Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Адміністратор сервісного центру

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Шевченко Юлія Ігорівна

Дата народження
9 грудня 1994 р.
Вік
30 років
Сімейний стан
заміжня
Адреса
м. Київ
Телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта
2012 – 2016 – Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.
Спеціальність «Історія і експертиза культурно-історичних цінностей»
Освітній рівень Бакалавр
2016 – 2018 – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.
Спеціальність «Середня освіта (Історія)»
Освітній рівень Магістр
Викладач історії та правознавства

Професійний досвід роботи
27 серпня 2018 – 15 листопада 2019 – Середня спеціалізована школа №242 :
– Вчитель молодших класів
1 грудня 2019 – 1 лютого 2022 – Адміністратор в салоні Сhic Corner

Спеціальні знання та навики

Мови: українська – рідна, англійська – .
Комп’ютерні навички: впевнений користувач пакету MS Office, маю навички пошуку необхідної інформації в мережі Інтернет.
Додаткова інформація: люблю подорожувати, активний відпочинок, жила пів року в Ірландії.

Ключові компетентності

• Швидко знаходжу спільну мову з людьми.
• Введення клієнтської бази в Altegio
• Взаємодія з клієнтами в телефонному режимі, електронному форматі та в соціальних мережах.
• Стресостійка. Маю досвід з конфліктними клієнтами. Оперативно вирішую питання.
• Орієнтована на результат, націлена на задоволення потреб клієнта, не боюся труднощів, полюбляю досягати поставлені цілі.
• Організаторські здібності.
• Контроль за виконанням обов’язків, трудового розпорядку персоналу.
• Працювала з податковою звітністю, актами та іншими докуметами.
• Ведення грошового обороту.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: