Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Альона

Економіст, бухгалтер, менеджер, адміністратор

Возраст:
41 год
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Теренкова Альона Анатоліївна
(Terenkova Alona)
Дата народження: 09.05.1984
Місто: Самар
Моб.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: дистанційно робота
Освіта:
Вересень 2001р. - червень 2005 р. Дніпропетровський державний аграрний університет, факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Економіка і підприємництво» диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2005 р. – червень 2006 р., Дніпропетровський державний аграрний університет, факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
Грудень 2013 – Курси про підвищення кваліфікації з питань підготовки спеціалістів у сфері державних закупівель «Державні закупівлі в Україні»
Досвід роботи:
Бухгалтер-економіст
листопад 2008 р. – січень 2012 р. КЗ «Новомосковська міська стоматологічна поліклініка» ДОР, м.Новомосковськ.
Функціональні обов’язки:
• робота з казначейством;
• бух.облік матеріалів;
• складання бюджетного запиту та кошторису;
• складання тарифікацікаційних списків та штатного розпису;
• проведення розрахунків, калькуляції щодо визначення платних послуг;
• робота з договорами;
• складання звітності;
• аналіз доходів та витрат закладу;
• проведення тендерних закупівель.

Виконуючий обов’язки заступника головного лікаря з економічних питань
квітень 2012 р. - березень 2014 р.КЗ Дніпровська обласна фізіотерапевтична лікарня «Солоний лиман»
Функціональні обов’язки:
• контроль та участь у складанні бюджетного запиту, паспортів бюджетних програм та кошторису;
• контроль та участь у складанні тарифікаційних списків та штатного розпису;
• контроль та участь у розрахунку оплати праці загального та спеціального фондів, контроль належного застосування чинних систем оплати праці;
• проведення акредитації працівників закладу;
• контроль та аналіз використання фонду заробітної плати;
• контроль за своєчасним складанням звітності;
• брати участь у проведенні закупівель;
• нагляд за дотриманням планових показників та звіряння з відділом бух.обліку щодо надходження грошових коштів.

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності
березень 2014 р. – квітень 2017 р. Виконавчого комітету Новомосковської міської ради
Функціональні обов’язки:
• складання бюджетного запиту, паспортів бюджетних програм та кошторису;
• складання штатного розпису та розрахунків фонду оплати праці;
• складання звітності;
• складання загальної звітності з комунальними закладами;
• проведення закупівель через систему Prozorro;
• забезпечення раціональної організації обліку і звітності у підзвітних комунальних закладах;
Начальник відділу - головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності
листопад 2017 р. по теперішній час. Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
Функціональні обов’язки:
• контроль відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
• дотримання працівниками бухгалтерії та інших підрозділів організації порядку оформлення та обліку первинних документів, вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна;
• забезпечення складання фінансової звітності управління та подання її визначеним користувачам у встановлені строки;
• складання балансу організації, у т. ч. основні засоби та інші позаоборотні активи, запаси і затрати, грошові кошти, розрахунки та інші активи, власний капітал, розрахунки, доходи, витрати;
• забезпечення взаємодії з банківськими установами (у т.ч.казначейством);
• погодження документів, пов’язаних з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів, надбавок, доплат, виплат премій працівникам;
• складання штатного розпису та розрахунок заробітної плати працівників;
• нарахування та виплата заробітної плати працівникам;
• робота з СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство";
• здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
• робота в системі Prozorro;
• погодження проектів договорів з контрагентами;
• погодження проектів договорів про повну матеріальну відповідальність, що укладають з працівниками управління;
• брати участь в інвентаризаційній роботі;
• контроль за складанням звітності та використанням бюджетних коштів підлеглих установ;
• надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).

Професійні навички:
• володію комп’ютером (Знання MS Office, UA-Бюджет, Медок, 1С);
• володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
• досвід проходження перевірок контролюючими органами;
• досвід ведення переговорів;
• уміння працювати в команді;
• навички управління персоналом;
• грамотна письмова і усна мова;
• знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська на рівні А1.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, швидке навчання, аналітичне мислення.

Додаткова інформація:
Діти: так
Сімейний стан: заміжня.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: