЕНЕДЖЕР ІЗ ПРОДАЖІВ
(займала декілька посад одночасно)

Обов’язки:
1.​ Була відповідальна за пошук, відбір та найм нових співробітників, забезпечуючи компанію
кваліфікованими кадрами (від збірників до генерального фінансового директора).
2.​ Розробляла та впроваджувала HR-стратегії та політики, сприяючи підвищенню ефективності роботи
колективу.
3.​ Щоденно створювала відеоконтент та дописи для безкоштовної реклами виробів компанії у соцмережах,
що дозволяло генерувати органічно постійний потік теплих лідів.
4.​ Була відповідальна за розробку та впровадження рекламних та маркетингових стратегій, генерацію
креативних ідей.
5.​ Ефективно керувала процесом підбору (включно з проходженням поліграфу), адаптації та навчання
нових співробітників, забезпечуючи їхнє швидке входження у посаду та високу продуктивність.
6.​ Забезпечувала дотримання внутрішніх політик та процедур, підтримуючи ефективність роботи компанії.

Досягнення:
1.​ Продажі: консультація та продаж приладів компанії — продано 13 РЕБ 3М і 1 РЕБ 4М.
2.​ Контент-менеджмент:
3.​ Зібрані всі відео- та фото-відгуки в одному місці.
4.​ Змонтовано 74 відео.
5.​ Створено й наповнено контентом акаунти компанії у LinkedIn та Twitter.

★​ серпень 2021 – січень 2022, онлайн спільнота "12 DREAMS CLUB"
- соціальний проект Євгена Ковтуненко (організація розважальних івентів та “МРІЙ ”звичайних людей,
підписників Євгена).
ПРОДЖЕКТ МЕНЕДЖЕР

Обов’язки:​
Запуск проекту з нуля
1.​ Координація всіх процесів спільноти
2.​ Клієнтський сервіс
3.​ Контроль та оптимізація витрат команди
4.​ Модерація чатів з 3000+ учасниками
5.​ Копірайтинг. Створення рекламних текстів
6.​ Генерація ідей
7.​ Контроль якості івентів компанії
8.​ Стратегічне планування
9.​ Пошук підрядників : фотограф, відеограф та інші​

Досягнення:
1.​ Придумала концепцію спільноти та її розвиток
2.​ Знайшла та взяла у команду фотографа та відеографа
3.​ Допомогла здійснити мрію 5 учасників
4.​ Організувала разом з івент менеджером 7 офлайн заходів

★​ січень 2018 – вересень 2020, Міжнародний Бізнес Клуб для молодих підприємців «Young Business
Club» (нетворкінг бізнес спільнота).
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ДИРЕКТОР

Обов’язки:
1.​ Запуск нових філіалів Клубу
2.​ Відрядження у філіали
3.​ Створення команд
4.​ Проведення зустрічей - співбесід з потенційними учасниками / відбір якісних Кандидатів
5.​ Кризовий менеджмент
6.​ Тімбілдінг
7.​ Проведення командних зустрічей
8.​ Вирішення конфліктів у Клубі між участниками
9.​ Контроль та перегляд KPI співробітників
10.​ Опис бізнес процессів
11.​ Безпека Клубу (контроль відповідності критеріям и цінностям Клубу всіх його нових та вже
існуючих учасників)
12.​ Організація та проведення стратегічних сесій Ради Клубу та Акціонерів Клубу.
13.​ Підбір психологів бізнес тренерів для терапевтичних груп Рeer2Рeer
14.​ Модерация терапевтических групп​

Досягнення:
1.​ Більше 50 співробітників для різних філіалів, як рекрутер обрала, прийняла в штат та адаптувала
(80% з них працюють у команді сьогодні)
2.​ 4 СЕО для різних філіалів обрала разом з керівництвом Клубу, прийняла в штат, навчила проводити
зустрічі з потенційними Кандидатами та адаптувала (3 працюють сьогодні)
3.​ Завдяки якісному відбору учасників в Клуб, підняла лояльність та відповідно продовжуваність
Клубу до 85%, що суттєво збільшило прибуток Клубу та дозволило масштабувати проект
4.​ Була у команді запуску нового філіалу - Харків
5.​ Розробила новий вид терапевтичної зустрічі “Вільний Рeer2Рeer”, котрий існує сьогодні всіх
українських філіалах та має високу відвідуваність.
6.​ Зібрала міцний кістяк из Членів Клубу, котрий став Радою Клубу та по сьогодні допомагає
розвивати проект.
7.​ Описала всі бізнес процеси своїх 6 посад та успішно делегувала їх іншим членам команди перед
виходом в декретну відпустку.​

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Знання програм: MS Windows, MS Office, Photoshop, Photoshop Lightroom, 1С , Slack, AMO CRM, ZOHO
CRM, Zoom, Last Path, Get Course, Trello, Notion.​

Англійська – розмовний​
Французька - розмовний
Українська - носій

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: