Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13305001/
Помічник керівника
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, Інспектор відділу кадрів, Адміністратор, Діловод
- Город:
- Белая Церковь
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
РОМАНИЦЯ ОКСАНА МИКОЛАЇВНА
Інспектор з кадрів (HR), Адміністратор
Мобільний телефон[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Вік36 років (17.06.1989)
ПроживанняБіла Церква
Бажана заробітна платавід 18 000 грн.
Громадянство Україна
ДОСВІД РОБОТИ
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква
Інспектор з кадрів (працівник ЗСУ)
З 02 березня 2020 року по 17 листопада 2021 року
З 11 січня 2023 року по 20 березня 2025 року.
Мета роботи – облік працівників установи, ведення кадрового діловодства, контроль за дотриманням кадрових процедур, ведення персонального військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів, які працюють в установі, відстрочка військовозобов'язаних працівників.
• Ведення облікової документації працівників.
• Проведення пошуку, відбору та найму працівників.
• Супровід адаптації працівників.
• Участь у проведенні корпоративних заходів.
• Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, захисту персональних даних та вимогам системи управління.
• Оформлення працівників на роботу через M.E.Doc та документальний супровід переведення, переміщення і звільнення працівників.
• Ведення і зберігання трудових книжок працівників. Оцифровування та передача до ПФУ.
• Ведення і зберігання особових справ працівників.
• Ведення кадрового діловодства та облік організаційно-розпорядчої документації.
• Участь у формуванні кадрової звітності.
• Ведення військового обліку.
КП КОР КАОМДТ ім. П.К. Саксаганського
Завідувач трупи театру
З 09 жовтня 2010 року по 09 серпня 2019 року
Функціональні обов’язки:
• Організація творчо-виробничої діяльністості трупи театру.
• Брала участь у розподілі ролей у виставах.
• Складала план роботи з постановки нових вистав, та план репетиційної роботи.
• Забезпечувала раціональне і рівномірне завантаження трупи.
• Складала розклад репетицій на кожен день для трупи театру.
• Брала участь в організації роботи щодо підвищення кваліфікації,доборі нових кадрів творчого складу.
• Складала табель на кожен місяць артистичному складу.
ОСВІТА
2004-2008 р. Маслівський державний аграрний технікум ім. П.Х.Гаркавого
Спеціальність: Фахівець в галузі управління, молодший спеціаліст. Диплом з відзнакою.
2011-2015 р. Білоцерківський інститут економіки та управління,Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Спеціальність: Фінанси і кредит , бакалавр
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Впевнений користувач ПК,основних додатків Microsoft Office
Посвідчення,щодо володіння державною мовою.
Сімейний стан - одружена, маю 2 дітей (9 та 12 років)
Водійські права категорії «В»
Уміння розставляти пріоритети, цілеспрямована, відповідальна, уважна, комунікабельна, акуратна, стресостійка, швидка здатність до навчання. Завжди закінчую те, за що беруся. Поважаю чужу думку, йду на компроміси але вмію відстоювати й власне бачення. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Хочу працювати в дружньому колективі, де усі поважають один одного.
Інспектор з кадрів (HR), Адміністратор
Мобільний телефон[
Електронна пошта[
Вік36 років (17.06.1989)
ПроживанняБіла Церква
Бажана заробітна платавід 18 000 грн.
Громадянство Україна
ДОСВІД РОБОТИ
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква
Інспектор з кадрів (працівник ЗСУ)
З 02 березня 2020 року по 17 листопада 2021 року
З 11 січня 2023 року по 20 березня 2025 року.
Мета роботи – облік працівників установи, ведення кадрового діловодства, контроль за дотриманням кадрових процедур, ведення персонального військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів, які працюють в установі, відстрочка військовозобов'язаних працівників.
• Ведення облікової документації працівників.
• Проведення пошуку, відбору та найму працівників.
• Супровід адаптації працівників.
• Участь у проведенні корпоративних заходів.
• Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, захисту персональних даних та вимогам системи управління.
• Оформлення працівників на роботу через M.E.Doc та документальний супровід переведення, переміщення і звільнення працівників.
• Ведення і зберігання трудових книжок працівників. Оцифровування та передача до ПФУ.
• Ведення і зберігання особових справ працівників.
• Ведення кадрового діловодства та облік організаційно-розпорядчої документації.
• Участь у формуванні кадрової звітності.
• Ведення військового обліку.
КП КОР КАОМДТ ім. П.К. Саксаганського
Завідувач трупи театру
З 09 жовтня 2010 року по 09 серпня 2019 року
Функціональні обов’язки:
• Організація творчо-виробничої діяльністості трупи театру.
• Брала участь у розподілі ролей у виставах.
• Складала план роботи з постановки нових вистав, та план репетиційної роботи.
• Забезпечувала раціональне і рівномірне завантаження трупи.
• Складала розклад репетицій на кожен день для трупи театру.
• Брала участь в організації роботи щодо підвищення кваліфікації,доборі нових кадрів творчого складу.
• Складала табель на кожен місяць артистичному складу.
ОСВІТА
2004-2008 р. Маслівський державний аграрний технікум ім. П.Х.Гаркавого
Спеціальність: Фахівець в галузі управління, молодший спеціаліст. Диплом з відзнакою.
2011-2015 р. Білоцерківський інститут економіки та управління,Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Спеціальність: Фінанси і кредит , бакалавр
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Впевнений користувач ПК,основних додатків Microsoft Office
Посвідчення,щодо володіння державною мовою.
Сімейний стан - одружена, маю 2 дітей (9 та 12 років)
Водійські права категорії «В»
Уміння розставляти пріоритети, цілеспрямована, відповідальна, уважна, комунікабельна, акуратна, стресостійка, швидка здатність до навчання. Завжди закінчую те, за що беруся. Поважаю чужу думку, йду на компроміси але вмію відстоювати й власне бачення. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Хочу працювати в дружньому колективі, де усі поважають один одного.
Похожие кандидаты
-
Молодший юрист
Белая Церковь, Удаленно -
Помічник керівника
Белая Церковь -
Офіс-менеджер
Белая Церковь -
Менеджер, помічник керівника
Белая Церковь -
Помічник керівника
Белая Церковь -
Адміністратор, секретар (держ. служба)
15000 грн, Белая Церковь