Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Адміністратор ресторану

Рассматривает должности:
Адміністратор ресторану, Адміністратор
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Бевзенко Ольга Олександрівна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса: м. Ірпінь, вул. Василя Стуса 62-к

Мета
Шукаю позицію помічника керівника, де зможу застосувати свої організаційні та комунікаційні навички для ефективної підтримки керівництва та розвитку бізнесу.

Ключові навички
• Організація робочого часу керівника
• Ведення кореспонденції та документації
• Координація зустрічей, заходів та подій
• Знання офісних програм
• Ведення ділових переговорів
• Підготовка звітів та аналітики
• Управління проектами та завданнями
• Високий рівень комунікабельності та стресостійкості

Досвід роботи
Адміністратор нічного клубу «One Million” и. Київ
2015- теперішній час
• складання графіків персоналу
• контроль і організація роботи закладу
• забезпечення взаємодії всіх підрозділів
• створення звітності і фін моніторингу .
• організація закупівель
• комунікація з відвідувачами закладу
• життєзабезпечення клубу

Асистент керівника компанії «Maehle Service” м. Берген, Норвегія
2011-2015
• Організація робочого графіка керівника, планування зустрічей і переговорів
• Ведення ділової кореспонденції та внутрішньої документації
• Координація роботи підрозділів та контроль виконання доручень
• Організація відряджень та підготовка звітності

Помічник керівника Холдингу «Придніпровська Аграрна група», м. Дніпро
2006-2010
• Підготовка та організація зустрічей, конференцій та бізнес-заходів для керівництва
• Ведення телефонних переговорів та електронної пошти
• Контроль виконання задач і планування робочих графіків
• Підготовка документів, звітів та презентацій для керівника
• Комунікація з партнерами та клієнтами компанії
• Організація внутрішніх та зовнішніх комунікацій
• Координація робочих процесів та допомога в організації офісної роботи
• Ведення документації та контролювання дотримання термінів виконання завдань
• Підтримка порядку та забезпечення офісу необхідними ресурсами
• Ведення первинної бухгалтерії , укладання і супровід договорів.

Освіта
Інститут Журналістики і Міжнародних Відносин КНУКіМ м. Київ
Бакалавр філології , перекладач з англійської мови
2009-2013

Мови
• Українська — рідна
• Англійська — Upper-Intermediate/Advanced

Особисті якості
• Відповідальність
• Організованість
• Уважність до деталей
• Вміння працювати в умовах стресу
• Ініціативність та орієнтованість на результат

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: