Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Zhanna

Адміністратор, офіс-менеджер, діловод

Возраст:
55 лет
Город проживания:
Гостомель
Готов работать:
Буча

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Жанна Лінська

Адміністратор, управитель, офіс-
менеджер
Повна зайнятість.
Вік: 55 роки
Місто: Гостомель

Контактна інформація
Адреса: м.Гостомель
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:
Діловод
2023-2025
Сортування та обробка документів, введення в 1С, сканування та організація зберігання.

Оператор колл-центру
2022 – 2023р.
Компанія «Аделіна»
Працювала на проектах ДТЕК, МD Fashion, lC Waikiki, Bosch-термо, ЖКХ - дистанційно в
програмі CRM) – вхідна лінія.

Продавець-консультант
2017 - 2022р.
Магазин одягу та білизни
Консультація клієнтів, робота з касою, прийом товару в програмі ТОРГ-СОФТ, інвентаризіція.

Менеджер по груповим візитам
03.2014 - 02.2016
Дитячий розважальний проект, «Кідландія», м.Київ (самий великий в Україні)
Работа зі школами, организація та прийом груповых візитів.

Адміністратор
Дитячий розважальний проект, «Кідландія», м.Київ (самий великий в Україні)
Робота з персоналом, контроль роботи (близько 30 людей), складання графіків, контроль
порядку на проекті, контроль чистоти, владнання конфліктів з відвідувачами. Робота з
касирами, закриття зміни.

Начальник відділу по работі с регіонами
06.2013 - 12.2013
«МУК» Сервисний центр. (IT, дистрибуція, сервисне обслуговування)
• Управленческий опыт (в подчинении: директор регионального сервисного центра МУКа,
инженеры, администраторы, менеджеры);
• Організація регіонального сервисного центра с нуля – підбір персоналу (директор,
інженери, адміністратори, менеджери), реклама;
• Організація навчання та сертификації інженерів;
• Контроль роботи сервісного центра та його співробітників;
• Підготовка та проведення рекламної компанії, робота з дизайнерами (вивіска, листівки,
флаєра, контекстна реклама);
• Вирішення організаційний питань;
• Пошук кліентів, перемовини, укладання угод з підприєствами на сервісне обслуговування.

Управитель з адміністративної діяльності
04.2010 - 06.2013
«МУК» (IT, дистрибуція, сервісне обслуговування)
• Организація діловодства та контроль роботи секретарів компанії різних відділень;
• Підбір та навчання персоналу на посаду секретарів, проведення співбесід;
• Контроль внутрішнього узгодження всіх угод компанії;
• Ассистент зборів кредитного комітету компанії (резюме зборів, протоколи, накази,
розпорядження);
• Постійна помочь маркетинговому відділу в организації заходів;
• Виписка довіренотей, робота в 1С;
• Допомога директору компанії в рішенні різних питань, в тому чисті і особистих;
• Підготовка документів до закордонний відряджень керівників (співпраця с тур-агенціями).

Управитель з адміністративної діяльності
07.2009 - 03.2010
«Д.М.В.» (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Организація діловодства, адміністративна робота, забезпечення життедіяльності офісу;
• Робота с нотаріусами та юристами, підготовка документів для отримання ліцензії на
проектування, оформлення документів компанії (довідки ЄДРПО, Статут і т.д.) в держ.
органах;
• Обов’язки менеджера по персоналу (прийом на роботу та звільнення, облік та заповнення
трудових книжок, складання графіку відпусток співробітників, звіти в Центр зайнятості,
робота з Фондом соц. страхування, накази, розпорядження, посадові інструкції, оформлення
особистих справ);
• Підготовка реклами для друку: «Дім.ua», «Банбас», «Басейни и сауни України», «Ланшафт і
дизайн»; реклама на бігбордах АРК Крим, підготовка матеріалів до виставки «Аква-Терм» та
семінарів, затвердження макетів та рахунків.
Секретар-референт, асистент Генерального директора
04.2005 - 06.2009
АОЗТ «Укомлайн» (VEGA ) (Телекомунікації, зв'язок)
• Діловодство (повністю організувала діловодство, привела в порядок документацію
підприємства, вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції, зробила каталог співрацючих
підприємств);
• Підготовка макетів та замовлення визиток для співробітників;
• Прийом/переадресація дзвінків;
• Организація відряджень;
• Забезпечення офісу

Секретар директора, офіс-менеджер, менеджер по рекламі
02.2001 - 03.2005
ТОВ "Дельта-КИТ (IT)
• Діловодство;
• Підготовка документів для отримання ліцензий, дозволів;
• Забеспечення офису.

Повністю вела рекламну діяльність компанії:
• Пошук регіональных видань по Україні, укладання договорів;
• Робота с дизайнерами по створенню стилю, макету та логотипа компанії;
• Робота с журналістами по рекламним статтям.

Менеджер по рекламі
01.2000 - 01.2001
ТОВ "Київ-пейдж" (IT)
• Пошук клієнтів для реклами в журналі «GSM WAP-Інформ» и на WAP-порталах "Київстар";
• Укладання та ведення договорів;
• Робота з клієнтами.

Секретарь-делопроизводитель
11.1990 - 05.1999
Військова частина в м. Іркутськ (Росія)

Монтажник радіоапаратури і приладів
03.1986 - 10.1990
Завод ім.Петровського (м. Київ)

Освіта
Київський державний економічний Університет
Міжнародна економіка, Киев
1992 - 1997
Київський судобудівний технікум
«Радіоапаратостроение». Спеіиальність – Технік-технолог., м.Київ
1985 - 1988

Додаткова освіта та сертифікати
Курси підвищення кваліфикації по спеціальності «Робітник кадрових служб, менеджер по
персоналу»
2013р. м.Київ

Курси по спеціальності «Секретар-діловод»
2000р. м.Іркутськ

Професійні навички:
ПК, MS Office, Internet, Email, робота с оргтехникою

Знання мов:
 Російська ─ вільно
 Українська ─ вільно
 Англійська ─ середній

Додаткова інформація
• Маю навички організатора - адміністратора;
• Добре знаю діловодство, маю досвід в вирішення офісних організаційний питань,
забезпечення офису;
• Водійські права кат. «В».

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: