Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Микита

Unity developer

Возраст:
23 года
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КОЗІН МИКИТА
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Unity Developer
Telegram: @Netot_Nikita (кращий спосіб зв'язку)

ОСВІТА ПРО МЕНЕ
ХНУРЕ Досвідчений розробник Unity із більш ніж 3-річним досвідом
Бакалавр 122 Комп'ютерні науки створення ігор для мобільних платформ. Відмінне володіння C# та
2019-2023 глибоке розуміння принципів ОВП. Навички проектування ігрових
ХНУРЕ систем, інтерфейсу користувача і функцій, орієнтованих на гравця, у
широкому спектрі жанрів. Досвід командної роботи, наставництва та
Магістр 123 Комп’ютерна
роботи з Agile-методологіями.
інженерія
2023-2025
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД 3 РОКИ
EXPERTISE
березень 2025 - зараз
Unity:
Фріланс (самозайнятість)
ADS (Applovin, IronSource,
Admob, Unity) Unity Game Developer
Unity Monetization Повний цикл розробки своїх ігор (Tower Defense, Puzzle): від
Analytics (Unity, Firebase, прототипу до релізу.
Firebase Crashlytic) Налаштовано локальне сховище із шифруванням та серіалізацією
Localization через Newtonsoft JSON.
DOTween Впроваджено систему Addressables для оптимізації завантаження
Cinemachine ресурсів та зниження споживання пам'яті.
Deep Profiler Реалізовано монетизацію: Unity Ads (rewarded, interstitial),
Frame Debugger внутрішньоігрова економіка.
Unity DevOps Створено систему локалізації за допомогою кількох мов.
NewtonsoftJson Анімація UI та ігрових елементів із використанням DoTween.
Addressables
Notification сентябрь 2024 - березень 2025
Deep Link (Firebase, KstudioLV
AppsFlyer)
Unity Tech Lead
Zenject (DI)
Netcode for GameObject Керував командою Unity-розробників: планування завдань, код-
Vuforia рев'ю, контроль якості та розвиток компетенцій команди.
UnityWebRequest Спроектував та реалізував архітектуру проекту з прицілом на
LINQ масштабованість, продуктивність та підтримку LiveOps.
Ініціював та впровадив внутрішні інструменти (редакторські тулзи,
C# : автоматизація, аналітика), знизивши час на рутину та помилки.
OOP Оптимізував завантаження, рендеринг та розмір зборки
SOLID (зниження на 40%) - включаючи Addressables, стиснення ассетів,
Patterns профільування.
Проводив трансформацію бізнес-вимог у технічні рішення,
Trello, Jira, Slack, Confluence, координуючи взаємодію з QA, арт- та геймдизайнерами.
Notion, Git Забезпечив реліз проекту: фінальне складання, сертифікація,
публікація у сторах.
МОВИ
Український - вільно
російський - вільно
англійський - середній
січень 2024 - серпень 2024
Noname Digital LLC
Unity Game Developer
Брав участь у розробці мобільних ігор з упором на геймплей, динамічне
оточення та мета-прогресію.
Реалізована монетизація: AppLovin, AdMob, Unity Ads
Оптимізовано завантаження та споживання пам'яті з використанням
Addressables (в т.ч. під low-end пристрою).
Реалізовано анімацію інтерфейсів та ігрових подій з використанням
DoTween та Cinemachine.
Рефакторинг та декомпозиція коду з прицілом на масштабування та
підтримку LiveOps.

березень 2023 - грудень 2023
Фріланс (самозайнятість)
Unity Game Developer
Повний цикл розробки мобільної аркади: від ідеї та прототипу до
публікації.
Розроблено ігрову логіку, UI.
Впроваджено базову монетизацію: rewarded ads, interstitials, in-app
purchases.
Виконано оптимізацію рендерингу та споживання пам'яті під слабкі
пристрої.

Лютий 2022 – лютий 2023
Voodoo
Unity Game Developer
Налаштована монетизація через Unity Ads, AppLovin та AdMob (банери,
interstitial, rewarded video)
Впроваджено аналітику Unity: сегментацію користувачів, виявлення
точок відтоку, A/B-тестування змін.
Реалізовано швидке прототипування ігрових механік з прицілом на
подальшу масштабованість та інтеграцію у продакшен.
Участь у декомпозиції фіч та формуванні бізнес-вимог спільно з
геймдизайнерами.
Випущені проекти: гіперказуальні ігри, пазли, рогалики – від ідеї до
релізу.

червень 2021 — січень 2022
Aforehand Studio
Unity Game Developer
Розробка мобільних AR-додатків на базі Vuforia: розпізнавання
об'єктів, інтерактивні сцени, брендинг.
Реалізовано адаптивний UI, авторизацію через Facebook та Google,
клієнт-серверну логіку (UnityWebRequest, LINQ).
Впроваджено Firebase Deep Links та AppsFlyer для трекінгу трафіку та
утримання.
Інтегровані Unity IAP, рекламні мережі та Firebase Analytics для
монетизації та аналізу поведінки.
Розробка шейдерів, анімацій та робота з ассетами для AR-контенту.
Підготовка та публікація додатків у Google Play та App Store.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: