- Файл
Наталія
Адміністратор рецепції
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13328935/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
(Nataliya V Pasichna)
Дата народження: 07.12.1985, м. Шостка, Сумська обл.
Місто: м. Черкаси
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади
Освіта:
2004 – 2008 – Східноєвропейського університету економіки і менеджменту м. Черкаси, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом молодший спеціаліст (денна форма навчання).
Досвід роботи:
06.2022 – центр зайнятості
Старший оператор
10.2019 - 05.2022 - Альфа Банк
Функціональні обов’язки:
- проведення анкетування або опитування.
- оформлення заявок щодо покращення роботи програм;
- оформлював звіти щодо звернень клієнтів,
- інформування клієнтів про нові послуги або акції,
- надання інформації за продуктами та послугами;
- підготовка звітів про виконану роботу.
Професійні навички:
- Знання Microsoft Windows, Office, Internet на рівні просунутого користувача.
- Грамотна мова та дикція.
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
- Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.
Старший спеціаліст
01.2017 - 10.2019 – Укрсоцбанк
Функціональні обов’язки:
- робота з вхідними дзвінками;
- підтримка клієнтів,
- консультація клієнтів з усіх існуючих послуг;
- оперативне та якісне обслуговування вхідних звінків;
- консультація клієнтів по всім банківським продуктам.
- Знання Microsoft Windows, Office, Internet на рівні просунутого користувача.
- Грамотна мова та дикція.
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
- Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.
Помічник нотаріуса(неофіційно, по договору)
06.2016 - 12.2016 – приватний нотаріус Левицька Руслана
Функціональні обов’язки:
- підготовка та укладання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики тощо), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей, заповнення банківських карток
- робота з Єдиними та Державними реєстрами;
- ведення діловодства, архіву;
- ведення статистичної та податкової звітності приватного нотаріуса;
- консультування клієнтів;
- робота з фізичними та юридичними особами при підготовці всього комплексу документів, для здійснення будь-яких нотаріальних дій (прийом документів та робота з людьми, правовий аналіз, складання та друк документів);
Професійні навички:
- навички роботи з ПК: MS Office (Word, Exсel, Outlook), навички роботи з Internet Explorer, Opera та E-mail (Outlook Express), правовими базами даних «Законодавство», «Ліга», з Єдиними та Державними реєстрами;
- навички роботи з офісною технікою;
- підготовка та укладання договорів;
- ведення статистичної та податкової звітності нотаріуса
Секретар, ( неофіційно)
02.2016- 05.2016 - ТД Доманський
Функціональні обов’язки:
- робота з документами (діловодство);
- виконання доручень керівника;
- робота з оргтехнікою;
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом заявок по телефону;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
- облік роботи співробітників;
- проведення співбесід, відбір кандидатів на заміщення вільних посад в компанії.
Професійні навички:
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word, WordPad);
- знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
Юрист по оренді (неофіційно)
02.2013 - 06.2013 / 03.2015-11.2015 - АТ «Абсолют»
Функціональні обов’язки:
- розробка типових договорів по діяльності підприємства, узгодження договорів з клієнтами, оформлення необхідних довіреностей від імені організації;
- підготовка процесуальних документів, подання позовів про стягнення заборгованості, підготовка та подання всіх необхідних документів на стадії судового стягнення (заяви, клопотання, скарги тощо)
- безпосередня участь у судових засіданнях судів всієї інстанції, отримання рішень та виконавчих листів, оскарження рішень, ухвал судів, пред'явлення виконавчих листів до виконавчої служби, супровід справ на стадії виконавчого провадження.
- підготовка договорів та пакету документів для здачі в оренду торгових місць;
- контроль проплат по орендованим торговим місцям;
- претензійно-позовна ( в т.ч. регресна) робота;
- представництво організації в державних органах і установах.
Помічник юриста, робота з боржниками(неофіційно)
06.2011 – 12.2012 – Юридична фірма «Імперіал»
Функціональні обов’язки:
- підготовка первинних документів
- ведення телефонних переговорів із клієнтами банків, надання консультацій, мотивація на оплату, фіксація результатів переговорів у системі
Провідний спеціаліст
04.2010 - 02.2011 - Центральний відділ державної виконавчої служби черкаського міського управління юстиції.
Функціональні обов’язки:
- ведення номенклатурних справ;
- реєстрації, оформлення вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до нормативно-правових актів, положень та інструкції щодо ведення діловодства в відділі державної виконавчої служби;
- здійснення обліку та реєстрації звернень громадян і юридичних осіб, контроль за строками їх розгляду згідно до ЗУ «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів;
- роботи з базами даних ЄДРВП та ГАЇ
Головний державний виконавець
12.2008 - 04.2010 – Центральний вдділ державної виконавчої служби Черкаського міського управління юстиції.
Функціональні обов’язки:
- щодо вживання примусових заходів для своєчасного, повного і неупередженого виконання рішень судів, посадових осіб та інших органів, відповідно до ЗУ «Про виконавче провадження», вимог Інструкції про проведення виконавчих дій та вимог Порядку роботи з документами в органах державної виконавчої служби;
- складання проекту відповідей на звернення громадян, юридичних осіб;
- ведення обліково-статистичної звітності (виконавчих документів);
- роботи з базою даних Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень
Друкарки І категорії
07.2008 - 12.2008 – Придніпровський відділ державної виконавчої служби Черкаського міського управління юстиції.
Функціональні обов’язки:
- реєстрації, оформлення та відправки вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до нормативно-правових актів, положень та інструкції, щодо ведення діловодства в відділі державної виконавчої служби;
- здійснення обліку та реєстрації звернень громадян і юридичних осіб, контроль за строками їх розгляду згідно до ЗУ «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів.
Ріелтор
03.2007 - 05.2008 - агентство нерухомості «Свої люди» (неофіційно)
Мови:
Українська- рідна,
Російська - вільно
Англійська - середній
Особисті якості:
- комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
- терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.
- чесність, відповідальність, уважність до деталей.
- дисциплінованість, комунікабельність;
- легко навчаюсь.
Додаткова інформація:
Діти: донька, 9 років(2013р.н.)
Сімейний стан:не заміжня
Водійське посвідчення: не має.
Хобі: вірші, малювання.
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
25000 грн, Черкассы -
Офіс-менеджер
Черкассы, Удаленно -
Адміністратор рецепції
Черкассы -
Адміністратор рецепції
Черкассы -
Адміністратор рецепції
Черкассы -
Офіс-менеджер, оператор call-центру
15000 грн, Черкассы