- Файл
Анна
Системний адміністратор, менеджер
- Рассматривает должности:
- Системний адміністратор, менеджер, Фахівець з впровадження
- Возраст:
- 47 лет
- Город проживания:
- Борисполь
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13331932/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Стасиневич Анна Володимирівна
Вік: 47 років
Місто проживання: м.Бориспіль, Київська область Сімейне положення: вдова
Контактний телефон: [
Посада: адміністратор,менеджер,
Мета
Здобування перспективної, що матеріально забезпечує роботи з можливістю самореалізації та кар'єрного зростання.
Досвід роботи
Назва компанії: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ
БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, м. Бориспіль, Україна Посада: головний спеціаліст сектору програмного забезпечення. Період роботи: 01.12.2022 — по теперішній час
Назва компанії: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ
РАДИ , м. Бориспіль , Україна
Посада: завідувач сектору системного адміністрування
Період роботи: 01.09.2009 — 31.11.2022
Назва компанії: КФ ЗАТ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «БЛІЦ-ІНФОРМ» відділ
«ПРАЙС - ЛИСТИ»
Посада Фахівець із реклами відділу «Бізнес. Прайс-листи» дирекції з продажу рекламних площ газети «Бізнес».
Період роботи: 11.05.2002 — 30.08.2009
Назва компанії: КОМПАНІЯ «УКРЗОВНІШІНТУР» , В ДЕПАРТАМЕНТІ ПРИКОРДОНИХ
ПРЕДСТАВНИЦТВ. аэропорт «Борисполь».
Посада експерт
Період роботи: 31.12.1997 — 20.03.2002
Освіта
Навчальний заклад: Київський інститут туризму, економіки та права , м. Київ, Україна
Кваліфікація: менеджер - економіст
Назва спеціальності: менеджмент організацій
Період навчання: 1996 — 2000
Вміння та навики
Робота із корпоративними замовниками;
Робота з рекламними агентствами та кінцевими виробниками; Забезпечення якісного та своєчасного виконання замовлення;
Ведення переговорів із постійними та потенційними замовниками, укладання договорів; Ведення договірної роботи, підготовка та контроль необхідних документів;
Планування та контроль виконання плану продажів, аналіз продажів; Аналіз ринку конкурентів та ціноутворення;
Контроль за розробкою макетів, оригінал-макетів, узгодження, затвердження; Складання медіа планів рекламної компанії замовника;
Розробка та просування нових послуг на ринок; Фінансове планування та виконання фінансового плану;
Спільно з директором з продажу, вирішення питань стратегічного розвитку та розширення можливостей ведення бізнесу, вироблення фінансової та організаційної стратегії;
Досвід виставкової діяльності.
Ведення первинний документообіг у системі SAP R3.
Обслуговування роботи програмного забезпечення та всіх технічних засобів управління, усування будь яких аварійних ситуації, пов’язаних з пошкодженням програмного забезпечення і баз.
Створення презентації, гугл форм, таблиці, підключення до зум конференцій, реєстрації на навчання, тренінг і таке інше.
Формування та надсилання запитів до органів ДФС України.
Організація ділового листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями у межах наданих повноважень. (запити електронних справ,) атестати для ВПО, адміністрування ЄІССС, надання доступу користувачам, коригування наповнення та оновлення систем ІСОІ ВПО, соціальна громада, монетизація.
"Техніка продажів по телефону"-травень, липень 2004р. "Техніка ефективної комунікації" - грудень 2004р.
"Техніка презентації" – червень 2005р. («КІМО» Щербанська Д.) "Маркетинг та партнерські відносини" - вересень 2005р. "Ефективні комунікації"-квітень 2006р. («GCG» Лещинський А.) "Техніка командної роботи"-травень 2006р. (Академія пригод)
"Асертивна поведінка в клієнтських комунікаціях"-листопад 2006р.(«GCG» Лещинський А.)
"Ефективна взаємодія з клієнтами у процесі продажу" - березень 2007 (Консалтингова група «Куранів та партнери»)
"Ефективний продаж рекламних послуг" - травень 2007 (Бізнес-тренінг центр
«ЕКВІП»)
• Українська,російська,англійська
• Знання ОС Windows. Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word, Outlook, Access), робота з Інтернетом (Opera, Internet Explorer, MozillaFirefox,Сhrome) і електронною поштою (Outlook Express). Текстові та графічні редактори (Word, WordPad, PowerPoint, Access,Paint, Excel, Photoshop). Володіння Abbyy FineReader 9.0 Professional Edition,.
Впевнений користувач оргтехніки (факс, МФУ, міні-АТС).Уміння працювати з програмами Міністерства соціальної політики. Досвідчений користувач ПК.
Додаткова інформація
• Аналітичне та критичне мислення , комунікативні навички, уміння слухати, здатність
працювати в команді, уміння ставити і досягати поставлених цілей, активність і позитив, здатність вирішувати конфлікти, уміння надихатися новими ідеями, уміння брати на себе відповідальність, самоорганізація і самодисципліна.
• Водійські права в наявності.
• Маю закордонний паспорт.
20.06.2025
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Системний адміністратор
Киев -
Junior Python developer, System administrator
30000 грн, Киев -
Адміністратор, менеджер
Киев -
Системний адміністратор
25000 грн, Киев -
Social media manager, контент-менеджер (SEO, SMM, AI)
65000 грн, Киев